Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, lähdetkö asunnosta jos miehellä juhlat 1krt/v??

Vierailija
26.06.2022 |

Tämä ei olekaan niin itsestään selvyys. Miten on, onko ongelma lähteä anopille lasten kanssa puuhamaahan jos mies kavereineen viettää asunnolla pari päivää? Koska hyvä mies niin kaikki on tip top, että siitä ei jää kiinni.

Itse lähtisin ihan mielellään silloin pois jos nainen kavereineen haluaa olla kämpillä. Vaikka kerta kuukaudessa :D

Kommentit (144)

Vierailija
141/144 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

...ai etsiikö mies naisen kavereille lakanat ja tekee voileipiä? Ihan oudot jutut.

Ai niinkun mitä outoa siinä on, jos nainen laittaa vähän miehelle ja kavereille palasta. Tai laittaa puhtaat lakanat valmiiksi tuolille että nuo sitten sängyille ja patjoille. Ei, kyse ei ole siitä etteikö se onnistuisi mieheltä, vaan kyse on siitä, että nainen tuo jotain yhteiseen suhteeseen. Huomioimista, arvostamista jne. Millähän tavoin modernit naiset näyttävät miehelleen, että hän on hyvä mies ja nainen arvostaa ja rakastaa tätä? Kun kaikki on raskasta ja mieskin voi itse näyttää itselleen sen että nainen arvostaa, ei siihen naista tarvita :D

Suhteeseen voi tuoda muutakin, kuin sukupuolittuneita juttuja. Sekä minä että mieheni teemme toisillemme voileipiä. Usein se liittyy siihen, että se, jolla on vaikka kiireempi vaihe töissä, hoitaa just silloin noita arjen juttuja enemmän. Mies on meillä aamuvirkku ja kattaa usein mulle aamupalan ennen töihin lähtöä. Mä tykkään meistä enemmän leipomisesta, joten teen usein sellaisia herkkuja, kuten hatsapureja, joista mieheni tykkää. Molemmille on tärkeää, että toinen huomio ja hoivaa arjessa. Jos olisin lasten kanssa lähdössä kahdeksi päivää reissuun, mun huomio ois varmaan enempi niissä järjestelyissä. Ja mies siinä tilanteessa olisi huolehtivainen myös, koska hän olisi se, jolla lepoa tiedossa.

Ja lisään vielä, että mä naisena haluan mieheltä samanlaista hoivaa kuin itse annan. En yhtään viihtyisi suhteessa, jossa mies vaihtaisi autonrenkaat, mutta ei huolehtisi mun aamupalasta.

Tai shoppailu rahaa Turkuun! 🤣

-Tässä on lakanat ja jääkaapissa palasta

-Kiitos rouvaseni, tässä sinulle hieman ostosrahaa, hankipas nyt jotain kivaa itsellesi

Vierailija
142/144 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mikäs siinä, kunhan juhlimisen lomassa muistaa hoitaa hevoset. Vieläkö poikien ilta meillä kotona kiinnostaa? Ai ei. Niin mä vähän epäilinkin. 🤷

Tietysti hoidan. Mahtavaa ois poikien kanssa niillä ratsastaa alasti ilman satulaa sänkipellolla kesäyössä! - ap

Siinä saattaa kovemmallakin kaverilla hymy hyytyä kun krapulassa pääsee karsinaa siivoamaan. 💩

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/144 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mikäs siinä, kunhan juhlimisen lomassa muistaa hoitaa hevoset. Vieläkö poikien ilta meillä kotona kiinnostaa? Ai ei. Niin mä vähän epäilinkin. 🤷

Tietysti hoidan. Mahtavaa ois poikien kanssa niillä ratsastaa alasti ilman satulaa sänkipellolla kesäyössä! - ap

Siinä saattaa kovemmallakin kaverilla hymy hyytyä kun krapulassa pääsee karsinaa siivoamaan. 💩

Pyh. Teinitytötkin putsaa karsinoita.

Vierailija
144/144 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

v = vuosi, viikko vai vuorokausi? (selvyydeksi vuoden kansainvälinen lyhenne on a)

Vuosi, vuotta = v

Vuonna, vuotias, vuosina = v.

Viikko = vko

Vuorokausi = vrk

Suomenkielisessä tekstissä suomenkieliset lyhenteet, paitsi jos tarkka mittayksikkö = t = tunti ( voi olla oppitunti, esim. 45 min, tai 60 min, ja tarkka 60 min = h)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä neljä