Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi sinkkuutta ihmetellään ja miksi muut koittavat jatkuvasti "auttaa" minua pääsemään eroon sinkkuudestani?

Vierailija
27.06.2022 |

Kaverit koittaa parittaa ties kenelle joka h*lvetin illanistujaisissa tai bileissä, vanhemmat pohtivat mistä löytäisin miehen itselleni. Työkaveritkin koittavat, toki hieman kohteliaammin, ratkaista "ongelmaani" ja miettivät milloin kahviporukan ainoasta sinkusta tulee viimein varattu.

Rasittavaa.

N27

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama homma t.n28.

Vierailija
2/36 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on normoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Itse pyrin tekemään kaikista tuntemistani varatuista ihmisistä jälleen sinkkuja.

#sabotage

m33

Vierailija
4/36 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. En pysty ollenkaan ymmärtämään muiden ihmisten uteliaisuutta toisia ihmisiä kohtaan. Minua ei kiinnosta lainkaan mitä muut tekevät tai kenen kanssa ovat.

Vierailija
5/36 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat kateellisia siitä, että olet vapaa tekemään mitä huvittaa.

Vierailija
6/36 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nouset seisomaan siitä iltamapöydästä ja huudat kurkku suorana ettet tarvitse mitään paritusta ja poistut jalat tömisten.

Vierailija
7/36 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kanssa sinkku, mutta mies. Musta on ihan kiva, että varatut kaverit auttaa seksikumppaneiden etsinnässä, ei ole heiltä pois.

Vierailija
8/36 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkut on asioineen vapaata riistaa ja sellaisena hyviä vitsailun kohteita.

Vierailija
9/36 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkku alkaa olla kiusallinen kaveripiirissä kun kaikki muut on jo suhteessa. En tiedä mikä siinä on, mutta omasta mielestäni paremmin sopii jos kaikki on parisuhteessa. Mielummin nään kumppanini viettävät aikaa parisuhteessa olevien ihmisten kanssa kuin sinkun varsinkin jos se on vastakkaista sukupuolta. Siinä on aina vaaransa.

Vierailija
10/36 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttävää kun sinkkuna olen muiden ihmisten mielestä jotenkin vajavainen. Ilmeisesti vasta se että minulla olisi mikä tahansa miespuolinen olento elämässäni tekisi minusta jotenkin oikean ihmisen.

Vierailija
11/36 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska saatat olla kireä ja sviddumainen. Miestä ei ole pakko hankkia, mutta hanki tiettyjä välineitä jotta alapää pysyy tyytyväisenä, koska se vaikuttaa myös yläpäähän.

Vierailija
12/36 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinkku alkaa olla kiusallinen kaveripiirissä kun kaikki muut on jo suhteessa. En tiedä mikä siinä on, mutta omasta mielestäni paremmin sopii jos kaikki on parisuhteessa. Mielummin nään kumppanini viettävät aikaa parisuhteessa olevien ihmisten kanssa kuin sinkun varsinkin jos se on vastakkaista sukupuolta. Siinä on aina vaaransa.

Odotahan kun olet itse sinkku :D

Vierailija
13/36 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekin, 5-kymppiselle akalle ehdotetaan töissä tindereitä. No v***u joo :(

Vierailija
14/36 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Satuna ja Tuijana elo on mukavampaa. Suurempi vaara on muuttua Ullaksi.

#Kummeli

Vierailija
15/36 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse nykyään vain hymyilen noille höpinöille :) Hassua, kun ihmiset kuvittelevat, etten osaa elää elämääni juuri kuten haluan.

Vierailija
16/36 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska saatat olla kireä ja sviddumainen. Miestä ei ole pakko hankkia, mutta hanki tiettyjä välineitä jotta alapää pysyy tyytyväisenä, koska se vaikuttaa myös yläpäähän.

Pariskuntailtamissa muija karjuu sohvalle sammuneelle Kakelle et taasko sä joit liikaa.

Parisuhteen onni ja autuus on ikioma tuurijuoppo Kake.

Vierailija
17/36 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa, meidän kaveripiirissä ei ainakaan kukaan ajattele minua vaaraksi kenenkään naisille. Toki olen 34v neitsytmies mikä saattaa vaikuttaa asiaan. Tanssin hitaita baarissa kesällä 2010 mikä onkin minun viimeisin ja intiimein hetki vastakkaisen sukupuolen kanssa.

Vierailija
18/36 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan kun varattu ei pystyis naimaan ku kani kaiken kanssa mikä liikkuu. Töissä, harrastuksissa, lomalla, matkoilla, juhlissa, salilla, missä vaan. :D

Vierailija
19/36 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä se on muuten useimmiten naiset jotja yrittää naittaa toisia naisia. Ihan kun elettäisiin jotain keskiaikaa, jossa miehen saaminen oli ainoa saavutus lasten pukkaamisen lisäksi. Aika kapeakatseista.

Vierailija
20/36 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kun olen, ei kukaan, yhtä exää lukuunottamatta ole koettanut parittaa mua kellekkään. Se exän paritusyritys oli luokkaa et kai tolle kelpaa kuka vaan. Ei ihan lähtenyt että ehkä on ollut parempi niin, etteivät yritä parittaa.