Oletko käynyt juhannuksena yhteissaunassa? Muiden kuin perheesi kanssa?
Niitähän on sellaisia ihan julkisia yleissaunojakin. Kiinnostaa yhtä paljon kuin palju...
Kommentit (12)
Ei olla käyty, voit ottaa käden pois kalsareista.
Vierailija kirjoitti:
Ei olla käyty, voit ottaa käden pois kalsareista.
Olen ilman pöksyjä! Mitä sulla on päällä?
En ole koskaan käynyt yhteissaunassa. Ihmettelen aina, millaiset ihmiset tuollaista touhua harjoittavat. Minusta alastomana vieraiden ihmisten seassa oleminen - jopa saman sukupuolen kesken - on sivistymättömyyden huippu. Oikeastaan alastomuus kenenkään muun kuin oman puolison ja omien pienten lasten nähden on minusta pöyristyttävän junttia. En siis tajua edes perhesaunaa, jos perheen lapset ovat jo isoja. Mutta minä en olekaan alunperin suomalainen.
Nyt muistankin. Olin joskus lapsena jollain laivalla sauna- ja suihkutiloissa, joissa oli sekä miehiä että naisia. Äitini oli mukana. Näin jälkeenpäin tuntuu, että parempi että emme olisi menneet sinne. Ei siellä mitään pahaa tapahtunut, ei siinä mitään. Mutta silti, se oli outo kokemus. Kansainvälinen porukka. ap
Serkkutytön kanssa oltiin eilen saunomassa ja penis jöpötti kokoajan. Sillä on muhkeat tisut ja pikkuperä.
Vierailija kirjoitti:
Serkkutytön kanssa oltiin eilen saunomassa ja penis jöpötti kokoajan. Sillä on muhkeat tisut ja pikkuperä.
Maalaisilla on maalaisten huvit.
En ole eläessäni käynyt sekasaunassa ilman simmareita. En juhannuksena, enkä muutenkaan.
N53
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan käynyt yhteissaunassa. Ihmettelen aina, millaiset ihmiset tuollaista touhua harjoittavat. Minusta alastomana vieraiden ihmisten seassa oleminen - jopa saman sukupuolen kesken - on sivistymättömyyden huippu. Oikeastaan alastomuus kenenkään muun kuin oman puolison ja omien pienten lasten nähden on minusta pöyristyttävän junttia. En siis tajua edes perhesaunaa, jos perheen lapset ovat jo isoja. Mutta minä en olekaan alunperin suomalainen.
En minäkään tajua. En ole nähnyt omia lapsiani täysin alasti sen jälkeen kun on ekaluokalle menneet. On opetettu peseytymään ja sen jälkeen on ollut pesut ja saunomiset yksityisasia.
Minustakin nuo sekasaunat ovat urbaani legenda. Ei sellaista oikeasti tapahdu.
Minulla alkoi seisomaan.