luonnollinen hyttyskarkote? kaupan tökötit ei auta mitään
olen hyttysmagneetti eikä mikään sumute auta karkottamaan niitä. kokeilin myös laventelia. hieroin iholle. no siihe kohtaan tuli 2 hyttystä imemään verta. eli ei sekään mulla tepsiny..
kertokaa teidän luonnolliset hyttyskarkottimet? thermacell ei käy koska mulla on kissa.
Kommentit (24)
Kannattaa välttää kaikenlaisia tuoksuvia saippuoita ja shampoita ja myös pesukoneessa vaatteisiin kannattaa käyttää hyttysaikaan hajuttomia pesuaineita.
Valkosipuli on erittäin hyvä hyttyskarkote. Syön päivittäin valkosipulia eikä hyttyset viitsi tulla lähellekään. Valkosipulia voi myös puristaa ja hieroa ihoon. Jotkut eivät pidä tuoksusta ja mausta, sitten täytyy keksiä joku muu keino.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa välttää kaikenlaisia tuoksuvia saippuoita ja shampoita ja myös pesukoneessa vaatteisiin kannattaa käyttää hyttysaikaan hajuttomia pesuaineita.
Valkosipuli on erittäin hyvä hyttyskarkote. Syön päivittäin valkosipulia eikä hyttyset viitsi tulla lähellekään. Valkosipulia voi myös puristaa ja hieroa ihoon. Jotkut eivät pidä tuoksusta ja mausta, sitten täytyy keksiä joku muu keino.
syön raakaa valkosipulia päivittäin leivän päällä.
ap
K yrvän heiluttaminen karkottaa hyttyset.
Vierailija kirjoitti:
Pikiöljy, terva
Ala syömään vahvaa b-vitamiinivalmistetta. Paino sanalla VAHVA, eli pitoisuuksia runsaasti. Nimenomaan tiamiini eli B1 on tärkeä, sitä pitää olla ainakin 50 mg/tabl.
Vaikutus alkaa hyvin pian, mutta tiamiinia on napsittava päivittäin.
Liikaa b vitamiinia. Siitä seuraa monenlaista huonovointisuutta kuten unettomuus, ripuli, ihottumaa ja ylihermostuneisuutta. En suosittelisi kemiallisia tuotteita kenellekään koska reagoivat herkempiin tai allergisiin ihmisiin huonosti vaikka itsellesi on toiminut.
Vierailija kirjoitti:
ei oo
ap
Iholle Free, hyttyskarkote. Toimii.
Thermacell käy myös kissatalouteen. Ei ainakaan meidän kissat ole olleet siitä moksiskaan, vaikka niitä on ollut parikin yhtäaikaa päällä pihapiirissä jo monta kesää.
Sperman levittäminen iholle auttaa.
Vierailija kirjoitti:
Iholle Free, hyttyskarkote. Toimii.
Thermacell käy myös kissatalouteen. Ei ainakaan meidän kissat ole olleet siitä moksiskaan, vaikka niitä on ollut parikin yhtäaikaa päällä pihapiirissä jo monta kesää.
aijaa. joku vuosi sitten luin että olis vaarallinen elukoille. noh ehkä uskallan sit käyttää sitä.. ei vaa oo rahaa just tällä sekunnilla ostaa semmosta. juu oon kokeillu kaikki nuo kaupan tökötit. ei auta yhtään. mulla vielä ihottumaa nii kirvelee iholla nuo myrkyt.
ap
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Hänen kyrpänsä karkottaa imuttavat naaraat.
Itse ajattelin tehdä suihkepulloon laventeli-piparminttu sekoituksen eteerisestä öljystä.
Vierailija kirjoitti:
Itse ajattelin tehdä suihkepulloon laventeli-piparminttu sekoituksen eteerisestä öljystä.
eteeristä laventeliöljyä testasin eilen. hyttyset välittäny yhtään, tulivat suoraan siihen öljyttyyn kohtaan iholle vampyroimaan :S
myös mäkäräiset kokoajan kimpussa.
pakkanen karkottaa hyttyset tehokkaasti ja luonnollisesti
Huomasin, että kun olen lotrannut aurinkorasvaa, ei itikat tule iholle vaikka muita vieressä kiusaavat normaalisti.
Vierailija kirjoitti:
yepp luin jo ton tänää. ainut mikä noista vinkeistä toimii ois se thermacell, mutta en pysty sitä nyt ostamaan. hyttyssavuja yms en voi kantaa mukana missä sattuun. vaatteita ei voi helteellä pistää päälle runsaasti. en myöskään voi ympäristöön vaikuttaa, kuten alkaa puskia tms sahaamaan, koska ei oo minun maita missä liikun :D
ap
Vierailija kirjoitti:
Huomasin, että kun olen lotrannut aurinkorasvaa, ei itikat tule iholle vaikka muita vieressä kiusaavat normaalisti.
eipä kestä minun atooppinen verinen iho noita aurinkomömmöjä :/
ap
Pikiöljy, terva
Ala syömään vahvaa b-vitamiinivalmistetta. Paino sanalla VAHVA, eli pitoisuuksia runsaasti. Nimenomaan tiamiini eli B1 on tärkeä, sitä pitää olla ainakin 50 mg/tabl.
Vaikutus alkaa hyvin pian, mutta tiamiinia on napsittava päivittäin.