Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Henri menee Afrikkaan ja ampuu uhanalaisen leijonan

Vierailija
25.06.2022 |

Ja tämän jälkeen istuu verisen kuolleen leijonan päälle ja poseeraa kameralle leveä hymy kasvoillaan. Mitä ajatuksia tämä teissä herättää?

Leijonahan on uhanalainen. Tarkemmin sanottuna "vaarantunut" laji, joka on yksi uhanalaisuuden luokista.

Kommentit (103)

Vierailija
41/103 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnossa itsessään ei ole hyvää tai pahaa. Kaikki siellä yrittävät vain selviytyä ja jokaisella lajilla on oma ainutlaatuinen tehtävänsä eikä siellä mikään mene hukkaan.

Vierailija
42/103 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulaa kalloon vaan tuollaisille

Saattaa ampua vaikka takaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/103 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facessa oli mies joka myös oli jossain Afrikassa samantapaisessa oksettavassa touhussa mukana. Istui siinä ylpeästi tappamansa eläimen luona. Melkein oksensin pahasta olosta. Meni pari vuotta ja mies kuoli syöpään. Ilahduin.

Vierailija
44/103 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henri lastensa kanssa leikkikentällä

- Äiti kato mun ihanaa leijonakuningaslelua

- Joo, se on kyllä tosi kiva

- Mitäs sinä Henri muuten teet työksesi?

- Lahtaan leijonia ja vien muidenkin lasten isät niitä lahtaamaan.

Vierailija
45/103 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uhanalaisten eläinten surmaaminen ja niiden osien kauppa pitäisi olla rangaistavaa Suomessa aina, riippumatta teon tekomaasta. Syystä että monissa noissa maissa ei itsessään ole sellaista lainsäädäntöä.

Vierailija
46/103 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Halveksittava hyypiö verta käsissään. Yhtä ala-arvoinen kuin Putin.

Jos et ole kasvissyöjä niin hyväksyt eläinten tappamisen. Syötkö lihaa vai et, senkin tekopyhä packa?!

En syö lihaa. Henrikö söi tuon leijonan lihat?

Hyvä. Pidä muutkin kymmenen käskyä ja mene ja nyt kaikki mitä sinulla on, ja seuraa Jeesusta!

Olen ateisti :)

Kasvissyöjä ateisti.. Hyi vttu! 🤢

Uuu... Älä huoli, et saisi minua koskeakaan :)

Vierailija
47/103 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis hyi viddu, en ilkeäis minä esiintyä hänen vaimonaan. Jospa vaimo on samanlainen. Kiduttaa eläimiä, seura tekee kaltaisekseen.

Vierailija
48/103 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos et ole kasvissyöjä niin hyväksyt eläinten tappamisen. Syötkö lihaa vai et, senkin tekopyhä packa?!

Hyvä. Pidä muutkin kymmenen käskyä ja mene ja nyt kaikki mitä sinulla on, ja seuraa Jeesusta!

Mitä sekoilet hullu? Miksi kuvittelet että haluaisin koskea sinua? Olet näköjään narsistikin.

Vierailija
49/103 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki metsästys on junttia!

Vierailija
50/103 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laittoi tietysti kuvan nettiin ja nyt ihmettelee miksi tulee tappouhkauksia?!

No miksi tulee?

Koska punavihervassari ei voi sietää sitä, että ei tehdä kuten punavihervassari käskee.

Kyllä siinä aina on pieni tappouhkaus tai toisenlainen väkivalta paikallaan!

Vierailija
51/103 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metsästäjät ja kalastajat joutaisivat häpeäpaaluun kauppatorille!

Vierailija
52/103 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikanaan bbc:n sivuilla oli juttu Afrikkalaisen miehen saamista tappouhkauksista kun hän ammututti oletettuja ihmissyöjä krokotiilejä, afrikkalaisen kylän lähellä. krokotiilit oli syönyt 4 naista, pienen ajan sisällä jaosa trofee rahoista meni kyläisille.

No tämä kyseinen mies tuli syödyksi (katosi) viimeisenä päivän ja lopulta löydettiin erään krokotiilin vatsasta.

Runkut kirjoittelijt kehtasivat olla onnellisia tapahtumasta.

mies54v

Vierailija
53/103 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulaa kalloon vaan tuollaisille

Saattaa ampua vaikka takaisin.

Vaikuttaa ampuvan ensin. Etupäässä viattomia.

Vierailija
54/103 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä uhanalaisen? Uhanalaisuutta ei määritellä sillä mistä aktivisteilla tulee paha mieli.

Vierailija
55/103 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Faith kirjoitti:

En hyväksy trofeemetsästystä, varsinkaan uhanalaisen eläimen. Toiminta pitää kieltää lailla siinä kohdemaassa ja kieltoa pitää valvoa tarkkaan. Muu ei riitä, koska aina tulee olemaan ihmisiä, jotka haluavat tuollaisen "elämyksen". 

En jaksanut lukea juttua kokonaan.

Länsimaalainen pitkänenäinen aktivisti ei sanele mitä afrikkalaisten pitää tehdä.

Vierailija
56/103 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sekoilet hullu? Miksi kuvittelet että haluaisin koskea sinua? Olet näköjään narsistikin.

Narsisti on se, joka hankkii itselleen taloudellista hyötyä tai mielihyvää välittämättä muiden elollisten eli tässä tapauksessa leijonien oikeuksista. Narsisti ei tunne empatiaa leijonia kohtaan. Minä en todellakaan ole tämän tapauksen narsisti :)

Vierailija
57/103 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Faith kirjoitti:

En hyväksy trofeemetsästystä, varsinkaan uhanalaisen eläimen. Toiminta pitää kieltää lailla siinä kohdemaassa ja kieltoa pitää valvoa tarkkaan. Muu ei riitä, koska aina tulee olemaan ihmisiä, jotka haluavat tuollaisen "elämyksen". 

Länsimaalainen pitkänenäinen aktivisti ei sanele mitä afrikkalaisten pitää tehdä.

Eikä leveänenäisellä afrikkalaisella ole oikeutta myydä leijonia tapettavaksi. Leijonalla on itsemääräämisoikeus  itseensä.

Vierailija
58/103 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Narsisti on se, joka hankkii itselleen taloudellista hyötyä tai mielihyvää välittämättä muiden elollisten eli tässä tapauksessa leijonien oikeuksista. Narsisti ei tunne empatiaa leijonia kohtaan. Minä en todellakaan ole tämän tapauksen narsisti :)

Sitten olet vain pelkkä hullu, kun kuvittelet tuntemattomien ihmisten haluavan koskea sinua.

Vierailija
59/103 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Faith kirjoitti:

Eikä leveänenäisellä afrikkalaisella ole oikeutta myydä leijonia tapettavaksi. Leijonalla on itsemääräämisoikeus  itseensä.

Leijonalla itsemääräämisoikeus... Hassua, se on elukka.

Vierailija
60/103 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Faith kirjoitti:

Leijonalla itsemääräämisoikeus... Hassua, se on elukka.

Niin, ELÄin, joka haluaa ELÄÄ. Nisäkäs, aivan kuten ihminenkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan seitsemän