Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ymmärrä, mitä voisin tehdä. Ulkona ei voi olla, kokeilin kyllä. Mitä te teette?

Vierailija
25.06.2022 |

?

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskele uusi kieli netistä.

Vierailija
42/54 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

5-vuotiaat valittaa tekemisen puutetta, aikuinen ohjaa pikkuaskareisiin tai leikkiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänä kesänä TOINEN hellepvä ja jo joku valittaa. Täytyy olla provo.

Koko alkukesän te hellehullut ulvoitte, miten palelee jne. Nyt meidän hellevihaajien vuoro valittaa. Mene ulos nauttimaan näistä helteistä äläkä täällä roiku valittamassa meidän valituksistamme!

Vierailija
44/54 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein just suursiivouksen ja kuudes pyykinpesukerta tälle päivälle jyllää taustalla. Hyvin kuivuu pyykit nyt ulkona. Lapset pelaa ulkona koripalloa ja keinuu. Hieno keli.

Vierailija
45/54 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kastelin t-paidan suihkussa, väänsin valuvat vedet pois, puin päälle ja tulin parvekkeelle varjoon istumaan.  Tähän tuulee hiukan, joten välillä tuntuu siltä, että on jopa vilu. päässä hellehattu, joka varjostaa sopivasti silmiä.

Vierailija
46/54 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loikoilen omenapuun varjossa. Välillä pyydän ukkoa kaatamaan kylmää kaivovettä kastelukannusta päälle. Uimaan tekis mieli, muttei ole voimia lähteä rannalle.

Vierailija
47/54 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin aamupäivästä 3½ tunnin pyörälenkillä. Huomenna reissuun lähtö, joten äsken pakkasin suurimman osan. Pyykkikone pyörii. Illasta vielä uimaan. Ihanaa, kun kerrankin ei palella!

Vierailija
48/54 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kesän ilmastopakolaisena Norjassa. Täällä pohjoisessa aurinko on oikein kiva, tänään luvassa +16. Kotipuolesta Pirkanmaalta muutto pohjoisempaan on harkinnassa, en pidä siitä että kesät joutuu nykyään viettämään sisällä, eikä mitään jaksa tehdä.

Vierailija
49/54 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alan kohta katsomaan ET:tä, eka kertaa siis, pullaa piti leipoman mutta se saa nyt jäädä vähän myöhemmäksi. 

Vierailija
50/54 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luen sisällä dekkaria, jonka pariin olen oikein odottanut pääseväni. Kämppä on pieni mutta pysyy viileänä (ainakin edelliseen pätsiin verrattuna). Ulos ei kiinnosta mennä, liian kuuma. Olen syksyihminen, eikä se muuksi muutu... Kaupassakin käyn vasta illemmalla. 

Vierailija
51/54 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua sinänsä kuumat päivät silloin tällöin niin haittaa. Ei joka päivä tarvitse olla tekemässä jotain hiki hatussa. Tänään olisi just kiva lukea ja katsella Netflixiä ja vain oleskella.

Mutta sepä näissä nykykesissä harmittaa, että ei se ole vain vaihtelevasti kuumaa 20-23-27-24-22 jne. vaan se on sitten silmänkantamattomiin koko tuleva viikko 27-28-29-28-28-27-29 jne. Sellaisesta on vaikea iloita ja nauttia, ainakin minun.

Vierailija
52/54 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vietä juhannusta. Keskikesän juhla. Suomen lipun päivä. Tee vasta, käy uimassa. Istu koivun katveeseen, nauti olostasi.

Tämä vastan tekeminen on vähän erikoinen vinkki. Tätä nyt viljellään joka puolella, mene metsään ja tee vasta. Voinko mä siis kävellä mihin vaan koivujen luokse ja alkaa riipimään oksia niistä? Vähän epäilen että se ei ole ihan sallittua? Vai luullaanko yleisesti, että kaikilla on oma tontti/metsä? Ihan väärä luulo sekin. 

Vierailija
53/54 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä olen tehnyt mitään "järkevää" tänään. Lukenut kirjaa ja siemaillut kylmää valkoviiniä. Tällä palstalla roikun välillä ja varmaan etsin Cmorelta kohta jonkun hyvän sarjan. Se Britbox on tosi hyvä kun tuli, siellä on vaikka mitä.

Vierailija
54/54 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon laiska lötjäke enkä jaksa tehdä mitään ellei ole pakko. Lomalla sitten käväisen näön vuoksi jossain.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän viisi