Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapuria häiritsee vauvan äänet

Vierailija
27.06.2022 |

Kuulin parin mutkan kautta, että seinänaapuri on ihan käärmeissään meidän vauvan äänistä. Ihmettelin, mutta en sen enempää asiaa miettinyt.

Vauva ei pidä mitenkään normaalia enempää ääntä. Ei koliikkia tms, välillä itkee väsymystään (mutta nukahtaa nopeasti) tai niitä perus kitinöitä, joita kaikilla vauvoilla on. Ei huudateta, eikä huuda kurkku suorana.

Äsken vauva hermostui, ja itki n. 30 sec, on tosin nyt illan mittaan tullut muutama lyhyt hermostuminen. Ton äskeisen jälkeen se naapuri sitten hakkasi seinää kunnolla.

Rauhaa ja rakkautta hänelle:)

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna häiritä, vauva ei itke kiusallaan...

Vierailija
2/37 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et laita rättiä suun päälle? Etkö mitään ymmärrä?

Enpä tosiaan tuota vielä tajunnutkaan! Kiitti vinkistä:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten häiritsee. Aikuisten pitää ymmärtää ottaa huomioon naapurit. Vauvan itkulle ei voi mitään.

Vierailija
4/37 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna häiritä, vauva ei itke kiusallaan...

Niin annan. Ei kyllä mahdu mun päähän et miten voi mennä noin pahasti hermo, mutta ehkä sen ei tarvikaan.

Vierailija
5/37 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaa ääniä eristävät levyt vauvan makuuhuoneen seinille ja paljon tekstiilejä myös huoneeseen. Nämä vaimentavat ääniä ja helpottavat sekä teidän että naapurin oloa.

Vierailija
6/37 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurillasi on mielenterveysongelmia tai jokin menneisyyden tragedia, joka nousee pintaan lapsien äänistä. Ei normaali ihminen noin käyttäydy.

Vierailija
7/37 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisin valituksen siitä seinän paukuttelijasta. Ei kuulu normaaleihin elämisen ääniin, toisin kuin vauvan itku.

Vierailija
8/37 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä muakin suoraan sanottuna ajoittain häiritsisi, mutta en sentään ikinä alkaisi seiniä hakkaamaan ym. Vauvat nyt itkee eikä ne tee sitä kiusallaan. Naapurisi ei taida tajuta, että pian itkettää itse vauvaa paukkeellaan. :D Mikä törppö.

Vierailija
9/37 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrostalossa hankalaa. Naapurilla voi olla stressiä, psd ja ahdistusta jo aiemmista kerrostalon tai lähitien äänistä. Lisäksi jos on ollut savuja tai hajua käytävässä joskus. Korvatulpat ja kuulosuojain voisi olla ensiapu tai kovaääninen astiskone.

Vierailija
10/37 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin naapuri, laittaisin kirkonpolttohevit täysillä soimaan ja lähtisin itse lenkille tai vaikka hotelliin yöksi. Siinäpä nukuttaisitte nyyttiänne.

Vierailija
11/37 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulit "parin mutkan kautta". Oisko rikkinäinen puhelin?

Voisin kuvitella että esimerksi itse voisin jutella talon tutuille ihmisille pihalla, että seinämme takana kuuluu olevan pieni vauva. Mistä tiedän? No kun olen joskus kuullut sen itkua. Jne.

Tämä juttu voi sitten ilkeissä suissa kääntyä valitukseksi. Mitä se alun alkaen ei ole lainkaan ollut.

Vierailija
12/37 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kyllä minuakin häiritsisi. Olen

päiväkodissa töissä ja vapaa-

ajalla tarvitsen hiljaisuutta. Vauvan itku kuuluu kuitenkin normaaleihin elämän ääniin. Myös koliikkivauvojen, vaikka teillä ei koliikkivauvaa ole. En siis hakkaisi seinää itkun vuoksi.

Miten teidän huoneenne on sijoitettu naapurin huoneisiin nähden? Onko vauvan sänky kenties naapurin sängyn vieressä ja vain seinä välissä?

