Minkä hintaiseen asuntoon sinulla on varaa?
Kommentit (32)
Pankista saisin näillä tuloilla 80 000 e velkaa. Eipä saa tuolla summalla minkäänlaista asuntoa keskustasta ja mä en keskustasta pois muuta. Vuokralla siis mennään.
Ihan mihin vaan sellaiseen jonka haluun/tarviin.
240 000. Ja juu, pidän itseäni köyhänä. Olen hullu, tai siis todella köyhän, oikein siis aidon proletaariperheen lapsi ja identiteetti edelleen sen mukainen. En pääse siitä eroon. Olen masentunut, ahdistunut, poen huonoa itsetuntoa, vaikka oikeastaan minun kai pitäisi olla onnellinen? Ja mikä huvittavinta, istua tönötän haisevassa parvekkeettomassa minikaksiossa 45 m2 ilman saunaa ja mukavuuksia, koska mulla ei ole uskallusta ja varaa (!) muuttaa. Identiteetti on kumma juttu.
Jos myisin nykyiset pois niin lainaa irtoaisi todennäköisesti 1,5 miljoonan asuntoon. Ja siis ei yksin vaan puolison kanssa.
Riippuu täysin siitä mihin muuhun aion kuluttaa rahaa
ens kuussa voin saada 50€ ylimäärästä. vuoden loppuun mennessä ehkä 200€
Varaa olisi 600 000 € asuntoon, mutta en halua laittaa niin paljon tienesteistä pelkkään asumiseen. Vähempi riittää ja muuhun jää enemmän. Nykyinen on vajaa 300 tonnin kämppä.
400 000 omakotitalo pääkaupunkiseudulla, lainaa 100 000 vielä jäljellä.
1400€ / kk makselen sitä pois.
2 sijoitusasuntoa, reilu 100 000 kappale, nämä toki ostettu pelkällä lainalla omakotitalo takauksena.
Tämän hetkisillä tuloilla ei edes yksiöön. Hoitovapaalla ja mies maksaa vuokran.
Jos myisin nykyisen, saisimme noin 800000 siitä, lainaa jäljellä 45000. Lisälainaa saataisiin 200-400000, joten 1 milj.-1,4 milj. Ei tosin olla muuttamassa.
Lainaa saa sen hetkisten tulojen mukaan, joten vaikea sanoa sitten kun laina-aika 25 vuotta on mennyt.
Vierailija kirjoitti:
ei taida tänä päivänä tuollainen irrota alle 700€ espoosta.
En tiedä. Tällä hetkellä asumiskulut ovat noin 5000 euroa kuukaudessa, sisältää vuokran, 2 asuntolainaa, korot ja vastikkeet.
Tällä hetkellä ei olisi varaa edes oikein syödä, niin ehkä teltta? Jäin työttömäksi ja kulunut vuosi on ollut ihan taloudellinen katastrofi ja työkkärin käsittelyajat aivan törkeän pitkät..
Pankin laskuri ehdotti 650 000 lainaa. En ihan lähtisi....😂😂😂
120000 euron hintaisen voisin ostaa käteisellä ja varmaan piakkoin ostankin.
Teltta. XXL 29.90€