Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kilpaillaan, kenellä on ankein juhannus. Minulla on tilillä 0 euroa ja jääkaappi tyhjä

Vierailija
24.06.2022 |

Kaapissa on jauhoja ja puurohiutaleita. Kyllä näillä selviää kuun loppuun asti, mutta eipä ole juhlafiilistä. Ei ole myöskään kavereita tai ketään kenen kanssa voisi olla, eikä tyhjätaskuna edes kehtaisi mihinkään lähteä olemaan kuivin suin ja ilman syömisiä.

Kommentit (88)

Vierailija
61/88 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tillillä 15000€ muttei juhannus tunnu yhtään paremmalta.

Edessä työttömyyttä, tyhjyyttä, ankeutta. Jos sinulla ap joku, jonka kanssa jaat juhlan niin se on jo jotain. Ei se raha juhlaa määritä.

Vierailija
62/88 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tapellut joka päivä auton jarrujen kanssa. Hiljattain oli jo 700€ jarruremppa mutta taas ongelmia. Näyttää siltä että taas ainakin 200€ korjaus enkä tiedä korjaako edes se ongelmaa.

Juhannus pilalla kun stressaa koko ajan voiko maanantaina ajaa autolla. Ja pitäisi nopeasti joku korjaamo löytää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/88 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin vietin, ei ole ketään kenen kanssa viettää. Muutenkin mieli aika maassa, viimeiset pari viikkoa olen taas jostain syystä miettinyt eksää, joka jätti toisen naisen takia kaksi vuotta sitten.

Olinpa vielä niin tyhmä, että stalkkasin tuon kyseisen naisen instan. Insta oli täynnä sisustuskuvia, miehen koko kämppä oli laitettu uuteen uskoon, kaikki huonekalut ja tapetit oli vaihdettu. Miehen kaijuttimetkin oli tungettu johonkin sohvan taakse sisustuksen tieltä. Minua se jotenkin harmitti, sillä kuunneltiin aina yhdessä musiikkia, se oli meidän yhteinen harrastus. Muuten ne kuvat eivät oikein herättänyt mitään tunteita, ehkä olen nyt viimein pääsemässä eron yli.

Kiitos kun sain vähän avautua.

Vierailija
64/88 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

työttömänä, vähillä rahoilla, yksinäinen, ei kavereita....lisäksi riitoja sukulaisten kanssa että tässäpä sitä juhannusta taas olis

Vierailija
65/88 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on syöpä ja olen kipeä hoidoista. En voi mennä ulos, kun on niin kuuma ja olen turvonnut pallero. Istun sisällä ja mietin kuolinsiivouksia.

Voitinko jo :D

Vierailija
66/88 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosi sitten vielä katselin yksin leffaa Netflixistä mutta nyt olen onneksi saanut viettää oman rakkaan kanssa. Uskomattomasta tuli totta.

Vierailija
67/88 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kökötän iäkkään isäni kotona. Leikkasin nurmikon, kastelin kukkapenkit yms. Isäni ei saa kotihoitoa, kun ei ole kuulemma tarpeeksi huonokuntoinen. Eikä ole varaa yksityiseen hoivapaikkaan. Eikä vanha talonmörskä käy kaupaksi. Että näin. Hyvää Juhannusta.

Mukavaa, kun olet isäsi luona

Vierailija
68/88 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea on ja  tilillä 4000e, mutta juhannukset tullut aina vietettyä yksin. Pari poikaporukkareissua loppukesästä onneksi. Sellaista viehättävää naista kun en ole itse elämääni saanut, niin mieluummin yksin. 

M37

Vierailija
69/88 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on syöpä ja olen kipeä hoidoista. En voi mennä ulos, kun on niin kuuma ja olen turvonnut pallero. Istun sisällä ja mietin kuolinsiivouksia.

Jos raha-asiat vielä rempallaan, niin kolmen parhaan joukkoon mahdollisuuksia...

