Nainen, lähdetkö asunnosta jos miehellä juhlat 1krt/v??
Tämä ei olekaan niin itsestään selvyys. Miten on, onko ongelma lähteä anopille lasten kanssa puuhamaahan jos mies kavereineen viettää asunnolla pari päivää? Koska hyvä mies niin kaikki on tip top, että siitä ei jää kiinni.
Itse lähtisin ihan mielellään silloin pois jos nainen kavereineen haluaa olla kämpillä. Vaikka kerta kuukaudessa :D
Kommentit (144)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mikäs siinä, kunhan juhlimisen lomassa muistaa hoitaa hevoset. Vieläkö poikien ilta meillä kotona kiinnostaa? Ai ei. Niin mä vähän epäilinkin. 🤷
Tietysti hoidan. Mahtavaa ois poikien kanssa niillä ratsastaa alasti ilman satulaa sänkipellolla kesäyössä! - ap
Siinä saattaa kovemmallakin kaverilla hymy hyytyä kun krapulassa pääsee karsinaa siivoamaan. 💩
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mikäs siinä, kunhan juhlimisen lomassa muistaa hoitaa hevoset. Vieläkö poikien ilta meillä kotona kiinnostaa? Ai ei. Niin mä vähän epäilinkin. 🤷
Tietysti hoidan. Mahtavaa ois poikien kanssa niillä ratsastaa alasti ilman satulaa sänkipellolla kesäyössä! - ap
Siinä saattaa kovemmallakin kaverilla hymy hyytyä kun krapulassa pääsee karsinaa siivoamaan. 💩
Pyh. Teinitytötkin putsaa karsinoita.
Vierailija kirjoitti:
v = vuosi, viikko vai vuorokausi? (selvyydeksi vuoden kansainvälinen lyhenne on a)
Vuosi, vuotta = v
Vuonna, vuotias, vuosina = v.
Viikko = vko
Vuorokausi = vrk
Suomenkielisessä tekstissä suomenkieliset lyhenteet, paitsi jos tarkka mittayksikkö = t = tunti ( voi olla oppitunti, esim. 45 min, tai 60 min, ja tarkka 60 min = h)
Tai shoppailu rahaa Turkuun! 🤣
-Tässä on lakanat ja jääkaapissa palasta
-Kiitos rouvaseni, tässä sinulle hieman ostosrahaa, hankipas nyt jotain kivaa itsellesi