Mies halusi viettää juhannuksen kotona
Mies halusi olla juhannuksen kotona kaupungissa. Grillailla ja käydä vaikka jossain lapsiystävällisessä tapahtumassa.
Nyt on sitten itse jossain ryyppyreissulla ja minä lasten kanssa kotona jumissa. Kylläpä ottaa päähän, ei yhtään huvittaisi tässä yksin koittaa lapsille kotona jotain juhannusfiilistä luoda. Mieluummin olisin viettänyt juhannusta jossain isommalla porukalla mutta mies vaatimalla vaati, että ollaan kotona.
Ja joo, olisi tämä varmaan pitänyt arvata taas vaan aina tuo itsekkyys vaan jaksaa yllättää.
Kommentit (12)
Miehen haukkumisketju numero 28 tälle päivälle.
Vierailija kirjoitti:
No mikä niiyä miehiä oikein vaivaa varsinkin näin juhannuksena?
Voimia! Tiedän niin tuon tunteen 😥. Alunperin piti koko perheellä olla kivaa ja mukavaa, lopputulos on että miehellä on kivaa ja mukavaa ja muilla ei ollenkaan.
Nythän on juhanuspäivä. Eilenkö alkoi ryppää ja lähti? Olisit lasten kanssa lähtenyt itse huvipuisto.Uimaranta retkelle ja netin kautta laittanut avioero hakemuksen.Nykyisin voi hake yksin ilman syytä.Tiet miehesi on kaljan menevä.Teidän litossa on silloin vikaa molemissa! Turha sylistä miestäsi!Kirjasto lainaa Virta Hepo olohuonessa heti maanantaina.
Vierailija kirjoitti:
tukalan kuumassa neukkukuutiossa ei ole muuta tekemistä
On kyllä itsekästä meininkiä. Mies ei kyllä yhtään ajattele sinua. Tuo kertoo paljon. Omat suunnitelmat menee kaiken edelle, viis muista. Olisin todella pettynyt ja vihainen.
Vierailija kirjoitti:
Niitä ei voi koskaan olla liikaa. Jos oltais vähänkään oikeissa mitoissa, pitäisi miehen haukkumisketjuja tulla 1/minuutti. On ne miehet niin petollisia.
Eihän sillä naisella ole mitään käyttistä kun asunto on täynnä lapsia. Ymmärrän sitä miestä.
Vierailija kirjoitti:
Nythän on juhanuspäivä. Eilenkö alkoi ryppää ja lähti? Olisit lasten kanssa lähtenyt itse huvipuisto.Uimaranta retkelle ja netin kautta laittanut avioero hakemuksen.Nykyisin voi hake yksin ilman syytä.Tiet miehesi on kaljan menevä.Teidän litossa on silloin vikaa molemissa! Turha sylistä miestäsi!Kirjasto lainaa Virta Hepo olohuonessa heti maanantaina.
Eilenpä eilen.
Kylläpä tämä tosiaan alkaa riittää jo miehen kans.
En tosin ala omaksi syyksi ottamaan miehen alkoholismia ja itsekkyyttä, itse se on omista teoistaan vastuussa enkä minä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
On kyllä itsekästä meininkiä. Mies ei kyllä yhtään ajattele sinua. Tuo kertoo paljon. Omat suunnitelmat menee kaiken edelle, viis muista. Olisin todella pettynyt ja vihainen.
Harmittaa ja ärsyttää kyllä tosiaan. Jos ois sanonut että aikoo viettää kostean juhannuksen niin oisin tehnyt muita suunnitelmia lasten kans.
Nyt on huijattu olo.
Ap
Miehellä oli suunnitelmat jo valmiina etukäteen.
"ex mies oli aina vauhdissa ja sammui yleensä kokkoon" ??