Kehtaatko noukkia pulloja maasta vai käveletkö vain nokka pystyssä ohi?
Kommentit (7)
En katsele roskia, enkä nouki niitä ylös.
Jos löytyy läheltä kotia kun olen matkalla kotiin, niin poimin mukaan. Ympäriinsä en jaksa kanniskella, pitäisi olla joku muovipussi aina mukana sitten.
Lapsen kanssa ulkoillessa kerätään, ja lapsi saa rahat säästöön.
Olen keskituloinen ja välillä vähän omatunto soimaa, kun tiedän jonkun tarvitsevan rahoja enemmän. Mutta nykypäivänä ei oikein alakouluikäisille muutakaan ansionlähdettä ole tarjolla, ja kasvatuksellisista syistä haluan opettaa lapselle, että rahaa voi saada muualtakin kuin vanhempien pussista.
En nouki koska on rahaa muutenkin. Mutta ehdottomasti kannattaa kehdata noukkia, jos se raha auttaa mitä pulloista saa.
Vierailija kirjoitti:
Jos löytyy läheltä kotia kun olen matkalla kotiin, niin poimin mukaan. Ympäriinsä en jaksa kanniskella, pitäisi olla joku muovipussi aina mukana sitten.
Nostan aina ylös jos näen! En etsi! Minulla on aina muovikassi mukana ,kun en omista käsilaukkua!Vien lidin ja otan rahana. Saldoa joulukukussa on ilmasta rahaa 200e.Käytän sen yksityisen hammasläkäri. Vähän lisää joutu välin laitaa kun hinnat nouseet ja vetää korona lisän 30e.Kela ei korvaa sitä ytään.Pieni on muutenkin kela korvaus.
Kehtaan ja tölkkejä myös. Ei niitä luontoon kannata jättää.