Vierailija
70/88 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

8€ tilillä mutta onneksi pääsen sukulaisten mökille ahmimaan äitin piikkiin. Omat keitetyt perunat ja kurkkua ja tomaattia otan mukaan kotoa. Varmaa pitää äitiltä lainata 20€ että pärjään loppukuun. Kissaki ruokittavana..

Olen yksinasuva kolmikymppinen ja työtön. Olin kyllä töissä viimvuonna mut nyt ollu työtön puolivuotta. Terveyttä yritän saaha kuntoon että uskaltaa hakia töitä taas.

Täällä yksiössä läkähtyy. 26c alkaa jo olla lämmin ja ei saa läpivetoa. Aurinko porottaa täysillä parvekkeelle just nyt. Siellä on varjossa 30c just. Jalat turvonneet tän kuumuuden takia. Vielä 2 tuntia kärvistellä nii pääsen sinne mökille viilentymään. Ainiin siellä on hyttysiä. Yhyyy ei paljoo sumutteet auta kun ne käy päälle. Tykkäävät minusta. Kiva ku saa sit ensiyönä raapia itseäni verille. Olen siis atoopikko. Mut mielummi silti meen sinne tuulettuu kuin että

läkähdyn tänne sementtikuutioon missä ei happi kulje.

Mutta aapeeta käy sääliksi. Kutsuisin mukaan jos tunnettais. Mee jonnekki ulos rannalle istuu? Kahvit mukaan? Tai kerää tölkkejä sen verran että saat jätskin ostettuu.

No otatko kissan mukaan mökille vai jätätkö yksi läkähtymään asuntoon?

Otan😊 just kävin laittaa kantokopan yms valmiiksi varovaisesti sillä aikaa kun kisu nukkuu, koska sitten jos se huomaa minun touhut, lähtee sohvan taakse piiloon. Lähtö aina pelottaa sitä mutta sitte siellä ulkona onnellisena syö ruohoo ku mikäki lehemä. 😅

Kun ihmisellä on kissa, ihminen on onnellinen.

Vierailija
71/88 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilillä 0,69€, mutta kaapissa ja pakastimessa ruokaa. Ap:lle voin tuoda safkaa jos et kauheen kaukana ole😋

Vierailija
72/88 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos raha-asiat vielä rempallaan, niin kolmen parhaan joukkoon mahdollisuuksia...

No valitettavasti raha-asiani ovat aika hyvällä mallilla. Vaihtaisin mielelläni syöpäongelmat rahaongelmiin, koska tahansa. Kaikki te joilla tili ja jääkaappi tyhjä, mutta keho terve - olette NIIN onnekkaita. Toivon teille rakkautta ja lottovoittoja!

Vierailija
73/88 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äsken kipasin kaupasta ison pizzan ja lootan Ainoa. Ne kun syö niin voi mahassa kurista.

Vierailija
74/88 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä lukiessa juhannukseni ei tainnutkaan olla niin ankea

Vierailija
75/88 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaystäväni kanssa olimme yhdessä yli 2 vuotta.

Suunnittelimme häitämme ensi keväälle.

Luulin että kaikki on meillä hyvin. Olin niin onnellinen hänen kanssaan.

Mutta. Se olikin vain luulo, joka oli niin väärässä.

Hän alkoi puhua erostamme tuossa toukokuussa.

Olin järkyttynyt.

Nyt viikko sitten hän ilmoitti että meidän on parempi erota ! Erota ! Miksi ? Siihen en saanut selvää selitystä. Ehkä sitä ei vaan edes ole.

Hän ei ollut onnellinen kanssani. Se riittää.

Olen niin murskana siitä , kun hän ei keskustellut asioista etukäteen.

Juhannuksen alla, hän oli hakenut vaatteensa ja tavaransa , jättänyt avaimen ja kihlasormuksen pöydälle.

Ollen ollut jonkinlaisessa shokissa siitä lähtien.

Juhannus meni tässä yksiön alkovissa täkin alla.

Tämä oli kuin nyrkki silmään. Tai molempiin silmiin.

Kaksi kertaa.

Yritän sulatella..ehkä onnistun, ehkä en. Vielä.

