Voisitko seurustella ylisosiaalisen miehen kanssa, joka haluaa solmia koko ajan uusia tuttavuuksia ja olla menossa?
Kommentit (50)
Riippuu miehestä. Mieti vaikka poliitikkoa tai julkkista. Joku heidän puolisonaan pysyy. Kaikilla ei, mutta monilla kyllä.
En- liiallinen levottomuus ei olisi mun juttu, vaikka ihmisistä pidänkin..
Oliko tuo aloitus, ap, yleisluonteinen kysymys vai koskettaako asia sinua oikeasti? Oletko sinä itse tekemisissä kuvailemasi miehen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Riippuu miehestä. Mieti vaikka poliitikkoa tai julkkista. Joku heidän puolisonaan pysyy. Kaikilla ei, mutta monilla kyllä.
Poliitikot tai julkkikset eivät halua pakkomielteisesti koko ajan solmia uusia tuttavuuksia ja olla koko ajan menossa. Ennemminkin päinvastoin. Työhommat toki vaativat menemistä, mutta useimmat ovat vapaa-ajallaan hyvinkin kotihiiriä. Ei sitä jaksa mennä pää kolmantena jalkana kun työkseen reissaa koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
En voisi. Tuollaisille miehille ihmiset ovat vain kertakäyttötavaraa.
Tiedän yhden tällaisen eikä hänelle ainakaan ihmiset ole vain kertakäyttötavaraa. Ehkä et ole tavannut tällaista ja olet vetänyt omat johtopäätöksesi ja muut komppaa. Tunnen useamman tosi sosiaalisen miehen, mutta tämä yksi on vielä enemmän kuin nämä muut.
Ei kiinnosta. Oma mies on hieman itseäni sosiaalisempi ja siinäkin on kestämistä. Itse viihdyin parhaiten kotona oman perheen kesken.
Jos mies vaatii jatkuvasti huomiota en jaksaisi. Ekstrovertti kuulemma kuormittuu yksinolosta.
Introvertlt taas vauhdissa. Voisin. Olisi itsekin kiva tavata ihmisiä, mutta saisi välillä mennä omia menojaan. T. Ambivertti
P. S ainakin tällaisella ihmisellä on itsetunto kohdallaan.
Seurustelen sellaisen kanssa tällä hetkellä, mutta tuntuu ettei enää jaksa.
Hällä pitää olla koko ajan menossa ja reissata ties missä, milloin minkäkin uuden kaveriporukan kanssa.
Itse olen enemmän introvertti, kai sellainen puoliso olisi itsellekin parempi.
Voisin mielelläni. Tykkään itse tehdä omia juttujani, enkä tarvitse enkä halua siihen ketään viereen häiritsemään. Olisi kivaa kun kumppanilla olisi omia menojaan, ja voitaisiin tavata vain silloin kun kummallekin sopii.
Jotenkin raskasta, tapailen miestä joka on tuollainen. Pidän rauhasta ja hiljaisuudesta, saan älämölöstä päänsärkyä ja menee sitten päivä pilalle. En ole sellainen että joka päivä menen johonkin.
- Nainen
Olen ollut naimisissa sellasen kanssa. Toimi se jotenkin siihen asti kunnes syntyi lapsi.
Olen ollut 10 vuotta naimisissa sellaisen kanssa. Mies on oikeasti tosi rasittava välillä. Jää aina pihallekin turhaan juttelemaan naapureiden vanhojen mummojen kanssa vaikka olisi kiire johonkin. Homma kuitenkin toimii, koska olen tehnyt selväksi, että meille kotiin ei saa tuoda ketään vaan hoitaa nämä höpinänsä muualla.
Vierailija kirjoitti:
VIHAAN VIHAAN VIHAAN EKSTROVERTTEJÄ!
Miksei näille voida tehdä omaa kaupunkia, missä sekoilisivat keskenään?
Mä vihaan sua ja meillä on oma kaupunki, se on juuri se missä sä asut! Muhahahahahaaaaaaaa!
Ei tulisi mitään. Kokeiltu jo. Seurasi vaan kauhea suru. Tragedia suorastaan. Ei mitenkään ymmärretty toisiamme.