Mikä on sun tekosyy olla palstalla juhannuksena?
Kommentit (47)
mitäpä hittoa se sulle kuuluu missä me ollaan, kännisääliöitten pitkä juomahukkaputki, en osallistu
Mammulit..no oikeesti työ..normi tilanteessa olisin vpssä, mutta nyt ei kehtaa kun kaikilla muilla on omat suunnitelmat. Pirullinen kurkkukipu, päänsärky ja pikku kuume päällä. Just tekemässä koronatestiä
mies54v
Vietin lyhyimmän yön juhlaa tiistaina, jolloin oli kesäpäivänseisaus: kosminen juhannus. En ole kristitty, joten en juhli Johannes Kastajan päivää, ja juhannus nykyisellään väärällä paikalla on mulle tavallinen viikonloppu.
Vierailija kirjoitti:
mitäpä hittoa se sulle kuuluu missä me ollaan, kännisääliöitten pitkä juomahukkaputki, en osallistu
Hermot kireällä? Otapa muutama rauhoittava shotti.
Vierailija kirjoitti:
Minut on syrrjäytetty.
Seiinät nousee ensin pystyyn ja sittten ne kaatuu päälle.
Vierailija kirjoitti:
Minut on syrrjäytetty.
luin nyrjäytetty
Vierailija kirjoitti:
Vietin lyhyimmän yön juhlaa tiistaina, jolloin oli kesäpäivänseisaus: kosminen juhannus. En ole kristitty, joten en juhli Johannes Kastajan päivää, ja juhannus nykyisellään väärällä paikalla on mulle tavallinen viikonloppu.
Lisäys: miten juhlin? Kruisailin soutuveneelläni Päijänteellä aamuneljään, äiti Luonnon sylissä. Ei viinaa.
No juhannus on vasta huomenna niin enpä vielä tiedä olenko palstalla vai en
Juhlapyhät eivät vaikuta tekemisiini.
Olen kesälomalla. Juuri tulimme eilen reissusta. Suunnittelen mattopyykkiä huomiselle. Sekin varmaan "kiellettyä" koska juhannus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minut on syrrjäytetty.
Seiinät nousee ensin pystyyn ja sittten ne kaatuu päälle.
Seinille kun yrittää puhua niiin ei ne vastaa. Kun katsoo metsää, ei erota puita metsästä. Metsä vastaaa kuin sinne huudetaan.
Laitan ruokaa. Odotan perunoiden valmistumista, eipä tässä ohessa muutakaan viitsi tehdä.