Mikä on sun tekosyy olla palstalla juhannuksena?
Kommentit (47)
Olen sairaana, kurkku helekutin kipeä ja huono olo. Ei jaksa muuta kuin maata sohvalla ja tuijottaa vuoroin televisiota, vuoroin hauskuutta itseään Vauvaa-palstaa lukemalla.
Vierailija kirjoitti:
Täällä ei vietetä juhannusta
Siltä näyttää, kun aggressiiviset ilmiantajat ilmiantaa täällä hauskoja ketjuja.
Hopiksen laiturilla olevat narubikinit saa minut viihtymään seurassasi!
No mikäs tässä ollessa. Palstalla on hauskoja, joskin kaavamaisia provoja näin pyhäisin. Ei ole mihinkään kiire eikä tärkeää tekemistä. Selailen kännykkää ja nautin virvokkeita. Kohta on aika viedä lapset uimaan ja sitten keitän perunat ja laitan illaksi herkkuja pöytään.
Vierailija kirjoitti:
juhannus onihan normaali päivä
Päivällisesti ei ole, sillä yötön yö.
Lapsi päikkäreillä, otan aurinkoa partyt paljaana.
Kaveri, jonka kanssa viime vuonna juhannusta vastaanotin, lähtee työvuoroon muutaman tunnin päästä. No päätin sitten siirtää juhlimisen maanantaille, kun ei tuolla päivällä niin ole väliä. Palstailen sit tänään ja huomena sen, mitä en kuluta lukemalla kirjaa tai telkkua katsomalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mitäpä hittoa se sulle kuuluu missä me ollaan, kännisääliöitten pitkä juomahukkaputki, en osallistu
Hermot kireällä? Otapa muutama rauhoittava shotti.
just sanoin ettei osallistuta kännisääliöitten hukkajuomaputkeen joten kuule, vedäppä persekännit ihan isse
Tässä maassa jossa asun ei juhannusta tunneta. Täysin tavallinen viikonloppu. Tänään normaali työpäivä.
Ensi viikolla alkaa minulla loma, ihanaa!
En ole viettänyt juhannusta pian kolmeenkymmeneen vuoteen, en sen jälkeen kun Suomesta lähdin.
Ihan nuorena meillä jotain juhlintaa oli, siinä kaikki. Enkä todellakaan kaipaa. En ymmärrä ollenkaan miksi pitää olla joku tekosyy että saa vetää p-seet olalle ja örveltää ja tehdä itsestään pelle jonkun keksityn syyn takia.
Päästäkseen hukkumaan joukolla ja puukottamaan ja nolaamaan itsensä.
En ymmärrä ryyppäämistä ylipäätään. Typerää ja sivusta katsoen pähkähullujen touhua,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mitäpä hittoa se sulle kuuluu missä me ollaan, kännisääliöitten pitkä juomahukkaputki, en osallistu
Hermot kireällä? Otapa muutama rauhoittava shotti.
just sanoin ettei osallistuta kännisääliöitten hukkajuomaputkeen joten kuule, vedäppä persekännit ihan isse
Ota ny vaan.
Ei ole tekosyy vaan yksinkertainen syy on se että en vietä juhannusta. Viihdyn parhaiten siten että olen yksin kotona :)
Mitäshh hittoa? Onksh nhyt juhannushh? Mhinä vhietän, hik, vhieläkin vhiime juhannustha, hik.
Olen yksin kuten aina ja tämä palsta on ainoa keino olla edes jollain tavalla sosiaalinen.
Siis miten vietit etukäteen?
Ja mulla ei ole tekosyitä. Olen oikeasti masentunut ja erakoitunut, joka nyhjää aina kotona.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tekosyy vaan yksinkertainen syy on se että en vietä juhannusta. Viihdyn parhaiten siten että olen yksin kotona :)
Enkä juo alkoholia. Pleikka 5:lla pelaan,katon leffoja,saunon,syön,juon kahvia ja välillä limua eli perus viikonloppu :)
Koska tämäkin voittaa sen mitä yleensä ihmiset tekevät vapaa-ajalla.
Jos tämä on tylsää niin miettikää sitten niitä ihmisiä jotka hölöttää paskaa ilman mitään ajatusta.
Ei jaksa olla ulkona ihan koko päivää.
En tarvitse tekosyitä millekään tekemiselleni.
Hengähdän hetken.
Muokkasin 4ha kesantopeltoa, ruiskutin 5ha alan rikkaruohontorjuntaa, korjasin ruohonleikkurin, kävin kaupassa.
Siemailen Vichyä ja palstailen.
Lähden kohta hakemaan 2 lastani juhannuksen viettoon.