Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joku sanoi palstalla "komentavansa lapset sängystä". Onko teillä sellaista?

Vierailija
27.06.2022 |

Minulla 15- ja 13-vuotiaat, enkä ole koskaan komentanut heitä sängystä pois. He heräävät ihan normaalisti aamulla ja syövät aamiaisen.

Kuulostaa oudolta, että joku komentaisi lapsia sängystä pois. Ongelmia päivärytmissä?

Millaista teillä?

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä yläasteen opettajana näen ihan tarpeeksi vanhempia, jotka kesälomalla on antaneet lastensa nukkua miten haluaa.

Syksyllä menee sitten kauan sen täysin kääntyneen vuorokausirytmin korjaamiseen. Joten joo komennan lapseni 11v, 14v ja 16v illalla kesälomalla viimeistään yhden aikaan yöllä nukkumaan ja herätän viimeistään puolilta päivin koko porukan.

Annat 11 v. valvoa yhteen asti yöllä? Aika hälläväliä asenne, jos noin on. Ryyppäätkö sitten itse öisin, vai miksi teillä ylipäätään aikuisetkaan valvoo siihen aikaan?

Vierailija
42/44 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo kyllä herätän lapset nyt lomalla viimeistään klo 11. Eli komennan siis ylös sängystä, löysää sä vähän pipoa vaikka ymmärrän, että helle heti aamusta hermojasi kiristeleekin.

Mikä lapsia vaivaa, että he nukkuvat kello 11?

Meillä teini usein menee jo kympiltä nukkuun ihan vapaaehtoisesti. On aamuvirkku ja herää yleensä siinä kuuden aikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut revittiin lapsena/teininä ylös sängystä aina viimeistään kympiltä. IHAN aina.

Äiti paukkasi huoneeseen koputtamatta, repäisi verhot auki ja alkoi huutamaan, että "Nyt sitten ylös, ei koko päivää saa maata! Täällä haisee ihan p*skakin jo! Mä oon kuule tehnyt jo  sitätätätota ja sää vaan nukut! " Jskus lennähti huoneesen ja huusi "Ootko kuollut vai miksi et nouse ylös!" Olipa ihana nuoruus ja lapsuus. </3

Vierailija
44/44 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mut revittiin lapsena/teininä ylös sängystä aina viimeistään kympiltä. IHAN aina.

Äiti paukkasi huoneeseen koputtamatta, repäisi verhot auki ja alkoi huutamaan, että "Nyt sitten ylös, ei koko päivää saa maata! Täällä haisee ihan p*skakin jo! Mä oon kuule tehnyt jo  sitätätätota ja sää vaan nukut! " Jskus lennähti huoneesen ja huusi "Ootko kuollut vai miksi et nouse ylös!" Olipa ihana nuoruus ja lapsuus. </3

Aika rankalta kuulostaa, miten olet selvinnyt?

https://i.redd.it/o110jic8ldp31.jpg

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi seitsemän