Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kilpaillaan, kenellä on ankein juhannus. Minulla on tilillä 0 euroa ja jääkaappi tyhjä

Vierailija
24.06.2022 |

Kaapissa on jauhoja ja puurohiutaleita. Kyllä näillä selviää kuun loppuun asti, mutta eipä ole juhlafiilistä. Ei ole myöskään kavereita tai ketään kenen kanssa voisi olla, eikä tyhjätaskuna edes kehtaisi mihinkään lähteä olemaan kuivin suin ja ilman syömisiä.

Kommentit (88)

Vierailija
21/88 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhä ja yksin. Löysin kuitenkin iltamassa kävelylenkillä juhlijoiden jäljiltä 0,55 euron edestä tölkkejä ja se piristi mieltä. Jotain hyvää siis tämäkin juhannus toi tullessaan. Koetan olla pienestäkin kiitollinen. 

Vierailija
22/88 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Köyhä ja yksin. Löysin kuitenkin iltamassa kävelylenkillä juhlijoiden jäljiltä 0,55 euron edestä tölkkejä ja se piristi mieltä. Jotain hyvää siis tämäkin juhannus toi tullessaan. Koetan olla pienestäkin kiitollinen. 

Minäkin yritin käydä puistossa katsomassa olisiko tölkkejä, ei ollut yhtään. Joku nopeampi oli ehtinyt kerätä kaikki!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/88 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keräilin tölkkejä kympin edestä ja sain sillä kymmenen kaljaa. Hieno juttu!

Vierailija
24/88 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies veti jo eilen kännit, mutta oli sentään aamulla "kunnossa" että päästiin hänen sukulaisiinsa laskemaan laituri veteen. Joi siellä varmuuden vuoksi pullon kirkasta, kun... no en tiedä, on alkoholisti. Haastoi riitaa sukulaistensa kanssa, joista tasan yksi edes otti yhden oluen (minä en juo, koska olen aina kuski ja vastuussa kaikesta). Kotimatkalla sammui, heräsi ja kiukutteli, että mulla on paska auto- no ehkä on, mutta sentään toimii ja on laillinen. Ja maksettu.

Kotona haastoi riitaa ja - tätä nyt ei kukaan usko - söi LASTEN* savulohen. Sotki vielä keittiön siinä ahmiessaan ja suuttui, kun annoin keittiörätin, että pesee edes lattian.

Onneksi sammui sänkyyn eikä esimerkiksi vessaan.

*Lapset jo täysikäisiä.

Vierailija
25/88 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi ilmestyi yhtäkkiä oven taakse. Se siitä juhannuksesta sitten.

Vierailija
26/88 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan että ankein juhannus on vauvafoorumin moderaattorilla

Vierailija
27/88 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin jo että oma juhannus on jotenkin erityisen ankea, mutta aina voi huomata että asiathan on lopulta ihan hyvin pohjiin verratessa. Mutta en jaksanut kysellä kavereiden menoista ja eräälle kiinnostuneelle naikkoselle kerroin olevani nyt mökillä, kun en sitäkään jaksanut nyt nähdä. Rahaa on tilillä parikymppiä, millä pitäisi selvitä ensi viikko. Ruokaa sentään olen ostanut viikonlopuksi ja hätävaraa on kaappien täydeltä. Viinitonkan täräytin jo eilen huiviin ja tänään olen hikoillut 30-asteisessa kämpässä. Ulkona sentään oli vähän miedompi keli. Linnut kai laulelivat ja harakat ainakin nauroivat.

Ehkä näistä kuopista kuitenkin kaikki vielä noustaan.

Vierailija
28/88 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

paska juhannus

Vierailija
29/88 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

suurimman osan juhannuksista oon viettäny yksin tai perheen kanssa ilman rahaa. ei haittaa. en oikein innostu ryyppäämisestä.ainoa jota kaipaa on rantasauna, joka olis kiva omistaa mut ei ollut onnea lotossakaan.

Vierailija
30/88 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten mä en tajunnut lähteä tölkkejä keräilemään!

Vierailija
31/88 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta miten nämä määrät? Paljonko jauhoja (ja mitä jauhoja) ja suolaa ja sokeria veteen? Vai ihan näppituntumalla kuin tässä pitäis . . Edes suolan ja sokerin määrä olis kiva tietää?

Vierailija
32/88 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies veti jo eilen kännit, mutta oli sentään aamulla "kunnossa" että päästiin hänen sukulaisiinsa laskemaan laituri veteen. Joi siellä varmuuden vuoksi pullon kirkasta, kun... no en tiedä, on alkoholisti. Haastoi riitaa sukulaistensa kanssa, joista tasan yksi edes otti yhden oluen (minä en juo, koska olen aina kuski ja vastuussa kaikesta). Kotimatkalla sammui, heräsi ja kiukutteli, että mulla on paska auto- no ehkä on, mutta sentään toimii ja on laillinen. Ja maksettu.

