Kuinka yleistä kolmen kimpassa on ns. sandwich?
Niin kysymys tulikin jo otsikossa eli kun olette päätyneet harrastamaan MMN seksiä niin johtaako sessio ns sadwichiin jossa yksi kalu on pillussa ja toinen pepussa vai onko homma ns. perinteistä jossa molemmat miehet naivat naista vuorotellen ykköseen ja peppujuttuja ei harrasteta lainkaan?
Kommentit (130)
Vierailija kirjoitti:
En ole päässyt kokeilemaan, mutta pari naista on rakastanut sormia pyllyssään samalla kun ovat päällä. Jo pari sormea kunnolla sisällä tuntuu pillun puolella aika hyvälle. En ehtinyt olemaan kummankaan kanssa riittävän kauan että olisi päästy sormista dildoon ja siitä ties mihin ;)
Nyksä ei halua pyllyynsä mitään, mutta itse voisin kokea miltä tuntuu dildo/muna pyllyssä samalla kun nainen ratsastaa päällä.
Naisystävällä on lähes aina lelu pepussa kun rakastelemme. Värisevä tappi antaa myös mulle hyvän orgasmin
Vierailija kirjoitti:
eikös e sw ole naisten märkä päiväuni
On, varsinkin kun nainen on majoneesi kahden ruisleivän välissä :D
Vierailija kirjoitti:
Jos sandwichiksi lasketaan yleensä se, että on kahden henkilön välissä, niin yksissä seksibileissä olin pariskunnan välissä, missä nainen nuoli pilluani, ja mies työnteli kieltään peppuuni. Tuntu kiimasen hyvältä.
Lapissa olin myös pariskunnan välissä samaan tyyliin; muna naisen suussa miehen nuollessa persettäni. Nainen oli ihan kunnon syväkurkku, ja siinä vaiheessa kun kaluni tunkeutui reippaasti nielun yli ja mies sai työnnettyä kielensä syvemmällle perseeseeni, sandwich sanastolla majoneesit lähti paineella naisen kurkusta alas.
Keskimmäien on vastasuunnassa reunimmaisten kanssa. Reunimmaiset nuolevat keskimmäisen etu- ja takapuolta.
Yksi yritys takana vierailijan kanssa. Ajatus kiihotti meitä kaikkia, mutta oma mies ei saanut tarpeeksi kovaa erektiota kakkospaikalle. Vieras oli siihen liian kookas ja kun paikkoja sitten kuitenkin vaihdettiin, en onnistunut lämmiteltynäkään rentoutumaan tarpeeksi. Oli vaikeaa peitellä pettymystä. Onneksi molemmat on oikein terhakoita erikseen. N 27
Vierailija kirjoitti:
Yksi yritys takana vierailijan kanssa. Ajatus kiihotti meitä kaikkia, mutta oma mies ei saanut tarpeeksi kovaa erektiota kakkospaikalle. Vieras oli siihen liian kookas ja kun paikkoja sitten kuitenkin vaihdettiin, en onnistunut lämmiteltynäkään rentoutumaan tarpeeksi. Oli vaikeaa peitellä pettymystä. Onneksi molemmat on oikein terhakoita erikseen. N 27
Anaaliseksiä kannattaa harjoitella erikseen eikä heti yrittää kahta miestä samalla kerralla. Jos valmistelut on tehty kunnolla, isompikin meisseli uppoaa lopulta kakkoseen. Maltti on valttia eikä pilden kiihottaminen samalla ole huono idea.
Joskus vuosia sitten kaverini oli kimpassa minun ja silloisen tyttöystäväni kanssa. Kaverini nuoli ekana tyttöystävälleni orkun samalla kun itse suutelin hänen rintojaan. Sitten homma jatkui että molemmat äijät sai pimppia sekä suuta yhtäaikaa vuoronperään. Purkauduimme siten että minä laukesin naiseni suuhun ja kaveri takaapäin pimppiin. Erittäin mahtava kokemus. Olen vähän vihjaillut kolmen kimppaa nykyiselle vaimolleni. Sitten erään kerran kysäisin esilekin aikana,,,sain vastauksena myöntävän ynähdyksen.
Omasta kokemuksesta kolmenkimpasta ja nelistään parin kanssa voin todeta että aika usein on ollut tuplaa, ja nimenomaan tuplaa alapäähän.
