80-luvulla kaikki halusi Jenkkeihin. Nykyään sinne ei haluta edes vaihto-oppilaaksi
Kommentit (50)
Kyllä minä ainakin olen menossa New Yorkiin. Mielenkiintoinen paikka.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin jäät asumaan?
Vierailija kirjoitti:
Uskonnollisilla konservatiiveilla liikaa valtaa.
Meillä on sille suomen kielinen sanakin "hihhuli".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin jäät asumaan?
Jos olisi rahaa, voisi kai siellä asuakin jonkin aikaa.
Kaikki kyllä haluu sinne edelleen.
Suomijulkkiksethan ovat aina "losiin" muuttamassa. (Ja maitojunalla kotiin)
Joku nekke puukottaa tai ampuu. Tänäkin vuonna useita satoja kyseisiä tapauksia
Kyllä sinne vuosittain muuttaa joko väliaikaisesti tai pysyvästi lukuisia ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Euroopassa sama saattaa käydä Unkarille ja Puolalle
Missä vaiheessa 80-lukua ihmiset halusivat muuttaa Unkariin tai Puolaan? En muista sellaista vaihetta, vaikka olin 80-luvulla jo aikuinen.
Vierailija kirjoitti:
Huonosti tunnet historiaa, jos kuvittelet, että niillä oli jenkeissä vähemmän valtaa kasarilla.
mulle jenkit oli nuorempana mystinen ja satumainen maa Atlantin takana mutta mystisyys lähtenyt kun se on arkipäiväistynyt .
Jäänyt kehityksestä jälkeen ja nyt taantumassa jonnekin keskiajalle.
Ai ei halua? Mitäs ne siellä Meksikon rajalla muuria ylittävät tyypit sitten tekevät?
Tosiasia on kuitenkin se, että 6 miljoonaa hakee green cardia ja yksi miljoona saa green cardin ja muuttaa sinne. Vuosittain siis. Revi ap siitä.
Olen jo vuosia miettinyt että uskaltaisiko sinne edes mennä, ainakaan mihinkään tapahtumiin kun harva se kerta joku päättää pistää vähän ranttaliksi aseen kanssa. Hullummaksi on vain mennyt eikä oikeastaan kiinnosta käydä koko paikassa.
Tattijaana on niin vuttuuntunut kun kaikki USA:a herjaavat aloitukset on muutamassa minuutissa veks että yrittää nyt vähän verhotummin. Missäs on lähde ettei USA:an enää haluta vahtariksi? R yssiin ei ole kukaan koskaan tahtonutkaan.
Takapakkila.
Uskonnon varjolla väkivaltaa.
Naisen asema litistetty...