Tämä ottaa aikansa.

Ongelma on myös se että nyt minulla ei ole autoa, liikumme hänen autollaan.

Pitää polkea pyörällä töihin ( 7 km suuntaansa) kesälomaa saakka ja sitten miettiä mitä teen.

Feeliks lintu nousee tuhtasta ja vahvat ihmiset paskasta... En tunne olevani edes kunnossa, saatikka vahva.

Vierailija
76/88 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masentuneena olen. Kävin koulua unelma-ammattiini, mutta sain vain yhden vuoden opiskeltua, nyt sairasloma. Viimeinen päivä saan rahaa, niin saan edullisen vuokran maksettua. Asun vanhassa ok- talossa, missä ei ole vesi vc:tä. En ole hakenut posteja laatikosta yli kahteen viikkoon. Pelkään että on laskuja, tai kutsuntakirje...

isäni hautajaiset oli tällä viikolla. Ihme että rahat riitti matkoihin ym. Joudun perumaan maanantain polttopuutilauksen, kun ei ole varoja. Hain kuitenkin purkulautoja tuttavalta (tänään) mutta niissä oli lasikuituvillaa, ja piti käydä uudelleen saunassa. Onneksi oli vielä haaleaa vettä niin sai lasikuidun pois iholta.

Aattelin tehdä pitsaa uunissa, mutta tajusin että se on hajalla. Ruokajakelu ruokaa on vielä pakkasessa, että pärjään jonkin aikaa. Niin ja poikakissani sai pennut tässä viikko sitten. Leikkautan heti kun saan ajan. Käsivarressa i on ollut outoja kipuja, käsi menee välillä tosi voimattomaksi ja kipeäksi. Erikoista.

Niin ja alkoholisti exä on alkanut lämmitellä välejään minuun. En kyllä enää lähde siihen kelkkaan.

No on tässä elämässäni ja juhannuksessa hyviäkin asioita mutta paljon hämmentäviä pikkuasioita mitkä taakoittavat.

Vierailija
77/88 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaana, on mun synttärit ja yksin kotona. Tillillä on 40. Päivällä oli ahdistuskohtaus. Mies lähti juhannukseksi toiselle paikkakunnalle. En tiedä milloin tulee takaisin.

Vierailija
78/88 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lojun ulkona omppupuun alla halpa punkku seuranani. 🍏🍷

Vierailija
79/88 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Masentuneena olen. Kävin koulua unelma-ammattiini, mutta sain vain yhden vuoden opiskeltua, nyt sairasloma. Viimeinen päivä saan rahaa, niin saan edullisen vuokran maksettua. Asun vanhassa ok- talossa, missä ei ole vesi vc:tä. En ole hakenut posteja laatikosta yli kahteen viikkoon. Pelkään että on laskuja, tai kutsuntakirje...

isäni hautajaiset oli tällä viikolla. Ihme että rahat riitti matkoihin ym. Joudun perumaan maanantain polttopuutilauksen, kun ei ole varoja. Hain kuitenkin purkulautoja tuttavalta (tänään) mutta niissä oli lasikuituvillaa, ja piti käydä uudelleen saunassa. Onneksi oli vielä haaleaa vettä niin sai lasikuidun pois iholta.

Aattelin tehdä pitsaa uunissa, mutta tajusin että se on hajalla. Ruokajakelu ruokaa on vielä pakkasessa, että pärjään jonkin aikaa. Niin ja poikakissani sai pennut tässä viikko sitten. Leikkautan heti kun saan ajan. Käsivarressa i on ollut outoja kipuja, käsi menee välillä tosi voimattomaksi ja kipeäksi. Erikoista.

Niin ja alkoholisti exä on alkanut lämmitellä välejään minuun. En kyllä enää lähde siihen kelkkaan.

No on tässä elämässäni ja juhannuksessa hyviäkin asioita mutta paljon hämmentäviä pikkuasioita mitkä taakoittavat.

He*vetin woke! Vai voi miespuolinenkin synnyttää!

Vierailija
80/88 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä päin ap olet?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme viisi