Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka kauan odottaa, kun mies ottaa etäisyyttä?

Vierailija
25.06.2022 |

Tapasin kivan miehen deittipalstalla. Ollaan tapailtu kolme ja puoli kuukautta, molemmat ovat olleet aktiivisia yhteydenpidossa ja ollaan nähty säännöllisesti, vaikka välimatkaakin on. Jotain yhteisiä kesäsuunnitelmiakin on ollut, ei mitään matkoja, mutta puhetta eri paikoista joissa voisimme tässä lähellä käydä.

Viikko sitten tavatessa kerroin miehelle, että toivoisin, ettemme tapailisi muita ja että olen tosissani kiinnostunut hänestä. Mies ei osannut sanoa tähän oikein mitään. Tapailu on ollut aika kevyttä, emme ole asiasta kunnolla aiemmin puhuneet.

Nyt mies ottaa selvästi etäisyyttä. Viestittelee kyllä päivittäin, myös oma-aloitteisesti, mutta ero aiempaan on merkittävä. Flirtti on kadonnut viesteistä.

En halua painostaa, jos mies tarvitsee aikaa miettiä asiaa, mutta en halua olla varalla ja roikotettavana. Olen ottanut etäisyyttä ja viestinyt itse vähemmän, seurannut miten mies toimii.

Kuinka kauan odottaisitte tässä tilanteessa? Milloin on aika todeta, että miestä ei tainnut nyt kiinnostaa tarpeeksi?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miestä kiinnostaa, hän kertoo sen kyllä. Jos ei kerro, ei kiinnosta tarpeeksi.

Vierailija
2/8 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen mielipide on minusta jo tullut selväksi. Jatka elämääsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehellä iso penis?

Vierailija
4/8 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään. Miksi odottaisin?

5/8 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan 3kk on sen verran pitkä aika tapailla, että pitäisi pystyä tekemään päätös siitä, että aletaanko seurustella.

Vierailija
6/8 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roikottaa sinua varalla. Olet tehnyt omat tunteesi selviksi. Odottaisin ehkä viikon - pari. Jos homma ei ala pelittää hänen puoleltaan niin unohda hänet.

Vierailija
7/8 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin vuosi tapailua ja siitä voi ehkä vetää sitten jotain johtopäätöksiä.

Vierailija
8/8 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Roikottaa sinua varalla. Olet tehnyt omat tunteesi selviksi. Odottaisin ehkä viikon - pari. Jos homma ei ala pelittää hänen puoleltaan niin unohda hänet.

Pahoin pelkään, että olet oikeassa.

Jotta pääsen itse eteenpäin, tarvitsen tilanteelle jonkinlaisen päätöksen. Muuten on iso riski, että jään elättelemään toiveita jatkosta, vaikka pidänkin niitä tässä vaiheessa turhina.

Taidan soittaa hänelle ja jos ei vastaa, laitan viestiä. En halua roikkua kenessäkään väkisin mutta en kyllä olla tällä tavalla roikotettavanakaan.