Prisman mainos...kaikkea on....ja rahaakin riittää
Kommentit (18)
Siis, ei vaan ole rahaa. Prismassa saattaa olla kaikkea, mutta kaikilla ei ole rahaa...ostaa...mitään.
Se on: ...ja rahaSI riittää....
Mun rahat riittää, mutta se ei ole Prisman ansiota, vaan perinnön.
Prisma oli edullinen 80-luvulla Jyväskylässä. Ei enää ole.
Ei riitä ei, vaikka Prismassa käynkin. Vaihdan kauppaa.
Se on "rahani riittää". Eli on niin halpaa, että jopa minun rahani riittävät.
Ei riitä. Tyhmä mainos. Pitää elää tulojen mukaan. Toisilla on pienet tulot.
Minua tympäsee kovasti, kun ns julkkikset on rahanahneuksissaan suostuneet tv-mainoksiin. Esim näyttelijä Taneli Mäkelä esiintyy juuri Prisman mainoksissa. Luulisi tälläkin pitkänlinjan näyttelijällä (ja hyvällä sellaisella) olevan rahaa tarpeeksi, että tarvitsisi mennä mainoksiin naamaansa kuluttamaan.
Se on muutettu nykyään. Hokee vain, että kaikkea on kaikkea on. Huomasivat itsekin, ettei noihin kenenkään rahat riitä.
Vierailija kirjoitti:
Minua tympäsee kovasti, kun ns julkkikset on rahanahneuksissaan suostuneet tv-mainoksiin. Esim näyttelijä Taneli Mäkelä esiintyy juuri Prisman mainoksissa. Luulisi tälläkin pitkänlinjan näyttelijällä (ja hyvällä sellaisella) olevan rahaa tarpeeksi, että tarvitsisi mennä mainoksiin naamaansa kuluttamaan.
Samaa mieltä, paitsi että se on S-marketin mainos. Samaa lafkaa kylläkin...Myös Lidlin mainoksissa julkimot vuoron perään, mm. Eija Vilpas joka lässyttää siinä tosi ärsyttävästi!
Tajusivat poistaa sen "rahat riittää" kohdan, koska sehän on silkkaa kettuilua nykytilanteessa.
Kaikkea siellä ei edes ole jota tarvitsee.
Muuttaisivat "kaikkea on ja rahaa riittää" niin huomioarvo nousisi köyhien ulinan kautta.
Vierailija kirjoitti:
On muuten vammainen se mainos, jossa se akka heittää sen lapsen päälle ruokapöytään sangosta vettä...
Ärsyynnyin niin tuosta mainoksesta ja muutamasta muustakin asiasta, etten enää käy Prismassa.
Prisma on niin perhekauppa että ärsyttää. Käyn Citymarketissa, sieltä saan sen minkä tarvitsen.
Prismassa kävijöillä riittää