Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksinäinen, mitä kerrot juhannuksenvietostasi työpaikan kahvipöydässä tai muille uteleville?

Vierailija
26.06.2022 |

Suututtaa kun tiedän jo että kohta puhelin pirisee ja äitini utelee vaikka varsin hyvin tietää mitäs tuli juhannuksena tehtyä. No *ttu ei yhtään mitään, ei niin taaskaan yhtään mitään. Minne sitä yksinäinen menisi, katsomaan porukoiden ilonpitoa. Ja sitten vielä joudun tekemään tiliä asiasta ##57=?&

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä tuollaisia kysellä. Yksi tyyppi kyllä yrittää selittää, että oli taas niin yksin, kun ei kutsuttu mukaan, mutta me keskustelemme jostain ihan muusta kuten vaikka Espanjan energiaverotuksesta. Emme aio tuntea syyllisyyttä, vaikka syyllistetään.

Vierailija
2/50 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sitä ei moni tiedä". Ilkikurista hymyä päälle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan ole yleensä kysellyt tai ihmetellyt jos on sanonut olleensa kotona. Ovat itsekin olleet.

Vierailija
4/50 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinähän se

On hyvä vastaus moneen tilanteeseen.

Vierailija
5/50 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siellä ehdi mitään taukoja pitää tai menisi koko yö.

Vierailija
6/50 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole viettänyt juhannusta yksin mutta minusta on ihan yhtä hyvä vastaus jos joku yksin ollut sanoisi, että nautti pitkästä viikonlopusta, lepäsi, luki kirjaa ja olikin aika kuumaa! Tai kertoo että laittoi ruokaa tai pihaa tai parveketta tai mitä ikinä.

Toki jos täysin lamaantuneena sohvalla niin hankalampi puhua.

Vierailija
7/50 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok vastaus että kotona lepäilin

Vierailija
8/50 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus keksin, että teimme illallista ystävien kanssa. Kukaan ei kysynyt enempää. Ei aina jaksa selittää varsinkin jos on ollut vaikkapa riitaa miehen kanssa tai yksin kotona muuten vaan! Utelu on inhottavaa. Muutenkin voi sanoa olleensa paikassa X, ei sitä tarvitse selittää jos oli yksin paikassa.

Vierailija
9/50 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä kävin katsomassa kaupungin kokkoa, vaikka olen h*lvetin yksinäinen. Siellä minä olin yksin satojen ventovieraiden seassa. Kukaan ei kiinnittänyt minuun huomiota.

Sanon siis olleeni kokkoa katsomassa kaupungilla, vaikka haluaisin sanoa olevani aivan h*lvetin yksinäinen.

Vierailija
10/50 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerron, kuinka asensin poikamiesboksiini valvontajärjestemän koko talon laajuisesti. Ja laitoin oviin kyltit.

Vierailija
11/50 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano, että olit kotona koska näillä palkoilla ei ole varaa matkustaa eikä ostaa mökkiä. Sano, että pienestä palkasta johtuen ystävät ovat kaikonneet vuosien aikana kun sulla ei ole koskaan ollut varaa lähteä heidän kanssa mihinkään, niin siksi olet ollut juhannuksen yksin kotona kaupungissa.

Vierailija
12/50 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pantiiin niin kiihkeästi että makkarat kärähti grilllissä eikä huomattu.

Vierailija
13/50 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerron, että olin mökillä.

Vierailija
14/50 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En tehnyt mitään erityistä. Olin kotona ja söin uusia perunoita ja silliä."

Vierailija
15/50 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä huonoa käytöstä provosoida tai ilkeillä vastaukseksi vain siksi, että on itse ollut juhannuksena yksin. Ei mitään raskaita valituksia että ei ole rahaa mihinkään tms

Sen voi sanoa ihan häpeilemättä että kotosalla meni, laittoi ruokaa jne

Vierailija
16/50 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ihan ok meni. Tavallinen viikonloppu rauhallisissa merkeissä"

Jotain tuohon tyyliin. 

Vierailija
17/50 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin "aion mennä nukkumaan ja laittaa herätyskellon herättämään vasta maanantaiaamuna. Ehkä syön ja käyn vessassa välillä."

Vierailija
18/50 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä huonoa käytöstä provosoida tai ilkeillä vastaukseksi vain siksi, että on itse ollut juhannuksena yksin. Ei mitään raskaita valituksia että ei ole rahaa mihinkään tms

Miksi pitäisi hävetä sitä jos ei ole rahaa mihinkään? Miksi sen kuuleminen on kuulijalle raskasta? Voitko avata?

Vierailija
19/50 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän tosiasioiden toteaminen ole provosointia. Kaikilla ei ole rahaa tai seuraa ja sinunkin on hyvä se tiedostaa. Jos aihe on sinulle kipeä, sinun tehtäväsi on käsitellä traumasi niin, ettet provosoidu normaalin elämän ilmiöistä. 

Vierailija
20/50 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole työelämässä! Minulle soitti vain siskoni poika Seppo Hyvää Juhanusta! Mut ei ei edes toivotanut hyvää Juhanusta aikuinen lapseni ja hänen lapset. Joten eivät soita miten meni juhannus.Tietävät olin yksin sen kyllä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi neljä