Kotona haastoi riitaa ja - tätä nyt ei kukaan usko - söi LASTEN* savulohen. Sotki vielä keittiön siinä ahmiessaan ja suuttui, kun annoin keittiörätin, että pesee edes lattian.

*Lapset jo täysikäisiä.

Miksi kärsiä tuollaista puolisoa? Lapsetkin aikuisia.

Vierailija
33/88 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

*Lapset jo täysikäisiä.

Tykkää varmaan uhriutua?

Vierailija
34/88 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Numero 29 kirjoitti Nobelin arvoisesti. Kiitos.

Vierailija
35/88 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän tänäänkin ole porukkaa liikkeellä. On helteinen lauantai tulossa...

Vierailija
36/88 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

*Lapset jo täysikäisiä.

Tykkää varmaan uhriutua?

Miehellä on rahaa, kaikki omaisuus nimissään, hän on jännittävä ja komea. Ja ennenkaikkea niin kiltti ja hyväluontoinen selvinpäin ollessaan. Ja katuu joka kerta, aidosti.

Vierailija
37/88 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin yritin käydä puistossa katsomassa olisiko tölkkejä, ei ollut yhtään. Joku nopeampi oli ehtinyt kerätä kaikki!

Sama. En tiedä mistä johtuu, muttei niitä tyhjiä ole enää niinkuin ennen, joskus su-aamuna löysin melkein repullisen. En varsinaisesti niitä etsi, mut jos kävelylenkillä sattuu löytymään, niin otan "fyrkat" pois :)

Talvella kävin aamuröökillä parvekkeella, ihmettelin et mikäs valo tuo on???  - Kaverilla oli otsalamppu ja sillä "katseli" paikkoja. En ihan tuolle asteelle lähtisi.

Se repullinen tekee n. +5 euroa.

Vierailija
38/88 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi oletkin köyhä kun et viitsi edes ajatella.

Vierailija
39/88 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

The_Purge kirjoitti:

Älä välitä koska koko Suomen tilanne on valtavan synkkä...

Myyntisähkön hinta noussut vuodessa yli 100%:

2021 5,5 snt/kWh

2022 12,5 snt/kWh

Polttoineen hinta on noussut kahdessa vuodessa 100% (ja on maailman kalleimpia ei kannata sanoa että muilla mailla on yhtä kallista, ei todella ole ei lähellekään)

2020 1,28 EUR/L

2022 2,56 EUR/L

Samaan aikaan tieverkosto alkaa olla maailman surkeimmassa kunnossa ja paikkaa paikan päälle on tehty…

Myyntisähkön hinta noussut vuodessa yli 100%:

2021 5,5 snt/kWh

2022 12,5 snt/kWh

Elintarvikkeiden hintoja nostettu ainakin 30 % lyhyessä ajassa... ja muita katteita…

Ja sitten on maksettu valtavia summia ulkomaiden tueksi vaikka oma maa köyhtyy… ja kaikki loppukin valtion omaisuus on myyty… ja tämän lisäksi mm. sähköautoja on pakkomyyty kunnille veronmaksajien kustannuksella… ja rahat ovat siirtyneet pienen eliitin ryhmän yksityistileille…

On aivan selvää että mitään ei jää enää lapsille ja että yhteiskunta romahtaa kun ei kenelläkään ole varaa maksaa tällaista häpeämätöntä katteiden tahallista nostoa jonka verukkeena käytetään mm. Koronaa, Ukrainan sotaa/NATO:a ja ilmastonmuutosta yms..; pieni eliitti joukkio on kerännyt ja kerää valtavaa omaisuutta tileilleen...

Hallitus, eduskunta, oppositio, kaikki poliittiset puolueet... nämä veivät kaikkien suomalaisten lasten rahat reilussa kahdessa vuodessa ja nyt tämä maa alkaa olla rutiköyhä... ei ole enää mitään kohta jäljellä lapsille ja monilla ei ole enää varaa mihinkään lasten kanssa... Välittömästi irtisanominen kaikille edellä mainituille ryhmille jos halutaan yrittää pelastaa rappeutuva yhteiskunta…

Paitsi, että ei ole vielä maksettu ulkomaille mitään, mutta anteeksi kun pilaan persee sori persun uhriutumisen.

Kaikki persut pitäisi upottaa itämereen, mutta ei voi kun se saastuisi vain lisää. Tunkiokin kävisi.

Vierailija
40/88 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sinä siedät tätä koska?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yksi