Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet ihmisestä, joka on aina yksin. Siis julkisilla paikoilla?

Vierailija
26.06.2022 |

Asuu yksin. Liikkuu aina yksin.
Istuu baarissa yksin tai ravintolassa syömässä.
Matkustelee yksin, harrastaa liikuntaa yksin, hengailee kaupungilla yksin.
Tuota voisi jatkaa loputtomiin.
Yksi puoli tuttuni on tuollainen ja ihmettelen hieman.
Eikö kaipaa seuraa? Saattaa jopa olla jossain suurtapahtumassa yksin jossa yleensä ihmiset kokoontuu porukoissa.

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksinäisyyteen on syy ja yleensä se on se, ettei kukaan halua olla jonkun ihmisen kanssa joka kohtelee toisia huonosti. Yksinäiset selittävät yksinäisyyttään ujoudella ja introverttiydellä mutta todellisuudessa he ovat p...apäitä jotka ovat muille inhottavia ja joutuvat siksi olemaan yksin.

Mä ainakin olen aina yksin, koska olen kokenut elämässä sen verran rankkaa henkisitä väkivaltaa, että en enää uskalla päästää ihmisiä lähelleni.

Vierailija
22/60 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajattele sen enempää kuin kaverin kanssa kulkevasta. Sen sijaan ihmettelen toisia kyttäävää ihmistä. Etkö keksisi jotain kehittävää harrastusta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon aina yksin ja harmittaa olla välillä yksin, mutta en anna sen vaikuttaa tekemisiini.

Senkus ihmettelet, sillä elän elämääni.

Vierailija
24/60 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kuullut, että moni matkustaa yksin?

Ja moni pitää siitä tavasta matkustaa.

Ihan samalla lailla muinakin päivinä voi olla yksin kuin yksin matkustaessa.

Vaikka näet puolituttuasi eri paikoissa yksin silloin tällöin, niin ehkä et ole näkemässä niitä hetkiä, kun hän on joidenkin seurassa.

Vierailija
25/60 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko tarkkaillut minua?

Mitä ihmeellistä siinä on, että liikun yksin? Minulla ei ole ystäviä, vaikka pystyn juttelemaan tuntemattomien kanssa mistä tahansa aiheesta. (Näin käy aika usein ulkomaailmassa ollessani, eikä edes minun aloitteestani). 

Tästä syystä en koskaan ihmettele, jos näen jonkun aina yksin kaikkialla. Pikemminkin olen hölmistynyt, jos jonkun normaalisti yksin kulkevan seurassa onkin joku.

Vierailija
26/60 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naispelk o taas kyselee. Ajattelen tämmöisiä kyselevästä, että terapian tarpeessa.

Vierailija
27/60 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olemalla MGTOW voi välttää monta sudenkuoppaa 💪

Ja tämä vauva on sun omat polut? Onko säälittävämpää.

Vierailija
28/60 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraat ilmeisestikin sitä sun kaveria 24/7, heh:D

Vierailija
29/60 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Säälittävämmäksi tulee, jos hän ei koskaan opi ymmärtämään mitä todellinen omien polkujen kulku tarkoittaa.

Vierailija
30/60 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy, ap, häneltä, mikä on hänen salaisuutensa, kun viihtyy itsensä kanssa, eikä hukkaa aikaansa naapureiden elämän seuraamiseen sivustakatsojana.

Vierailija
31/60 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ihmetyttää jo ihan käytännön tasolla että mistä ihmeestä voin tietää, missä joku käy ja onko yksin vai ei. Pitäisi suurin piirtein vakoilla ihmisiä että tietäisi että joku on "aina yksin".

Ja toisekseen mitä väliä oikeesti? Ei kiinnosta pätkän vertaa onko joku yksin vai 20 hengen porukassa, kukin elää tavallaan.

Vierailija
32/60 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ihmetyttää jo ihan käytännön tasolla että mistä ihmeestä voin tietää, missä joku käy ja onko yksin vai ei. Pitäisi suurin piirtein vakoilla ihmisiä että tietäisi että joku on "aina yksin".

Ja toisekseen mitä väliä oikeesti? Ei kiinnosta pätkän vertaa onko joku yksin vai 20 hengen porukassa, kukin elää tavallaan.

ja ihmetyttäis,miks joku kuluttaa aikaansa/elämäänsä muiden ihmisten kyttäilyyn? onko hän juuri näitä kerrostalokyttääjiä,jotka myös verhojen raosta kyttäävät ihmisiä,busseissa,kaupoissa ? :D eikö hänellä itsellään ole omaa elämää,kun joutaa kyttäämään?

Vierailija
33/60 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalia. Ihmiset liikkuvat asioilla monesti yksin. Ei kaikilla ole ihmisiä jotka ilmoittautuvat mukaan joka paikkaan, varmaan on oma elämä tai omat menot. Ja osuuko aikataulut yhteen. Autojakin ihmiset ajavat yksin itsenäisesti. Osalla ei ole tuttuja runsaasti ja ehkä ei ole tullut sopivaa vastaan vielä, Suomen rakenne ja väestörakenne on vähän erilainen kuin isoissa maissa jotkut paikkakunnat. Jotkut rasittuvat väärässä seurassa tai jos koko ajan joku roikkuu. Paitsi jotkut haluaisivat tukea /kyydin mennessä hammaslääkärille, sovittu tapaaminen kaverin kanssa tms. Kaupungilla hengailusta ei tietoa, luulisi että siellä näkee ihmisiä muutenkin, mutta asiointi kaupassa on eri asia.

Vierailija
34/60 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä kohtaako kemiat sillä kaverilla ja hänen tutuilla niin paljon, että voi olla rento ja hän kokisi että menee jonkun kanssa kaupungille yhdessä. Jotkut on opetettu itsenäisiksi. 

Vierailija
35/60 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitaa vaan tykkätä mammoista, kun mammapalstalle tulee.

Vierailija
36/60 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Insinöööri aivoilla voi tulla esim sellainen lukko vastaan että onkin yhtäkkiä onkin jutun aiheita niin vähän ympärillä että ei ole mitään aihetta mistä jutellla kun käyttää kaikki aikansa siihen tutkimukseen mikä sekiin on täysin loogista eikä välttämättä niiin luovaa.

Vierailija
37/60 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, en mitään. Miksi häneen pitäisi uhrata sekuntiakaan miettimisaikaa?

Vierailija
38/60 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsenäinen. Ei tarvitse kainalokeppiä. Olen juuri tuollainen. Hyvin harvoin liikun ystävieni tai aikuisten lasteni kanssa.

Vierailija
39/60 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan kiinnitä huomiota yksinäiseen ihmiseen. Nyt joku taas suurentelee ja paljon.

Vierailija
40/60 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Insinöööri aivoilla voi tulla esim sellainen lukko vastaan että onkin yhtäkkiä onkin jutun aiheita niin vähän ympärillä että ei ole mitään aihetta mistä jutellla kun käyttää kaikki aikansa siihen tutkimukseen mikä sekiin on täysin loogista eikä välttämättä niiin luovaa.

Siinähän lähettää  vaikka tahtomattaan signaaalia ympärilleen että jollain tavalla ei olisi kiinnostunut muiden jutuista tai ei pidä seurasta vaiikka olisi mukava kuunnella muuten kuin osallistua tai sitten että jokaisella ihmiselllähän on omat mielipiteet eli ei pysty vaikka lähteä mielistelemään jokaista erikseeen niin siinä on taas lukko.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kuusi