Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi pariskunnan liikkuessa autolla mies aina ajaa?

Vierailija
24.06.2022 |

Miksi näin? Harvemmin näkee, että nainen ajaisi ja mies istuisi pelkääjän paikalla.

Kommentit (72)

Vierailija
21/72 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämme niin vanhaa aikaa että yksityissaastuttimet ovat laillisia ja jopa ihan ylisiä.

Vierailija
22/72 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tykkää ajaa miehen autolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/72 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minä näen naisen ratissa niin kyllä minä ainakin oletan että mies on humalassa tai juonut korttinsa

Vierailija
24/72 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aja mielellään koskaan omalla autolla, ku töissä tulee ajettua vajaa 10000 kuukaudessa.. Keskiviiva on kyllä tullu jo liian tutuksi.

Vierailija
25/72 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos minä näen naisen ratissa niin kyllä minä ainakin oletan että mies on humalassa tai juonut korttinsa

Mieheni istuu vieressä eikä käytä alkoholia ollenkaan..

Vierailija
26/72 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alapeukku paljastaa naisista sen, että se koira älähtää johon kalikka kalahtaa. Joka ikinen kerta.

Vierailija
27/72 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mukava istua vieressä, jos saa kuljettajan. Kun pitää ajaa taskuparkkiin tai auto ulos lumesta, astun puikkoihin ja sitten taas vaihdetaan.

Vierailija
28/72 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä varmasti myös oletat, että maa on litteä ja muuttolinnut talvehtivat järvien pohjamudissa.

Vierailija
29/72 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurusteluaikana vielä ajoin, mutta nykyään en enää jaksa kuunnella sitä neuvomista ja mäkätystä, mitä miehen suusta tulee siinä pelkääjän paikalla. Parempi että ukkokulta ajaa ihan itse, vaikka minun auto edelleen. 

Vierailija
30/72 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alapeukku paljastaa naisista sen, että se koira älähtää johon kalikka kalahtaa. Joka ikinen kerta.

Nyt ei ihan sun logiikkasi auennut, mutta logiikka ei taidakaan olla se, jolla yleisestikään operoit.

Vierailija
31/72 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja handsfree on kätevä.

Vierailija
32/72 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turvallisempaa. Mies kykenee väistämään jos vaikka hirvi tulee vastaan. Nainen katsoo vieläkin taustapeilistä miltä näyttää.

Sä et taida autoa ajaa ollenkaan, kun luulet, että taustapeilistä näkee itsensä.

Aivan. En ymmärtänyt että eihän nykyautoissa taustapeilejä pysty kääntämään ollenkaan ja penkitkin on asennettu niin ettei voi vartaloaan siirtää peilaamaan itseään. Olinpas hissunhassu.🥱🥱🥱

Vierailija
33/72 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä olet juoppo.

Vierailija
34/72 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turvallisempaa. Mies kykenee väistämään jos vaikka hirvi tulee vastaan. Nainen katsoo vieläkin taustapeilistä miltä näyttää.

Sä et taida autoa ajaa ollenkaan, kun luulet, että taustapeilistä näkee itsensä.

Aivan. En ymmärtänyt että eihän nykyautoissa taustapeilejä pysty kääntämään ollenkaan ja penkitkin on asennettu niin ettei voi vartaloaan siirtää peilaamaan itseään. Olinpas hissunhassu.🥱🥱🥱

Miksi sä käännät taustapeilin niin, että sä peilaat siitä itseäs?

Vierailija
35/72 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. No meillä yleensä minä, nainen, ajan aina. Mies ajaa työkseen raskaalla kalustolla, eikä mielellään aja ollenkaan vapaalla ollessaan, jos ei ole pakko.

Vierailija
36/72 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska nainen ei osaa/uskalla peruuttaa, ajaa taskuparkkiin ja valottomasta risteyksestäkin käännytään vasta kun ei yhtään autoa näy missään. Sille on ihan validit syyt, ettei arabimaissa naiset saa ajaa autoa.

😂😂😂

Vierailija
37/72 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kipeä totuus on se, että mies ajaa huonommin kuin nainen, ja tämä käy ilmi sellaisen feministisen järjestön kuin Liikenneturva tilastoista. Eli se on ihan silkkaa kohteliaisuutta naiselta antaa huonomman kuskin ajaa.

Tämä on vain pieni osuus siitä näkymättömästä kohteliaisuudesta, jota naiset suovat miehilleen. 

Vierailija
38/72 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska nainen ei osaa/uskalla peruuttaa, ajaa taskuparkkiin ja valottomasta risteyksestäkin käännytään vasta kun ei yhtään autoa näy missään. Sille on ihan validit syyt, ettei arabimaissa naiset saa ajaa autoa.

😂😂😂

Munkin mielestä oli naurettava viesti. En usko, että sen kirjoittaja edes ajaa itse autoa.

Vierailija
39/72 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäöstä ei voi päätellä sukupuolta, joten ette voi tietää, onko ratissa mies vai nainen tai muunsukupuolinen. Teette vain omia vääriä oletuksianne.

Vierailija
40/72 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat huonompia ajamaan. Siksi

Ja mihin tämä nyt taas on perustuvinaan

Ihan vain biologisiin faktoihin