Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kilpaillaan, kenellä on ankein juhannus. Minulla on tilillä 0 euroa ja jääkaappi tyhjä

Vierailija
24.06.2022 |

Kaapissa on jauhoja ja puurohiutaleita. Kyllä näillä selviää kuun loppuun asti, mutta eipä ole juhlafiilistä. Ei ole myöskään kavereita tai ketään kenen kanssa voisi olla, eikä tyhjätaskuna edes kehtaisi mihinkään lähteä olemaan kuivin suin ja ilman syömisiä.

Kommentit (88)

Vierailija
81/88 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajoin isän ja äidin nurmikon, molemmilla sairauksia ja itsellä ihosairaus. Nyt naama ja vartalo aivan punaiset. Ja itsellä suurentunut ihosyövän riski koska sain sytostaatit ja lääkityksen syöpään.

Voin kyllä tarjota ap:lle ruokakassin. Jos tiedän mistä päin olet.

Vierailija
82/88 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tapellut joka päivä auton jarrujen kanssa. Hiljattain oli jo 700€ jarruremppa mutta taas ongelmia. Näyttää siltä että taas ainakin 200€ korjaus enkä tiedä korjaako edes se ongelmaa.

Juhannus pilalla kun stressaa koko ajan voiko maanantaina ajaa autolla. Ja pitäisi nopeasti joku korjaamo löytää.

Autokorjaamoa on muuten vaikea löytää. Itseltä hajosi vanhasta autosta sivu- ja etulasi. Etulasi kyllä löytyi mutta sivulasit olikin kinkkisempi juttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/88 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä päin ap olet?

Onko aloitus kommentti keksitty tarina ....

Niitä on välillä täällä.

Vierailija
84/88 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kökötän iäkkään isäni kotona. Leikkasin nurmikon, kastelin kukkapenkit yms. Isäni ei saa kotihoitoa, kun ei ole kuulemma tarpeeksi huonokuntoinen. Eikä ole varaa yksityiseen hoivapaikkaan. Eikä vanha talonmörskä käy kaupaksi. Että näin. Hyvää Juhannusta.

Onko talo kuitenkin myynnissä ?

Pari v sitten asuimme putkiremonttia ja sitten koronaa paossa äitini lapsuudenkodissa ja loppukesästä myytiin se.

Korona nosti hintoja ja nopeutti kauppoja.

Ei mennyt montaa kk, kun tätini puoliso ehdotti myisimme hänen lapsuudenkodin.

Tämäpä poiki yhdelle serkulle työpaikan.

Jäi äitiyslomalle ja muuttivat tähän yhteen taloon. Puoliso teki töitä etänä ja vapaa-ajalla tyhjensivät talon ja tekivät pientä remonttia. Maksoivat asumisesta vain sähkölaskun ja kotivakuutuksen.

Tammikuussa 2021 muuttivat asumaan tähän taloon, joka myytiin syksyllä. Syksyllä 2021 muuttivat talo nro 2, joka myyntiin jouluksi. Jouluna 2021 muuttivat taloon nro 3.

Vierailija
85/88 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko perhe koronassa, itse vietin juhannuspäivän päivystyksen eristyshuoneessa, kun oireet kävivät liian pahoiksi.

Vierailija
86/88 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin olin taas juhannuksen. Onhan tähän tottunut, mutta odotin elämältä enemmän.

Vierailija
87/88 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkea on ja  tilillä 4000e, mutta juhannukset tullut aina vietettyä yksin. Pari poikaporukkareissua loppukesästä onneksi. Sellaista viehättävää naista kun en ole itse elämääni saanut, niin mieluummin yksin. 

M37

Minkälainen olisi viehättävä nainen?

Vierailija
88/88 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah mulla olis kyllä rahaakin tilillä, mutta hellettä olen tässä kaihtimien takana yksinäni pitänyt. Istun alkkareissa puhelinta näpräten, parit kahvit olen keitellyt ja juonut. Missään muualla en ole käynyt kuin vessassa. Telkkari on seurana auki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi