Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tekis mieli teettää lastenhuoneeseen Unikko-kappa mutta tulee kyllä aika hintavaksi =o/

Vierailija
17.10.2006 |

Kun metrihinta lienee jotain 22e ja 2m pakko ottaa, eihän sitä voi keskeltä halkaista ja yhdistää sen kuvion takia yhteen, tarkoitan että kahdesta osasta tekisi eli että ottaisi vaan metrin kangasta ja halkaisisi ja ompelisi yhteen ja tulis 2 metrin kappa.

Kallista, kun ei ole välttämätöntä tarvetta, mutta silti haaveilen.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän se onkin, mutta minä tykkään, sama se vaikkei olisi muodissakaan.

ap

Vierailija
2/15 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja eikö Huutonetissä kukaan muka kauppaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kyllä kauppaa mutta tarvetta olisi kapalle pikaisesti (juhlat tulossa) eikä mieleistä väriä Huutonetin kapoissa.

ap

Vierailija
4/15 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kaunis kuosi.

Makuasioista ei sovi kiistellä, vaikka täällä aina kiistelläänkin.

Vierailija
5/15 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua olla epäkohtelias, mutta ap hyvä, pidä silmäsi auki. Hanki jotain oikeasti persoonallista. Perheenne arvo ei siitä muutu miksikään, onko teillä unikon verhot, muutama mariskooli ja artekin kyhäelmiä. Tai sitten jotain muuta vaikkapa saman hintaista jos se siitä on kiinni, jota toisilla EI ole :)

Vierailija
6/15 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii-in, en välttämättä siis tarvitsisi mitään uusia verhoja, mutta tekisi mieli ostaa Unikko-kappa, ja jos ostan niin haluan sen tulossa oleviin juhliin mennessä. Ymmärsitkö nyt?

ap

Vierailija
7/15 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerropas, sitten mistä löytää niitä vähän erikoisempia kankaita, joissa olisi kuitenkin se designin tuntu kuin Marimekossa?

ei ap, mutta kiinnostunut

Vierailija
8/15 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta miten ne kuviot saa kohdalleen? Jos pikku-unikkoa ostaisi. Niin, ja lisään vielä senkin, että en ostaisi Unikkoa sen takia että vaikuttaisimme varakkailta (mitä joku rivien välistä jo ehti vihjailla). Ei, emme ole varakkaita, mutta Unikko miellyttää silmääni ja se on mielestäni niin kaunis kangas että siksi haluaisin siitä edes yhteen huoneeseen verhot. Ja ihan sama, vaikka olisi kuinka " kulunut" ja yök muitten mielestä!!

ap

Vierailija
9/15 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se on vähän sellainen juntti-signaali, ei nyt ainakaan raha siinä haise!

Vierailija
10/15 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, toi on sun mielipide mutta mielestäni aika junttimaista tuoda tuollaista esille! Fiksu ihminen osaa käyttää aivojaan mitä kannattaa sanoa ja mitä ei =o)

ap

Vierailija
11/15 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että aika moni ajattelee samoin kuin minä. Mutta ripusta vaan ne unikot sinne ikkunaasi.

Vierailija
12/15 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyysin kaupassa kangasta ostaessani heitä leikkaamaan sen niin, että mä vain yhdistän palat ja hyvin onnistu. Meni aivan NAPPIIN!!

Mä ainakin siitä olen tykännyt ja ajattelin säästää sen PIITKÄÄÄN! Sa maksaa kyl sikana. Meidän 5m seinään se tuli maksamaan melkein 200¿, Vaikka itse ompelinkin.

Vierailija
13/15 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja otin kangasta vähän yli kun tein tyynyjä lisä sisustukseksi.

UNIKKO RULES ;)

Vierailija
14/15 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tein keittiöön kapan pikku-unikosta, joka on 150cm leveää. Kappa on suora, vähän kuten paneeliverho. Taakse ompelin paksusta puuvillakankaasta " vuorin" , jotta verho on siisti ja napakka. Kantattasin vielä reunat samalla kankaalla (4cm kanttaukset). On todella kaunis ja voi sanoa yksilöllinenkin....unikkokangas on beige ja takana ja kanteissa vaaleaa, sävyyn sopivaa puuvillakangasta.

Vierailija
15/15 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

se miniunikko mee kankaan reunasta reunaan se kuvio siis?

Ei huomaa jos katkaseen yhdistää.

Et tartte normaali ikkunaan 140cm ku metrin sitä kangasta.

Mikäli et halua hirveän poimutettua mikä ei mielestäni sovi tyyliin (anteeksi tämä moukkamainen kommentti)

Etkai sä tee sellasta kappaa mikä on puoleen lasiin niinku 80-luvulla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän viisi