Siis joku kehtaa pestä pyykkiä nyt!! Nyt on juhannus!!
Siis miten joku pesee pyykkiä nyt juhannuksena! Tämä on rauhoitettu aika! Lukee ihan säännöissä!
Kommentit (114)
Tänään vasta koneellinen pesty. Hyvä kun muistutit niin laitan toisenkin koneellisen.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se ihan kaikkien kerrostalojen säännöissä lukee että juhannuksena ei saa pestä pyykkiä tai muutakaan. Ja taloyhtiön pesukone on poissa käytöstä, siinä on lappu mutta joku tollo pesi silti pyykkiä
Kerrostalojen säännöissä ei todellakaan lue, ettei juhannuksena saa pestä pyykkiä; ihan normaalit aikarajat vaan, kuten muulloinkin. Minä oon käyttänyt jo aamusta moottoroitua paperisilppuriakin ja tiskikone on jurrannut pariin otteeseen. Lakanapyykit pesin jo päivällä myös.
Mää mää karitsa, tuotko hilloa?
Ilmeisesti ryyppääminen ja mekastaminen on kuitenkin ok. Kunhan nyt et pyykkiä pese.
Rôskasakki tekee niin, m.á.t.ü.t ja m.ü.s.t.á.laiset, eivät välitä aiheuttamistaan häiriöistä! 👳🏾 🧕🏾
Koska herätit minut puoli seitsemältä aamulla mölinääsi, niin aloin sitten siivoamaan.
Sori, pakko pestä työvaatteita, kun olen koko juhannusviikonlopun töissä.
Äitini naapurissa 7-kerroksisessa kerrostalossa remontoitiin tänään, porakoneen ääni ja hakkaaminen kuului.
Joko on sunnuntain pyykkäämiset alkanut? Itse pistin just koneen pyörimään ja toivottavasti se herättää mun k-pää naapurin joka luukutti musaa ja huus aamu viiteen saakka, poliisit hiljens sen hetkeksi mutta sitten meteli jatkui.
Hauskaa, että muistutit. Pitääkin tänään taas pestä pyykkiä.
Vain sääntö-Suomessa joku voi loukkaantua toisen pyykinpesusta. Only in Finland.
Kone päällä ja niitä kyttiä odotellessa, kun ei eilen näkynyt..
Naapurin densopariskunta on nyt tapellut perjantaista asti vuorokaudet ympäri. Tietenkin kaikki ikkunat auki ja välillä parvekkeellakin.
Siihen verrattuna pyykkikoneen äänet ovat sulosointusinfoniaa.
Kuukausi per koneellinen. Ei kannata kuutta koneellista pestä, jos haluaa olla jouluna kotona.