Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Moottoripyöräkortti, ajokoe aina hylätty

Vierailija
27.06.2022 |

Olen yrittänyt jo useamman kerran käsittelykoetta ja siitä tulee aina hylsy.

Monellako kerralla teillä meni läpi, olenko aivan toivoton?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi tumpelo pysyy poissa liikenteestä. Onneksi nykyisin on nuo kokeet eikä pääse suoraan Hayabusan tankoon.

Vierailija
2/26 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulla meni kerrasta läpi. Mihin se sulla tyssää siinä käsittelykokeessa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillain menee ekalla läpi ja joillain menee koko kesä. Ota lisää ajotunteja? Ja et ole toivoton, kyllä se lopulta onnistuu. :)

Vierailija
4/26 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla lenkkarit ja shortsit jalassa? Mopokorttia ei ainakaan saa jos ei ole vartta kengissä ja vähintään farkut jalassa.

Vierailija
5/26 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla ennestään mopon tai auton ajokorttia?

Vierailija
6/26 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Auton joo

Ap

Vierailija
7/26 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä vika? Pujottelussa riittävästi vauhtia, katse ajolinjassa, älä katso tötteröihin, muuten ajat niitä päin. 

Mullakin oli vaikeuksia, mutta meni läpi. Niin korkea enduro alla, ettei jalat yltäneet lähellekään maata ja liian isot autokoulun ajosaappaat jne. 

Vierailija
8/26 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harjoittele autokoulunopettajan kanssa käsittelykokeessa vaadittavat asiat. 

Vierailija
9/26 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsetkö harjoittelemaan riittävästi ennen koetta? Minä kävin ajamassa paljon ja harjoittelin testijuttua etukäteen. Siksi pääsin ekalla, en varmaan muuten olisi todellakaan päässyt. 

Ja onko sulla käsittelykokeessa piikki alla vai joku suurempi pyörä?

Vierailija
10/26 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Auton joo

Ap

Mutta mitähän ihmeen merkitystä sillä on moottoripyörän käsittelykokeessa?

Ap

Vierailija
11/26 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääsetkö harjoittelemaan riittävästi ennen koetta? Minä kävin ajamassa paljon ja harjoittelin testijuttua etukäteen. Siksi pääsin ekalla, en varmaan muuten olisi todellakaan päässyt. 

No kieltämättä vähän tuollaista meininkiä että pakolliset tunnit ja lähetetään kokeeseen, ei näemmä opettajat tajua että ei ole ihan vielä hallussa asiat

Ap

Vierailija
12/26 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten jo kerran kysytty niin mihin se sitten kosahtaa siinä käsittelykokeessa? Ajatko kartiot nurin vai kaatuuko pyörä, muu, mikä?

Vierailija
13/26 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyisiköhän jostakin helpommin ajattava pyörä kokeeseen? Muistan kauhulla käsittelykoetta koulun bandiitilla, kun sama olisi myöhemmin ostamallani cbf:llä ollut lasten leikkiä.

Vierailija
14/26 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kieltämättä vähän tuollaista meininkiä että pakolliset tunnit ja lähetetään kokeeseen, ei näemmä opettajat tajua että ei ole ihan vielä hallussa asiat

Ap

No ostat yhden tunnin ja sanot, että haluat että sen tunnin aikana harjoitellaan pelkkää käsittelyä, niitä mitä tän hetken kokeessa on (en tiedä mitä, aikanaan oli pujottelu ja jarrutus). 

Vierailija
15/26 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuten jo kerran kysytty niin mihin se sitten kosahtaa siinä käsittelykokeessa? Ajatko kartiot nurin vai kaatuuko pyörä, muu, mikä?

Nyt ollut nopeuden kanssa vaikeaa, viimeksi 50km/h väistöt ja nyt jarrutuksesta jäi puuttumaan pari km/h

Ensimmäisellä meni hidasajoon heti, mutta se sujuu jo. Myös portit ja pysähtyminen ja välitön liikkeellelähtö onnistuu.

Ap

Vierailija
16/26 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löytyisiköhän jostakin helpommin ajattava pyörä kokeeseen? Muistan kauhulla käsittelykoetta koulun bandiitilla, kun sama olisi myöhemmin ostamallani cbf:llä ollut lasten leikkiä.

Se taitaa olla juuri tuo cbf, joten ei ole siitäkään kiinni.

Ap

Vierailija
17/26 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moottoripyöräkortti on paljon vaikeampi suorittaa kuin auton. Tosi moni yrittää kauan. Älä lannistu. Ja sitten kun saat kortin, ole varovainen liikenteessä. Moottoripyöräilijä on niin suojaton.

Vierailija
18/26 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moottoripyöräkortti on paljon vaikeampi suorittaa kuin auton. Tosi moni yrittää kauan. Älä lannistu. Ja sitten kun saat kortin, ole varovainen liikenteessä. Moottoripyöräilijä on niin suojaton.

Joo tuli jo epäilys että onko tämä sellainen asia jota minun ei kannattaisi jatkaa ollenkaan kun olen niin huono, mutta eiköhän se siitä mene kun saa reilusti vielä harjoitusta eikä kokoajan tuputeta kokeisiin.

2 edellistä koetta olleet kuitenkin kohtuu lähellä, niin ei tässä ehkä vielä kannata luovuttaa

Ap

Vierailija
19/26 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni mp teoriakoe, käsittelykoe ja inssiajo kaikki ekalla läpi.

Vierailija
20/26 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nahkatakki kirjoitti:

Mulla meni mp teoriakoe, käsittelykoe ja inssiajo kaikki ekalla läpi.

Onnea

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän viisi