Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet ihmisestä, joka on aina yksin. Siis julkisilla paikoilla?

Vierailija
26.06.2022 |

Asuu yksin. Liikkuu aina yksin.
Istuu baarissa yksin tai ravintolassa syömässä.
Matkustelee yksin, harrastaa liikuntaa yksin, hengailee kaupungilla yksin.
Tuota voisi jatkaa loputtomiin.
Yksi puoli tuttuni on tuollainen ja ihmettelen hieman.
Eikö kaipaa seuraa? Saattaa jopa olla jossain suurtapahtumassa yksin jossa yleensä ihmiset kokoontuu porukoissa.

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

voimaantunut?

Vierailija
42/60 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajalla on jokin ongelma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstan sensuuri nyt yrittää estää minua kertomasta, että olen itsekeskeinen ihminen, en tarvitse ketään mukaan viihdyttämään minua ja huomioimaan olemassaoloani.

Vierailija
44/60 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi helve**I! Siis yksinäisen pitäisi sitten kyhjöttää yksin siellä kotona kun ei ole seuraa? Oikeesti? Kuka edes näin kyttää toisia, että se on siellä yksin yms...sinun elämästä se sisältö puuttuu, jos jonkun.

45/60 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukahan mun puolituttu ap on 😅

Yksin on ihan parasta, kun saa mennä minne haluaa 😃

Vierailija
46/60 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai musta on niin ihanaa kun saa omaan tahtiin mennä ja tehdä juttuja. Sitten on ihanaa olla myös ystävän kanssa. No problem yksin tai yhdessä. Rentoudu ap.

Vierailija
47/60 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Insinöööri aivoilla voi tulla esim sellainen lukko vastaan että onkin yhtäkkiä onkin jutun aiheita niin vähän ympärillä että ei ole mitään aihetta mistä jutellla kun käyttää kaikki aikansa siihen tutkimukseen mikä sekiin on täysin loogista eikä välttämättä niiin luovaa.

Siinähän lähettää  vaikka tahtomattaan signaaalia ympärilleen että jollain tavalla ei olisi kiinnostunut muiden jutuista tai ei pidä seurasta vaiikka olisi mukava kuunnella muuten kuin osallistua tai sitten että jokaisella ihmiselllähän on omat mielipiteet eli ei pysty vaikka lähteä mielistelemään jokaista erikseeen niin siinä on taas lukko.

Esiim mun isän veli diplomi inssi ja yinvoimaloiisssa ja vttllä työskennellyt, laivastossa kävi rukiin. Lapsna mulle vaan sanottiin että se ei kauheasti puhu koska sillä on niin paljon salaisuuksia. Ja mitä olen noiita entisten nokialaisten jälkikasvun ja mensan jäsenten juttua kuuunnellut niin insinööriaiivot.

ässäkiin tullaan siihen että miten ihminen katsoo maailmaa eli mihin keskittyy sieltä kouluajoilta lähtien, millaiseksi kasvaa ja mihin keskittyy sen ajan kun on 24 vuorokaudesta hereillä sen 12 tuntia mikä kiinnostaa ja miten havaiinoi maailmaa ja mitä yhteistä on muiden kanssa mitä asioita voi jakaa.

Vierailija
48/60 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajattele mitään. Ihmiset kun on erilaisia. Itsekin kuljen paljon yksin kaikkialla, ellen ole poikaystäväni kanssa. En ole surullinen tilanteestani :)

Vierailija
49/60 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen on vapaa kuin taivaan lintu tekemään mitä haluaa, tapaamaan ketä haluaa. Ihannetilanne. Ei se ole yksinäisyyttä.

Vierailija
50/60 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksinäisyyteen on syy ja yleensä se on se, ettei kukaan halua olla jonkun ihmisen kanssa joka kohtelee toisia huonosti. Yksinäiset selittävät yksinäisyyttään ujoudella ja introverttiydellä mutta todellisuudessa he ovat p...apäitä jotka ovat muille inhottavia ja joutuvat siksi olemaan yksin.

Tahi päinvastoin.

Vierailija
51/60 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosta on jo kohta 40 vuotta enkä ole sen jälkeen enää luottanut ihmisiin.

Vierailija
52/60 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin voi kävellä omaan tahtiin.

Vierailija
53/60 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän yksin liikkeelle lähteminen ole välttämättä vapaaehtoinen valinta. Silloin, kun ei ole seuraa lähtemään mukaan, niin sitten menee yksin. Toinen vaihtoehto on viettää aikansa kotona ja odottaa. Kuinka todennäköisesti silloin solmii kontakteja? 

Syitä on varmasti niin monia, kuin yksin liikkujiakin. Osa omasta tahdostaan osa pakosta. 

Vierailija
54/60 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ei ole mitään tutkaa millä erotan yksinolijan tai - eläjän jostakusta muusta, tai miksi näin on.

Vapaus tulla ja mennä kuten haluaa. Istahtaa kahvilaan. Mietiskellä. Hoitaa asioita kun kotona ei tule uusia ajatuksia. Imuroida fiiliksiä, ja lähteä kun tuntuu sopivalta.

Road tripping.

Vierailija
55/60 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vammainen avaus.

Vierailija
56/60 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajatele yhtään mitään !Pareissa en istu. Minun ystäväni,ihmiset elämässäni ja rakkani kuoli aika jana 2020-2021 yhtensä 17 kpl.Kertoo myös miksi aivo sumua ja paljon? Kertoo varman syyn miksi olen yksin? Miksi liikun yksin? Miksi kävelen yksin? Miksi olen yksin todella?

Vierailija
57/60 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattelen että enpä tiedä kyseisestä ihmisestä mitään

Vierailija
58/60 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajattele heistä yhtään mitään. Ja hyvinpä sinä joudat seuraamaan jonkun "puolitutun" elämää noinkin tarkkaan? Onko toisen elämä sinulta jostain pois? En ymmärrä tuollaisia ihmisiä kuin sinä, ajatuksia kyllä piisaa sinunlaisista ihmisistä.

Vierailija
59/60 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kumppanini asuu toisessa kaupungissa.

Itse teen työtä Helsingissä ja asun yksin yksiössä ja hengaan arkisin yksin.

Ihanaa!

Vierailija
60/60 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jösses, nyt kytätään jo yksin liikkumista? Tätäkö somemaailma tekee, saa ihmiset kyttäämään jo kadullakulkijoita epäluulon valossa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä seitsemän