Oletko kokenut sinkkuilun hoikkana ja nuorena ja sitten taas lihoneen ja vanhempana. Miten erosi kokemukset?
Moni väittää että hoikkana ja nuorena on paljon helpompaa jos on nainen
Kommentit (22)
Olen kokenut hoikkana nuorena, lihavana vanhempana ja sen jälkeen hoikkana vanhempana. Ei oikein muuten eroa, mut hoikkana vanhempana aika kuluu itsekseen asuessa mukavammin, kun jaksaa liikkua. m50
Kyllä 40V:nä oli vaikeampaa saada uusi hyvä mies kuin 25V:nä.
Ei mitenkään kai.:D
Tai no vähän .
Vierailija kirjoitti:
Ei mitenkään kai.:D
Tai no vähän .
Etkö oikein osaa päättää, vai?
en. olen ollut hoikka nuorena ja vanhana, sinkkuna ja parisuhteessa.
mitä tällä aloituksella haetaan?
Vierailija kirjoitti:
Etkö oikein ymmärrä, mitä aloituksessa kysytään, vai?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö oikein ymmärrä, mitä aloituksessa kysytään, vai?
Naisena en ymmärrä tästä mitään, olenko ainoa?
Kokemukseenhan vaikuttaa niin paljon muutkin asiat ihan siitä lähtien, että mikä se naisen oma maku on ja kuinka nirso nainen itse on, että ei tuohon varmaan ole yhtä vastausta olemassakaan?
Ja se kun on ihan tuurista kiinni, sattuuko kohtaamaan sen just Sopivan Miehen (tai naisen). Toiselle se voi tapahtua nuorena ja hoikkana, toiselle keski-ikäisenä ja lihoneena ja kolmannelle laihana vanhuksena. Ja kaikkea siltä väliltä.
Molemmissa tapauksissa munaa tuli hyvin.
Nuorena Kallesta ja vanhempana Mummosta.
Koyhänä ja nuorena ja nyt vanhempana ja varakkaana naisia löytyy todella helposti, nuoria ja vanhoja M55+
Oon varmaan sit niin vanha ja lihava ettei kukaan katso päinkään.
Ei mitenkään. En tykännyt miehistä hoikkana ja nuorena, enkä nyt vanhempana ja lihavempanakaan. Naisia kiinnostaa ihmisessä enemmän henkinen kapasiteetti.
Vierailija kirjoitti:
Koyhänä ja nuorena ja nyt vanhempana ja varakkaana naisia löytyy todella helposti, nuoria ja vanhoja M55+
Eikö nuorena oikein ulkonäkö riittänyt, vai?
Eipä juuri ole vaikuttanut sinkkuuteen painoindeksi. Sinkku olen ollut 19 vuotta. Miten sen olisi pitänyt vaikuttaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koyhä mies ei ole ikinä komea naisten mielestä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö hän juuri kirjoittanut, että naisia löytynyt helposti niin nuorena ja köyhänä kuin nyt vanhana ja varakkaanakin?
Vai ymmärsinkö minä väärin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koyhä mies ei ole ikinä komea naisten mielestä
Ei, vaan silloin mies on yksinkertaisesti hyvin vaatimattoman näköinen, jos saa naisseuraa vain rahan avulla.
Korostan: hyvin vaatimattoman näköinen.
Suhteellisen samoilla tavoilla on menty.
Nyt 50+-vuotiaana on lisäksi nuoremmat kiinnostuneita.
Ei mitään eroa. Miehiä on ihan liikaa tarjolla molemmissa tilanteissa. Ihan sama olisko saatavilla 100 vai 150 miestä. Mulle riittää yksikin.