Henri menee Afrikkaan ja ampuu uhanalaisen leijonan
Ja tämän jälkeen istuu verisen kuolleen leijonan päälle ja poseeraa kameralle leveä hymy kasvoillaan. Mitä ajatuksia tämä teissä herättää?
Leijonahan on uhanalainen. Tarkemmin sanottuna "vaarantunut" laji, joka on yksi uhanalaisuuden luokista.
Kommentit (103)
Vierailija kirjoitti:
Kuulaa kalloon vaan tuollaisille
Saattaa ampua vaikka takaisin.
Facessa oli mies joka myös oli jossain Afrikassa samantapaisessa oksettavassa touhussa mukana. Istui siinä ylpeästi tappamansa eläimen luona. Melkein oksensin pahasta olosta. Meni pari vuotta ja mies kuoli syöpään. Ilahduin.
Henri lastensa kanssa leikkikentällä
- Äiti kato mun ihanaa leijonakuningaslelua
- Joo, se on kyllä tosi kiva
- Mitäs sinä Henri muuten teet työksesi?
- Lahtaan leijonia ja vien muidenkin lasten isät niitä lahtaamaan.
Uhanalaisten eläinten surmaaminen ja niiden osien kauppa pitäisi olla rangaistavaa Suomessa aina, riippumatta teon tekomaasta. Syystä että monissa noissa maissa ei itsessään ole sellaista lainsäädäntöä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halveksittava hyypiö verta käsissään. Yhtä ala-arvoinen kuin Putin.
Jos et ole kasvissyöjä niin hyväksyt eläinten tappamisen. Syötkö lihaa vai et, senkin tekopyhä packa?!
En syö lihaa. Henrikö söi tuon leijonan lihat?
Hyvä. Pidä muutkin kymmenen käskyä ja mene ja nyt kaikki mitä sinulla on, ja seuraa Jeesusta!
Olen ateisti :)
Kasvissyöjä ateisti.. Hyi vttu! 🤢
Uuu... Älä huoli, et saisi minua koskeakaan :)
Siis hyi viddu, en ilkeäis minä esiintyä hänen vaimonaan. Jospa vaimo on samanlainen. Kiduttaa eläimiä, seura tekee kaltaisekseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos et ole kasvissyöjä niin hyväksyt eläinten tappamisen. Syötkö lihaa vai et, senkin tekopyhä packa?!
Hyvä. Pidä muutkin kymmenen käskyä ja mene ja nyt kaikki mitä sinulla on, ja seuraa Jeesusta!
Mitä sekoilet hullu? Miksi kuvittelet että haluaisin koskea sinua? Olet näköjään narsistikin.
Vierailija kirjoitti:
Laittoi tietysti kuvan nettiin ja nyt ihmettelee miksi tulee tappouhkauksia?!
No miksi tulee?
Koska punavihervassari ei voi sietää sitä, että ei tehdä kuten punavihervassari käskee.
Kyllä siinä aina on pieni tappouhkaus tai toisenlainen väkivalta paikallaan!
Metsästäjät ja kalastajat joutaisivat häpeäpaaluun kauppatorille!
Aikanaan bbc:n sivuilla oli juttu Afrikkalaisen miehen saamista tappouhkauksista kun hän ammututti oletettuja ihmissyöjä krokotiilejä, afrikkalaisen kylän lähellä. krokotiilit oli syönyt 4 naista, pienen ajan sisällä jaosa trofee rahoista meni kyläisille.
No tämä kyseinen mies tuli syödyksi (katosi) viimeisenä päivän ja lopulta löydettiin erään krokotiilin vatsasta.
Runkut kirjoittelijt kehtasivat olla onnellisia tapahtumasta.
mies54v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulaa kalloon vaan tuollaisille
Saattaa ampua vaikka takaisin.
Vaikuttaa ampuvan ensin. Etupäässä viattomia.
Minkä uhanalaisen? Uhanalaisuutta ei määritellä sillä mistä aktivisteilla tulee paha mieli.
Faith kirjoitti:
En hyväksy trofeemetsästystä, varsinkaan uhanalaisen eläimen. Toiminta pitää kieltää lailla siinä kohdemaassa ja kieltoa pitää valvoa tarkkaan. Muu ei riitä, koska aina tulee olemaan ihmisiä, jotka haluavat tuollaisen "elämyksen".
En jaksanut lukea juttua kokonaan.
Länsimaalainen pitkänenäinen aktivisti ei sanele mitä afrikkalaisten pitää tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sekoilet hullu? Miksi kuvittelet että haluaisin koskea sinua? Olet näköjään narsistikin.
Narsisti on se, joka hankkii itselleen taloudellista hyötyä tai mielihyvää välittämättä muiden elollisten eli tässä tapauksessa leijonien oikeuksista. Narsisti ei tunne empatiaa leijonia kohtaan. Minä en todellakaan ole tämän tapauksen narsisti :)
Vierailija kirjoitti:
Faith kirjoitti:
En hyväksy trofeemetsästystä, varsinkaan uhanalaisen eläimen. Toiminta pitää kieltää lailla siinä kohdemaassa ja kieltoa pitää valvoa tarkkaan. Muu ei riitä, koska aina tulee olemaan ihmisiä, jotka haluavat tuollaisen "elämyksen".
Länsimaalainen pitkänenäinen aktivisti ei sanele mitä afrikkalaisten pitää tehdä.
Eikä leveänenäisellä afrikkalaisella ole oikeutta myydä leijonia tapettavaksi. Leijonalla on itsemääräämisoikeus itseensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Narsisti on se, joka hankkii itselleen taloudellista hyötyä tai mielihyvää välittämättä muiden elollisten eli tässä tapauksessa leijonien oikeuksista. Narsisti ei tunne empatiaa leijonia kohtaan. Minä en todellakaan ole tämän tapauksen narsisti :)
Sitten olet vain pelkkä hullu, kun kuvittelet tuntemattomien ihmisten haluavan koskea sinua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Faith kirjoitti:
Eikä leveänenäisellä afrikkalaisella ole oikeutta myydä leijonia tapettavaksi. Leijonalla on itsemääräämisoikeus itseensä.
Leijonalla itsemääräämisoikeus... Hassua, se on elukka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Faith kirjoitti:
Leijonalla itsemääräämisoikeus... Hassua, se on elukka.
Niin, ELÄin, joka haluaa ELÄÄ. Nisäkäs, aivan kuten ihminenkin.
Luonnossa itsessään ei ole hyvää tai pahaa. Kaikki siellä yrittävät vain selviytyä ja jokaisella lajilla on oma ainutlaatuinen tehtävänsä eikä siellä mikään mene hukkaan.