Vierailija
13/37 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulit "parin mutkan kautta". Oisko rikkinäinen puhelin?

Voisin kuvitella että esimerksi itse voisin jutella talon tutuille ihmisille pihalla, että seinämme takana kuuluu olevan pieni vauva. Mistä tiedän? No kun olen joskus kuullut sen itkua. Jne.

Tämä juttu voi sitten ilkeissä suissa kääntyä valitukseksi. Mitä se alun alkaen ei ole lainkaan ollut.

Oot ihan oikeassa. Siksi mä aluksi "kohautinkin olkia" asialle.

Ap

Vierailija
14/37 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kuuluu elämisen ääniin. Meilläkin oli aikoinaan naapuri joka valitti ihan kaikesta. Pyykkiä ei olis saanut pestä päivällä, hän kun kävi yötöissä. Vauva ei ois saanut itkeä, ja liikuttiin liian kovaäänisesti rappukäytävässä.

Tyyppi yritti hankkia meille häätöä, ja nuo kun ei riittänyt niin keksi, että meidän koira haukkuu 24/7. Jännä vaan ettei meillä ollut koiraa 🤣

Vierailija
15/37 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, kyllä minuakin häiritsisi. Olen

päiväkodissa töissä ja vapaa-

ajalla tarvitsen hiljaisuutta. Vauvan itku kuuluu kuitenkin normaaleihin elämän ääniin. Myös koliikkivauvojen, vaikka teillä ei koliikkivauvaa ole. En siis hakkaisi seinää itkun vuoksi.

Miten teidän huoneenne on sijoitettu naapurin huoneisiin nähden? Onko vauvan sänky kenties naapurin sängyn vieressä ja vain seinä välissä?

Oon mäkin joskus kiristellut hampaita, kun alakerrassa taapero yhteen aikaan kolisteli pattereita jollain leluilla keskellä yötä, ja kun alettiin nukuttamaan, niin kuului vaan eieieieieiiii huutoa. Tämä kahden maissa, ja herätys itsellä kuudelta.

Sänky on huoneen toisella puolella, ja seinällä vielä hyllyt täynnä tavaraa.

Eikai näille rakenteille mitään oikeen voi.

Ap

Vierailija
16/37 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omien lasten ääniin sitä jotenki tottuu huomaamatta tai ainaki hyväksyy täysin. Se "30 sekuntia "  voi olla oikeesti  vähä väliä minuuttitolkulla  päivin ja öin.

Vierailija
17/37 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo kuuluu elämisen ääniin. Meilläkin oli aikoinaan naapuri joka valitti ihan kaikesta. Pyykkiä ei olis saanut pestä päivällä, hän kun kävi yötöissä. Vauva ei ois saanut itkeä, ja liikuttiin liian kovaäänisesti rappukäytävässä.

Tyyppi yritti hankkia meille häätöä, ja nuo kun ei riittänyt niin keksi, että meidän koira haukkuu 24/7. Jännä vaan ettei meillä ollut koiraa 🤣

Ei kuulu. Kerrostalosta ei pääse toinen asukas mihinkään pakoon jos ei rahaa muuttaa ja voi olla jatkuvasti naapurissa pikkulapsiperheitä. Joku raja se on sietokyvylläkin. Vauvan ääni voi olla infernaalinen ja järkyttävä, kauhea. Vaikka kuinka lapsista muuten pitäisi.

Vierailija
18/37 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai se häiritsee. En tosin itse hakkaisi seinää tai valittaisi.

Vierailija
19/37 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisin naapuri, laittaisin kirkonpolttohevit täysillä soimaan ja lähtisin itse lenkille tai vaikka hotelliin yöksi. Siinäpä nukuttaisitte nyyttiänne.

Taitaa tulla sinulle kalliiksi nukkua jatkuvasti hotellissa. Ei se yksi vauvan itkun täyteinen yö meitä haittaa mutta kukkaroasi taitaa haitata jos tulee tavaksi.

Vierailija
20/37 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyajan ihmiset, kun ne ei saatana kestä mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kaksi