Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kolme kavalaa M:ää, naisten harjoittama parisuhdeväkivalta

MiesUhrienAsialla
24.06.2022 |

Kolme kavalaa M:ää
Töissä Petteri oli menestyjä. kotona pelkkä tyhjä kuori. Vaimo kohdisti mieheensä henkistä väkivaltaa niin taitavasti, että hänellä kesti kauan tajuta, mistä oli kyse. Tämä juttu kertoo, mistä parisuhteen henkisen väkivallan voi tunnistaa.

Mitä te olette mieltä? Joko olisi yleisesti aika puuttua tähän naisten harjoittamaan parisuhdeväkivaltaan sen sijaan, että aiheesta pitäisi hiljetä kuten ennen? Myös mies voi parisuhteessa olla uhri.

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh? Taas on poistettu useita kokemusperäisiä postauksia? Miksi? Ei niistä voi ketään tunnistaa ja ovat tapahtuneet kauan sitten, tiedän koska minä kirjoitin kaksi kommenttia niistä. Ketä ärsyttää ja riipoo, kysyn vaan? Miksi naisia ei saa arvostella, mutta miehiä saa parjata vaikka kuinka paljon? Olen itse nainen ja toiminut tehtävissä joissa näin ja kuulin ja koin paljon.

Vierailija
42/54 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen sentään voi tehdä rikosilmoituksen jälkien perusteella. Mies ei voi tehdä naisen harjoittamasta henkisestä väkivallasta, kun ei ole todisteita muuta kuin sana vastaan sana ja oikeudessa naisia käytännössä uskotaan automaattisesti Suomessa edelleen, vaikka se henkinen väkivalta rikkoisi miehen psyykkeen.

Tämäkö on tasa-arvoa?

Ystäväni oli työssä turvakodissa vuosia. Hän kertoi muutamasta tapauksesta anonyymisti joissa mies oli hakeutunut turvakotiin. Se on miehelle niin suuri häpeän paikka, ettei sitä voi käsittää ennen kuin kokee. Naisissa on oikeita " naispaholaisia". Kaiken päälle arjessa nainen osaa näytellä ihan muuta ja kukaan ei osaa arvata mitä naapurissa tapahtuu. Pelon ilmapiiri on totta kenen tahansa kotona ja se ei näy eikä usein kuulu. Fyysiseen väkivaltaan liittyy usein henkinen väkivalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erinomaista, että joku on kopioinut ja saatu ketju takaisin eetterille. Älkää poistako. Äärimmäisen tärkeä tämä toinenkin näkökulma, joissa on uhri on mies tai miehet. Kyllä pitää kyetä keskustelemaan miesten kokemasta henkisestä ja fyysisestä väkivallasta.

Olin muinoin yh- yhdistyksessä eräällä paikkakunnalla ja meillä on auttava puhelin, jossa päivystimme renkaana ja johon soitti pääasiassa naiset. Mutta ilahduin, kun tuli soittoja isiltä. Miehiltä, jotka oli potkaistu ( isolta osin) lasten elämästä ja meneillään oli vieraannuttaminen.

Oli kylmäävää ja surullista kuulla lohduttamia kertomuksia, kun äidit eivät päästäneet isää tapaamaan lapsiaan. Se kyllä aukaisi minun ja monen muun silmät todellisuudesta ja naisten ilkeydestä ja pahuudesta. Vaikea vain tajuta. Kuitenkin isät olivat pääosin tavallisia miehiä, eivätkä vaikuttaneet huume tai alkoholisteilta. Tapaamiset pitää mahdollistaa vakvottuna jos em ongelmia on eli ei riitä se, että kielletään, kuitenkin vakavat ongelmat jotka estäisivät tapaamiset on harvinaisia.

Vierailija
44/54 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen sentään voi tehdä rikosilmoituksen jälkien perusteella. Mies ei voi tehdä naisen harjoittamasta henkisestä väkivallasta, kun ei ole todisteita muuta kuin sana vastaan sana ja oikeudessa naisia käytännössä uskotaan automaattisesti Suomessa edelleen, vaikka se henkinen väkivalta rikkoisi miehen psyykkeen.

Tämäkö on tasa-arvoa?

Näin. 

