Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko käynyt juhannuksena yhteissaunassa? Muiden kuin perheesi kanssa?

Vierailija
26.06.2022 |

Niitähän on sellaisia ihan julkisia yleissaunojakin. Kiinnostaa yhtä paljon kuin palju...

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla alkoi seisomaan.

Vierailija
2/12 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin rouvan kanssa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olla käyty, voit ottaa käden pois kalsareista.

Vierailija
4/12 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei olla käyty, voit ottaa käden pois kalsareista.

Olen ilman pöksyjä! Mitä sulla on päällä?

Vierailija
5/12 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan käynyt yhteissaunassa. Ihmettelen aina, millaiset ihmiset tuollaista touhua harjoittavat. Minusta alastomana vieraiden ihmisten seassa oleminen - jopa saman sukupuolen kesken - on sivistymättömyyden huippu. Oikeastaan alastomuus kenenkään muun kuin oman puolison ja omien pienten lasten nähden on minusta pöyristyttävän junttia. En siis tajua edes perhesaunaa, jos perheen lapset ovat jo isoja. Mutta minä en olekaan alunperin suomalainen.

Vierailija
6/12 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena kaverin perheen kanssa

Vierailija
7/12 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt muistankin. Olin joskus lapsena jollain laivalla sauna- ja suihkutiloissa, joissa oli sekä miehiä että naisia. Äitini oli mukana. Näin jälkeenpäin tuntuu, että parempi että emme olisi menneet sinne. Ei siellä mitään pahaa tapahtunut, ei siinä mitään. Mutta silti, se oli outo kokemus. Kansainvälinen porukka. ap

Vierailija
8/12 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Serkkutytön kanssa oltiin eilen saunomassa ja penis jöpötti kokoajan. Sillä on muhkeat tisut ja pikkuperä.

Vierailija
9/12 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Serkkutytön kanssa oltiin eilen saunomassa ja penis jöpötti kokoajan. Sillä on muhkeat tisut ja pikkuperä.

Maalaisilla on maalaisten huvit.

Vierailija
10/12 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole eläessäni käynyt sekasaunassa ilman simmareita. En juhannuksena, enkä muutenkaan.

N53

Vierailija
11/12 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan käynyt yhteissaunassa. Ihmettelen aina, millaiset ihmiset tuollaista touhua harjoittavat. Minusta alastomana vieraiden ihmisten seassa oleminen - jopa saman sukupuolen kesken - on sivistymättömyyden huippu. Oikeastaan alastomuus kenenkään muun kuin oman puolison ja omien pienten lasten nähden on minusta pöyristyttävän junttia. En siis tajua edes perhesaunaa, jos perheen lapset ovat jo isoja. Mutta minä en olekaan alunperin suomalainen.

En minäkään tajua. En ole nähnyt omia lapsiani täysin alasti sen jälkeen kun on ekaluokalle menneet. On opetettu peseytymään ja sen jälkeen on ollut pesut ja saunomiset yksityisasia.

Vierailija
12/12 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin nuo sekasaunat ovat urbaani legenda. Ei sellaista oikeasti tapahdu.