Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ihmettä, H&M?!?

Vierailija
24.06.2022 |

Kävin eilen siellä pitkästä aikaa. Kassalle päästyäni myyjä tokaisi epäselvästi "laita ne tavarat vaan tohon pöydälle ja sit voitkin alkaa piippailemaan ostoksiasi tällä" ja tyrkkäsi viivakoodinlukijan käteeni. Hämmennyin ja kysyin, että "entäs kun näissä tuotteissa on alennuksia, en ole varma osaanko tehdä tätä oikein". Myyjä jotain mutisi "katot vaan et siinä näytöllä näkyy se alennus" ja siirtyi neuvomaan viereiselle kassalle toista asiakasta. Sain kuin sainkin homman hoidettua ja tuotteet maksettua, (ilmeisesti, ehkä oikein).

Ymmärrän, että nykyään suositaan pikakassoja vaihtoehtona, mutta olen silti vähän pettynyt. Sen pitäisi olla vain vaihtoehto, mutta asiakas saisi silti halutessaan ihan oikeaa asiakaspalvelua itse myyjältä. Nyt jäin kehnojen ohjeiden kanssa periaatteessa tekemään hänen työnsä. Kai se on sama, tilaako jatkossakin vaan kaiken netistä, kerran myymälöissäkään ei enää asiakasta palvele ihminen vaan kone, asiakaspalvelijan työ jää itselle.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin myyjä on itse keksinyt tota? Laita palaute pääkonttoriin jos harmittaa.

Vierailija
2/22 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tehtiin sama. Siinä sitten tappelin huonosti toimivan viivakoodin lukijan kanssa ja möin itselleni myös kassin. En ole käynyt vuosiin ostamassa vaatteita kivijalkakaupoista enkä taida tämän jälkeen aloittaa sitä uudestaan. Toisessa liikkeessä kun kävin niin siellä luki kyltti, että tilaa netistä jos heillä ei ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi HM nettisivuilla on sellaisiakin tuotteita joita ei olekaan? 

Eli klikkaat jotain mielenkiintoista kohdetta, ei ostettavissa myymälästä ja loppu verkkokaupasta. Hittoako sitten mainostatte sitä?!

Jotain alen lakanoita juuri eilen katselin työpäivän lomassa enkä tullut hullua hurskaammaksi.

4/22 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tekisin varmaan jonkun virheen enkä välttämättä edes huomaisi sitä. Ihan typerä uudistus. En ruokakaupoissakaan valitse itsepalvelukassaa.

Vierailija
5/22 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä myyjää tästä ideasta syyttänytkään. Olen itsekin ollut asiakaspalvelutyössä, tiedän että vastuu näistä muutoksista ei ole myyjillä. Silti myös myyjän asenne ärsytti, hän ei vaivautunut kunnolla neuvomaan asiakkaita. Ap

Vierailija
6/22 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä myyjää tästä ideasta syyttänytkään. Olen itsekin ollut asiakaspalvelutyössä, tiedän että vastuu näistä muutoksista ei ole myyjillä. Silti myös myyjän asenne ärsytti, hän ei vaivautunut kunnolla neuvomaan asiakkaita. Ap

Ehkä on kyllästynyt neuvomaan 500 kertaa?

Vierailija
7/22 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Faith kirjoitti:

Minä tekisin varmaan jonkun virheen enkä välttämättä edes huomaisi sitä. Ihan typerä uudistus. En ruokakaupoissakaan valitse itsepalvelukassaa.

Lisäksi uskon, että saattaa lisätä jonkin verran näpistyksiä. Asiakas ei kuittaa kaikkia tuotteita kuitille, myyjä ei edes tarkista kuittia ja asiakas kävelee ostoksineen ulos joista todellisuudessa maksoi vain osan.

Vierailija
8/22 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä on kyllästynyt neuvomaan 500 kertaa?

Sitten kannattaa vaihtaa alaa. Asiakaspalvelijan työhön kuuluu neuvoa asiakasta/asiakkaita, vaikka se vaatisi toistoa. Ei se sen asiakkaankaan vika ole, että ensimmäistä kertaa käyttää tuollaista systeemiä eikä osaa sitä.

Vierailija
9/22 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ostit h&m ap?

Vierailija
10/22 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, onhan nykytekniikka teille käteistä käyttäville tädeille vaikeaa.

Vierailija
11/22 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ostit h&m ap?

Alesta koruja 😀 Ap

Vierailija
12/22 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

V*ttu kun ei edes tuotteet ole sen halvempia vaikka joutuu tekemään jo kassahenkilön työnkin itse!

Vierailija
13/22 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, onhan nykytekniikka teille käteistä käyttäville tädeille vaikeaa.

Olen 27 ja ihan korttia yleensä käytän. Silti harmittaa, että oikea asiakaspalvelu on katoamassa pikku hiljaa. Etenkin se harmittaa juurikin vanhempien ihmisten puolesta, joille tällaiset systeemit ovat ihan vieraita. Ap

Vierailija
14/22 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vuosiin käynyt H&M:ssa. Nettikaupasta tilaan kaiken varmaan pari kertaa kuussa ja homma toimii. Nykyisin ilmaiset postikulutkin ja vielä kotiin kannettuna.

Vierailija
15/22 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni hyvä vaan ettei neuvo. Ehkä menisi johtoryhmälle viesti perille, että ihmiset haluavat palvelua eivätkä hoitaa itse myyjän töitä. Tuskin itsekään laittaisin tikkua ristiin sen eteen, että kohta olisin työtön.

Vierailija
16/22 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

V*ttu kun ei edes tuotteet ole sen halvempia vaikka joutuu tekemään jo kassahenkilön työnkin itse!

Ehkä hinnat ei nouse, kun asiakas itse rahastaa. :)

Vierailija
17/22 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ne myyjät siellä tekevät, kun asiakaspalvelukin on ulkoistettu asiakkaille? Jos vaatemyymälässä pitää itse myydä itselleen vaatteet, niin siitä täytyisi saada mojova alennus.

Vierailija
18/22 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä hinnat ei nouse, kun asiakas itse rahastaa. :)

Nousee ne, kun pöllitään entistä enemmän :)

Vierailija
19/22 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka poistaa hälärit?

Vierailija
20/22 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka poistaa hälärit?

Vaatteessani ei ainakaan ollut hälytintä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yhdeksän