Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voihan kökkö. Nyt iski joku tauti ja lauantaina olisi pitkään odotetut juhlat.

Vierailija
27.06.2022 |

Ottaa kyllä niin päähän.
Eilen kurkkua kutisi jonkun verran. Tänään yskin välillä kuivaa yskää ja välillä irtoaa limaa. Koko ajan kutiava/kuiva tunne syvällä kurkussa. Kurkku ei kuitenkaan ole kipeä, vain se outo tunne ihan kuin siellä olisi jotain ylimääräistä.

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa ihan koronalta. Mulla alkoi kans sellaisella oudolla karhealla tunteella kurkussa, mitä ei ikinä aikaisemmin ollut missään taudissa ollut..

Mulla oli just flunssa, missä oli aluksi vain karhea kurkku. Ei ollut korona. Nykyään toki jo ilmavaivat saadaan koronan oireiksi.

Vierailija
42/51 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä vaikka olisikin nyt korona? Eilen alkanut, niin vapaaehtoinen karanteeni päättyisi torstain jälkeen. Jos on sillon terve, niin mikään ei estä menemästä. Koronaa on kaikkialla ja itse en edes testaile enää.

Se on vähi tään 5 päivää, kaksi oireetonta päivää.

Se on 5pv ja kaksi kuumeetonta päivää tai kunhan oireet on vähenemään päin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkoi korona just kurkkukivulla.

Sit nousi kuume.

Kuume laski ja nyt vain särkee joka paikkaa ihan hemmetisti.

Kiva hellekorona, onneks on ilmalämpöpumppu ja Netflix.

Vierailija
44/51 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen ohikulkeneet laitettiin 14 pv palkalliseen karanteeniin jotta korona ei leviäisi.

Nyt ollaan jo menossa isoihin juhliin itse sairastuneena ilman varopäiviä??

Vierailija
45/51 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tuolla oikealla alko mun miehellä korona. Testi oli positiivinen vasta kolmantena päivänä. Siinä vaiheessa tuli muitakin oireita. Eli testi aamuisin. Vähintään kolme kertaa jos ei heti näytä positiivista. Vahva veikkaus et on korona.

Ja pysyttävä erillään muista varmuuden vuoksi.

Vierailija
46/51 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä oireita tässä uudessa koronassa on.  Luin Janne Katajan jutun seiskasta, ja hän sanoi että iho ja nivelet särkee.  Itsellä oli viime viikolla kova ihosärky ja nivelsärky. Kurkku kipeenä,  sydän löi nopeesti, ripuli.  En ole tehnyt testiä.  Ja yskää myös-en ole tupakoitsija.

Meidän lapsella oli iho- ja jalkakipua, iholle nousi laikkuja. Korkea kuume, vatsa sekaisin ja pahoinvointia, päänsärkyä ja makuaisti oli sekaisin.

Influenssa hänellä kaksi vuotta sitten nosti vain korkean kuumeen, ei muuta.

Vierailija
47/51 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronan alkuoireet. Huomenna nousee kuume.

Vierailija
48/51 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä oireita tässä uudessa koronassa on.  Luin Janne Katajan jutun seiskasta, ja hän sanoi että iho ja nivelet särkee.  Itsellä oli viime viikolla kova ihosärky ja nivelsärky. Kurkku kipeenä,  sydän löi nopeesti, ripuli.  En ole tehnyt testiä.  Ja yskää myös-en ole tupakoitsija.

Silmiä, ihoa ja lihaksia särkee. Kuume nousee nopeasti ja sahaa. Nyt korona varmaan leviää kunnolla kun oli juhannus ja porukka yhdessä läjässä ilman suojia. 

Vierailija
49/51 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silmiä, ihoa ja lihaksia särkee. Kuume nousee nopeasti ja sahaa. Nyt korona varmaan leviää kunnolla kun oli juhannus ja porukka yhdessä läjässä ilman suojia. 

Korona on levinnyt jo monta kuukautta kunnolla. Sen saa kaikki, eikä se hidasta kuin hieman, jos joku tiukasti eristää itsensä ja testailee itseään päivittäin. Toki, jos aivan kaikki tekisi niin, leviäminen hidastuisi huomattavasti, mutta näinhän ei tosiaan tapahdu, vaan se leviää kulovalkean lailla kuin mikä tahansa herkästi leviävä flunssa. Tämä variantti on muutenkin lepsu.

Vierailija
50/51 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki minulla aina flunssassa hajuaisti hetkeksi katoaa, kun nenä on tukkoinen ja niistää paljon, Nyt koronassa en pahemmin niistänyt, mutta haju- ja makuaisti lähtivät oitis. Nyt taas on maistaa ja haistaa kahvi ja hajuvesi

Vierailija
51/51 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toki minulla aina flunssassa hajuaisti hetkeksi katoaa, kun nenä on tukkoinen ja niistää paljon, Nyt koronassa en pahemmin niistänyt, mutta haju- ja makuaisti lähtivät oitis. Nyt taas on maistaa ja haistaa kahvi ja hajuvesi

Mullakin lähtee tyypillisesti flunssassa ne tukkoisuuden takia, mutta koronassa ero oli selkeä. Haju- ja makuaisti lähtivät aivan totaalisesti. Ja itselläni se kesti pari kuukautta ennen kuin tuli edes jotain takaisin. Puolen vuoden jälkeen en edelleenkään maista enkä haista kuin ehkä reilu 50% siitä mitä ennen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kahdeksan