Vierailija kirjoitti:
Omasta kokemuksesta kolmenkimpasta ja nelistään parin kanssa voin todeta että aika usein on ollut tuplaa, ja nimenomaan tuplaa alapäähän.
Miten saitte sen onnistumaan ihan vaan poikaporukassa?
Vierailija kirjoitti:
Riippuu naisesta mitä haluaa. Sandwich on suhteellisen harvinaista, mutta olen ollut siinäkin mukana (olen mies). Yleensä se menee niin, että toinen nai ja toinen antaa suuhun. Mutta sw onnistuu kyllä sekin, kun harjoittelee. Ja on hyvä asento.
Entä juna? Nainen edessä ja miehet takana
Te jotka sandwichia olette kokeilleet, niin onko ollut kumit mukana vai oletteko saaneet tässä sessiossa lastit sekä ykköseen, että kakkoseen?
Vierailija kirjoitti:
Te jotka sandwichia olette kokeilleet, niin onko ollut kumit mukana vai oletteko saaneet tässä sessiossa lastit sekä ykköseen, että kakkoseen?
Kumilla ykköseen ja paljaalla kakkoseen. Kakkospaikalla työntelevä antaa orkun tulla kun on tullakseen, yleensä ensimmäisenä. Ykköspaikalla mies jatkaa ja vetäytyy ennen orgasmiaan, ottaa kumin pois, työntyy paljaalla kakkoseen ja antaa lastin tulla. Viimeistään toisen miehen lauetessa saan minäkin orkun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumilla ykköseen ja paljaalla kakkoseen. Kakkospaikalla työntelevä antaa orkun tulla kun on tullakseen, yleensä ensimmäisenä. Ykköspaikalla mies jatkaa ja vetäytyy ennen orgasmiaan, ottaa kumin pois, työntyy paljaalla kakkoseen ja antaa lastin tulla. Viimeistään toisen miehen lauetessa saan minäkin orkun.
Meillä meni samassa järjestyksessä. Koska kakkosen jälkeen ei voi enää panna ykköseen tai suuhun
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu naisesta mitä haluaa. Sandwich on suhteellisen harvinaista, mutta olen ollut siinäkin mukana (olen mies). Yleensä se menee niin, että toinen nai ja toinen antaa suuhun. Mutta sw onnistuu kyllä sekin, kun harjoittelee. Ja on hyvä asento.
Entä juna? Nainen edessä ja miehet takana
Niin että molemmat miehet ovat naisen kanssa yhdynnässä yhtäaikaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarvitseeko sinun tehdä miehen panemisen lisäksi jotain, että saat pepun puolelta orgasmin?
Ei niin kauhean yleistä. Edes kolmen kimppa ei ole yleistä.
Juu nuorempana yritettiin löytää kimppakaveria (siis miestä) leikkeihimme mutta ei vaan onnistunut. En tiedä miksi miesten löytäminen oli niin vaikeaa. Niinpä monasti pantiin niin että kalu oli pepussa ja dildo pillussa. Mahtavaltahan tuo tuntui mutta kolmas pyörä olisi ollut mukavampaa. Nyt ikää yli 50 ja kimppahaaveet hävinneet realistisista syistä koska ketään ei enää varsinkaan yli 50 v pari kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Juu nuorempana yritettiin löytää kimppakaveria (siis miestä) leikkeihimme mutta ei vaan onnistunut. En tiedä miksi miesten löytäminen oli niin vaikeaa. Niinpä monasti pantiin niin että kalu oli pepussa ja dildo pillussa. Mahtavaltahan tuo tuntui mutta kolmas pyörä olisi ollut mukavampaa. Nyt ikää yli 50 ja kimppahaaveet hävinneet realistisista syistä koska ketään ei enää varsinkaan yli 50 v pari kiinnosta.
Kokeilkaa ilmoitusta vaikka Jodeliin. Vastauksia ropisee ainakin pääkaupunkiseudulla 50-100 vartissa. Ikä ei ole tässä kyllä esteenä.
Jos sandwichiksi lasketaan yleensä se, että on kahden henkilön välissä, niin yksissä seksibileissä olin pariskunnan välissä, missä nainen nuoli pilluani, ja mies työnteli kieltään peppuuni. Tuntu kiimasen hyvältä.