Juhannuksen jäljiltä ruokakauppojen hyllyt täynnä -30-50% lihoja, broilereita, kaloja ja valmisruokia - hakekaa pakkaset täyteen lihaa
Ihan valtava määrä alelaputettua ruokaa hyllyt täynnä, kun koko Suomi syönyt uusia perunoita, grillikasviksia ja kaloja juhannuksen.
Kommentit (38)
Isoja lohifileitä, paljon lihoja, valmisruoka-annoksia, jogurtteja, juustoja
Vierailija kirjoitti:
Liha on liian kallista punalappuisenakin
terveisin köyhä
Ei noin köyhää löydy oikeasti Suomesta.
Vierailija kirjoitti:
Voiko muuten eineskeittoja ja ruukkuja ja annoksia pakastaa?
Osta vaan ihan huoletta pakastin täyteen :)
Ei vaan ole pakastinta kaikilla. Ei mahdu ja sellaista ämpärinkokoista ei kannata ottaa.
Vierailija kirjoitti:
Mitähän maksaa pakastin täyttää helteellä ihan sähkölaskuissa.
Ei se täyttäminen mitään maksa. Pakastin on joka tapauksessa päällä, joten samapa se onko se puolillaan vai täynnä.
Minä ostelin lihat Prismasta jo juhannukseksi. Oltiin liikkeellä torstaina klo 23 maissa ja laputtivat silloin -30% tuotteita seuraavaksi aamuksi. Saatiin ne -60% hintaan.
Citymarketissa käytiin tänään ja tarjolla oli lähinnä sisäelimiä laputettuina. Jäi ostamatta.
Itse ostan kalat tuoreena ja eineksiä en syö, vaikka ilmaiseksi saisin.
Pikkukaupassa myös paljon, liekö tehty juhannushankinnat isommissa kaupoissa
Ilta-aikaan se ale nousee vielä -60
Ei ollut mitään punalaputettuja normaalia enempää jumbon prismassa eikä lähi k-marketissa. Aamulla olin liikenteessä.
Vierailija kirjoitti:
Syökö joku muka vielä lihaa?
Lihan syönti on niin viime viikkoa.
Marinoituja kanasuikaleita merkinnällä huom lyhyt päiväys oli Lidlissä kärryllinen. Ei ostettu.
Ei ole aletuotteita meilläpäin, kas kun mökkiläiset nääs...
Olisikin jotain maustamatonta ja käsittelemätöntä, niin ostaisin pakastimeen.
Mutta ne on jotain läpensä marinoituja ja "mureutettuja" (=pumpattu vesi/stabilointiaineseosta täyteen)
Ei ole enää punalaputettuja juurikaan illalla. Sen jälkeen, kun Venäjä hyökkäsi Ukrainaan, niin -30% ale on kelvannut monelle.
Vierailija kirjoitti:
Ilta-aikaan se ale nousee vielä -60
Ei nouse vaan laskee.
Vierailija kirjoitti:
Liha on liian kallista punalappuisenakin
terveisin köyhä
Ei ollut eilen. Joka päivä ei jaksa kaupassa käydä.