Minun miestäni on eri tahoilta syyllistetty ja pilkattu, kun hän on tarvinnut ammattiapua lastensa äidistä eroamisen aikana ja sen jälkeen. Hän on kuulemma heikko ihminen, ja tuskin edes oikea kunnon mies, kun menee tuollaisesta "rikki". 

Edelleen hän saattaa saada ahdistuskohtauksen kun tämä exä alkaa korottamaan puhelimessa ääntään. 

Myöskin siihen että mies haluaisi hoitaa pakolliset lasten asioista sopimiset sähköpostilla soittamisen/viestittelyn sijaan, (ettei hänen tarvitse nähdä nimeä luurissa täysin yllättäen) suhtauduttiin jopa hänen lapsuudenperheensä toimesta naureskellen, että "kyllä pitää pystyä asiat sopimaan soittamalla, älä ole lapsellinen katkera kitisijä".

Vierailija
45/54 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä onkin pitkään mietitty. Naiset ovat tuoneet MeToossa naisten oikeudet esiin, mutta miesten oikeudet on unohdettu täysin ja miehiin edelleenkin saa valitettavasti kohdistaa parisuhdeväkivaltaa naisten tahoilta ilman, että asiasta saisi puhua tai miestä puolustaa. Helposti vedetään MeToo kortti esiin, jos mies yrittää puolustautua.

MeToo ei koske parisuhdeväkivaltaa. Ota selvää mitä MeToo -liike ajaa.

Vierailija
46/54 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täh? Taas on poistettu useita kokemusperäisiä postauksia? Miksi? Ei niistä voi ketään tunnistaa ja ovat tapahtuneet kauan sitten, tiedän koska minä kirjoitin kaksi kommenttia niistä. Ketä ärsyttää ja riipoo, kysyn vaan? Miksi naisia ei saa arvostella, mutta miehiä saa parjata vaikka kuinka paljon? Olen itse nainen ja toiminut tehtävissä joissa näin ja kuulin ja koin paljon.

Koska se koira älähtää johon kalikka kalahtaa...

Vierailija
47/54 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymmenen vuotta sitten jo kirjoitin kouluaineessani "Nykyisen uutisoinnin myötä yhä useammat naiset voivat alkaa huoletta pieksemään omia miehiään sydämensä kyllyydestä, tietäessään että he voivat livahtaa vastuusta kuin kioskin kassa mustan miehen taskuun."

En ollut väärässä.

Vierailija
48/54 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kymmenen vuotta sitten jo kirjoitin kouluaineessani "Nykyisen uutisoinnin myötä yhä useammat naiset voivat alkaa huoletta pieksemään omia miehiään sydämensä kyllyydestä, tietäessään että he voivat livahtaa vastuusta kuin kioskin kassa mustan miehen taskuun."

En ollut väärässä.

Sanot siis että ajatusmaailmasi on vieläkin teini-ikäisen tasolla?

Vierailija
49/54 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän takia nykyään miespuolisen on parasta pysyä kaukana naisista kun vaihtoehdot ovat pahoinpidellyksi tuleminen tai aiheeton ahdistelusyyte.

Vierailija
50/54 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ollut väärässä.

Sanot siis että ajatusmaailmasi on vieläkin teini-ikäisen tasolla?

Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa. Joka ikinen kerta. :)

Vierailija
51/54 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tällä palstalla saa kertoa vasemmistonarratiivista poikkeavia asioita!

Vierailija
52/54 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi olet yksin av:llä juhannuksena ap, koska olet katkera juoppo.

Ja sinun syysi viettää juhannuksesi av-palstalla? Luultavammin reflektoit vain vaistonvaraisesti oman tilanteesi.

Olen päihteetön :)

Vierailija
53/54 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olenkin aina miettinyt miksi MeToo ei koskenut miesten oikeuksia turvalliseen parisuhteeseen ja miksi naisten tekemiä esim. henkisen väkivallan tekoja ei tuota pinnalle kuten miesten? Mun mielestä vähän kaksinaismoralistinen liike tämän takia.

N30

Eihän metso koskenut parisuhteita. Mutta pistä sinä kampanja pystyyn, nettiaikana onnistuu helposti.

Vierailija
54/54 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstamammojen käsitys MGTOW:sta on täysin harhainen ja vääristynyt.

Kuten palstamammojen käsitys kaikesta muustakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kuusi