Mies pitää juhannusta vain lepolomana ja olutta juoden. Ei ymmärrä, että mökki ei siivoa itse itseään!
Huomenna sunnuntaina saamme sitten kiireellä taas siivota. Pyysin imuroimaan ja sain vastaukseksi murjotusta.
Kommentit (36)
Kuinka sottaista porukkaa te olette, jos mökin siivoamisessa tulee kiire?
Vierailija kirjoitti:
Miksi se mökki sitten on hankittu ellei lomailua varten? Mökki siivotaan lähtiessä (jos jaksetaan) vai onko kyseessä taas tämmöinen orjaleiriversio mökistä jossa pitää painaa hommia aamusta iltaan?
Ja vaimo määrää, mitä pitää tehdä. Mies tekee miesten työt mökillä, korjaa tiet, pitää rakennusta kunnossa ja naisten hommat, kuten kukkien hoito ja muu tyhjänpäiväinen hyödytön, mutta aikaavievää värkkäilyt, jotka vaimo vartavasten mökille halunnut sitten pitäisi tehdä yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi se mökki sitten on hankittu ellei lomailua varten? Mökki siivotaan lähtiessä (jos jaksetaan) vai onko kyseessä taas tämmöinen orjaleiriversio mökistä jossa pitää painaa hommia aamusta iltaan?
Ja vaimo määrää, mitä pitää tehdä. Mies tekee miesten työt mökillä, korjaa tiet, pitää rakennusta kunnossa ja naisten hommat, kuten kukkien hoito ja muu tyhjänpäiväinen hyödytön, mutta aikaavievää värkkäilyt, jotka vaimo vartavasten mökille halunnut sitten pitäisi tehdä yhdessä.
Etkö osaa sanoa vaimollesi, että palkataan mökkitalkkari hoitamaan hommat?
Juhannus on pyhäpäivä.
Vanha kansa sanoi: pyhätyöllä ei ole siunausta. Ennen ja jälkeen voi siivota tai leikata ruohoa, tietty helteessä kasveille antaa vettä nytkin.
Ensi joululle provoidea:
Vaimo/mies vaan makaa ja syö suklaata vaikka on joulupäivä!
Ei tajua, että talo ei siivoa itseään!
Vuokramökillä pyyhin aina paskaisen munani verhoihin. Siivotkoon vuokranantaja.
Vierailija kirjoitti:
Onhan mökillä kaikenlaista, nytkin mies riehuu viikatteen kanssa rannalla. Minun ukkoni tosin tykkää tehdä fyysistä työtä joka päivä, hyvä valinta.
Riehuu viikatteen kanssa rannalla, hui! 😂🤣
Eikö itsestään siivoutuvia mökkejä siis ole olemassa, outoa 🤨
Ei sitä mökkiä tarvitse joka hemmetin päivä siivota eikä ainakaan Juhannuspäivänä.
Aivan varmasti ymmärtää, ettei mökki siivoudu itsestään, vaan vaimon siivoamana.
Kuinka usein miehesi pyytää sinua imuroimaan?
Vierailija kirjoitti:
Onhan mökillä kaikenlaista, nytkin mies riehuu viikatteen kanssa rannalla. Minun ukkoni tosin tykkää tehdä fyysistä työtä joka päivä, hyvä valinta.
Tekeekö samalla kierrepotkuja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekeekö samalla kierrepotkuja?
Tietenkin! Siinä on mökkinaapureilla ihmettelemistä kun kiikaroivat meidän biitsille.
Katkerat velatantat keksi nyt näitä. Tulossa on paljon lisää aiheena mies ryypännyt kolme päivää jne