Miksi pariskunnan liikkuessa autolla mies aina ajaa?
Miksi näin? Harvemmin näkee, että nainen ajaisi ja mies istuisi pelkääjän paikalla.
Kommentit (72)
Mua laiskottaa ja mies tykkää ajaa.
Meillä ajaa se jonka autolla mennään. Poislukien pitkät matkat joilla tottakai vaihdetaan kuskia välillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alapeukku paljastaa naisista sen, että se koira älähtää johon kalikka kalahtaa. Joka ikinen kerta.
Sinä olet juoppo.
Kaksi alapeukuttajajuoppoa on jo ilmoittautunut. Kalikka kalahti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turvallisempaa. Mies kykenee väistämään jos vaikka hirvi tulee vastaan. Nainen katsoo vieläkin taustapeilistä miltä näyttää.
Sinä kultarakas et ole koskaan tainnut olla hirvikolarissa? Ei niitä hirveästi väistellä. Itse ainakin jarrutin ihan perkeleellisesti kun panikoiva hirvi älysi, että auto on tulossa.
Nimim. Kokemusta on.
Ja siis pakko vielä lisätä, että tod.näk. suurin osa on nähnyt ajaessaan jäniksen tiellä, ja tietää kuinka se jänöraukka käyttäytyy. Ihan samalla tavalla käyttäytyi sekin hirvi, mutta hei, se oli HIRVI, ihan pikkuisen isompi kuin joku jänis...
Syy on se, että miestä alkaa kiukuttaa, jos hän ei saa ajaa.
Naisilla ei tuota tunnereaktiota tule, koska ovat se rationaalisempi sukupuoli.
Kun mies ajaa, vältetään itkupotkuraivari.
Haittaaks sua? Ootsä joku feministi?
Jos mies pelkääjän paikalla, ajan huonosti.
Meillä kumpikin ajaa , viimeaikoina pääosin minä ja ukko vieressä. Ei se kännissä ole tms.
Vierailija kirjoitti:
Koska nainen ei osaa/uskalla peruuttaa, ajaa taskuparkkiin ja valottomasta risteyksestäkin käännytään vasta kun ei yhtään autoa näy missään. Sille on ihan validit syyt, ettei arabimaissa naiset saa ajaa autoa.
Missä arabimaissa ei saa? Sellaista ei olekaan enää, kun Saudi-Arabia päästi naiset rattiin nelisen vuotta sitten.
Mistä tiedät, että se miehen näköinen on mies ja naisen näköinen on nainen? Nykyisin kun sukupuoletkin on mitä on.
Meillä ainakin miehen auto, jonka kuluihin en ole suostunut osallistumaan kun on kauniisti pyytänyt. Näin meikämammalla on siis ilmaiset autokyydit ja ilmainen autonkuljettaja, mutta mies on tyytyväinen kun hän saa ajaa XD <33
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät, että se miehen näköinen on mies ja naisen näköinen on nainen? Nykyisin kun sukupuoletkin on mitä on.
Nykyisin sukupuoletkin voivat olla mitä eivät ole
Vierailija kirjoitti:
No, jos miettii todennäköisyyksiä niin todennäköisesti se joka näyttää naiselta on sitä, ja se joka näyttää naiselta on sitä.
Kaikissa tapauksissahan näin ei tietenkään ole, mutta se on melko harvinaista.
Pitää ymmärtää mikä on yleistä ja mikä ei. Tämän ymmärtäminen vaatii hieman älyä, myönnetään.
Siksi kun mies on luomakunnan kruunu ja naisen paikka on keittiössä tekemässä ruokaa ja makuuhuoneessa.
Miksi nainen ajaisi jos mies haluaa kuitenkin ajaa?
Vierailija kirjoitti:
Kipeä totuus on se, että mies ajaa huonommin kuin nainen, ja tämä käy ilmi sellaisen feministisen järjestön kuin Liikenneturva tilastoista. Eli se on ihan silkkaa kohteliaisuutta naiselta antaa huonomman kuskin ajaa.
Tämä on vain pieni osuus siitä näkymättömästä kohteliaisuudesta, jota naiset suovat miehilleen.
Ja jota miehet eivät arvosta, koska eivät ymmärrä olevansa sellaisen kohteliaisuuden vastaanottavana osapuolena. Miehet saavat aika paljon hyvää vain olemalla miehiä.
Sen jälkeen kun lapsi syntyi, minä ajoin ja mies viihdytti ipanaa takapenkillä. Kaikkien hermot kesti tällä työnjaolla parhaiten. Se jäi päälle ja lisäksi mies ei tykkää ajaa kaupungissa, joten minä enimmäkseen ajelen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi nainen ajaisi jos mies haluaa kuitenkin ajaa?
No vaikka siksi, jos nainen haluaa ajaa.
Tai koska omistaa sen auton, eikä luota, että huonompi kuski pärjää hyvin sen kanssa.
Tietty voi olla kivaa, että omistaa henkilökohtaisen autokuskin, mutta kaikki ei kaipaa sellaista palvelua. Ihmiset on erilaisia.
Sinä kultarakas et ole koskaan tainnut olla hirvikolarissa? Ei niitä hirveästi väistellä. Itse ainakin jarrutin ihan perkeleellisesti kun panikoiva hirvi älysi, että auto on tulossa.
Nimim. Kokemusta on.