Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jahas, taas joku Maire 50v jätti kapulan laittamatta kassahihnalle...

Vierailija
24.06.2022 |

Eipvät ymmärrä että ostokset sekoittuu!

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muurikki 74 kirjoitti:

Kyllä tuolla kassajonoissa Jonne 15-18kin unohtaa kapulat rattaisiin laittaa.Ei ainoastaan tuo Maire 50.. Kalle 90 unohti miten pyyhitäänkin.Martti 34unohti housut kotiin tuli puvuntakilla juhannuskokolle,aamutossuissa..valkeet kalsarit,takana joku ruskee raita..Sattuuhan näitä.

Farukilta, Tarekilta ja Zuhaidalta taas unohtuu deodorantti ihan säännönmukaisesti. Haistaa aina, kun ovat olleet paikalla.

Vierailija
42/58 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Penddi-Uolevi alkoi pyörälenkillä ärhentelemään kun ohitin hänet ja kaverinsa Yrjön "väärältä" puolelta enkä soittanut edes kelloa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää laittaa ne omat ostokset hihnalle kun edellisen tavarat on vielä siinä? En ole käyttänyt kapulaa kahteen vuoteen, ja onneksi niitä ei kaikissa kaupoissa olekkaan. Turvavälejä suositellaan edelleen, vaikka maskisuositus lähtikin.

Vierailija
44/58 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Assburger kirjoitti:

Olen 50-vuotias.

Ikätovereideni nimiä:

Niina, Anne, Pekka, Mika, Juha, Jari, Tiina, Virpi, Sari, Pasi, Henna, Päivi, Kirsi, Merja, Satu, Tarja...

Tunnen yhden Mairen, tätini.

Olen samanikäinen ja mielestäni Merjat ja Marjat on meitä vanhempia yleensä. Esim. Tiia, Piia, Sanna, Mikko, Susanna, Niko ja Janne on 5-kymppisiä.

Juu, aina muutama poikkeus joukkoon sopii, vaimollani on nimi, joka on nykyään suosittu, mutta jota ei 70-90- luvuilla ollut kuin mummoilla.

Amiksessa luokallani oli Marja, ala-asteella Merja.

Kun olin 1. luokalla, 6. luokalla oli yksi Pentti, on kyllä nuorin tietämäni Pentti.

Vierailija
45/58 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos edessä oleva ei laita kapulaa niin laitan itse. Laitan myös aina omien ostoksieni perään koska useasti ihmiset eivät todellakaan pidä mitään väliä vaan alkavat lappamaan tavaransa minun ostosteni jatkoksi.

Vierailija
46/58 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kassaneideillä on silmät päässä, mistä uudet ostokset alkaa. Myös itse pystyy normaali-ihminen (ei ehkä digi-natiivi enää) viestimään suullisesti kassalle, että tästä alkaa uusi.

Montako kertaa ostokset teillä sekoittuivat koronan aikaan, kun palikoita ei käytetty? Mulla ei kertaakaan.

En halua saada palikasta korona-virusta tai noro-virusta tai jotain muuta pöpöä. Kuinka moni siihen palikkaan koskee päivän kuluessa? Aika moni. Jokin syy kai oli sille, että palikat poistettiin.

Eipä kuule kuulu kassaneidin hommiin kytätä, mitä asiakkaat jättävät tekemättä. Ne kapulat on siellä siitä syystä, että niitä käytetään.

Kosketko ostoskoriin, maksupäätteeseen tai hedelmävaakaan jne jne? Aivan.

Vierailija
47/58 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos edessä oleva ei laita kapulaa niin laitan itse. Laitan myös aina omien ostoksieni perään koska useasti ihmiset eivät todellakaan pidä mitään väliä vaan alkavat lappamaan tavaransa minun ostosteni jatkoksi.

Mulla on myös käytöstavat, ja laitan kapulan tottakai!

Vierailija
48/58 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

50v ikäiset on Tiinoja, Hannoja, Minnoja ja Anneja.

Me ollaan kyllä jo 60v.

Siinä koko meidän ekaluokka vuonna -68 tai oli myös Juha ja Jari

Terveisiä vaan muille

Ja Sari ja Mika.  :D

Vierailija
49/58 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huh, justiinsa tällä viikolla kaupassa yksi vanhempi Kaisulipirkko alkoi riehua kaupassa, kun en alkanut häntä passaamaan ja laittanut kapulaa ostosteni perään.

Kaisulipirkko siis pelmahti kassalle vasta silloin kun olin itse latonut tavarat hihnalle jo aikaa sitten ja olin jo menossa maksamaan. Sitten tämä tätsyli huutaa sieltä perältä että laita se kapula. En laittanut.

Olet tyhmä ja moukka. Ja vielä myönnät sen.

Vierailija
50/58 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muurikki 74 kirjoitti:

Kyllä tuolla kassajonoissa Jonne 15-18kin unohtaa kapulat rattaisiin laittaa.Ei ainoastaan tuo Maire 50.. Kalle 90 unohti miten pyyhitäänkin.Martti 34unohti housut kotiin tuli puvuntakilla juhannuskokolle,aamutossuissa..valkeet kalsarit,takana joku ruskee raita..Sattuuhan näitä.

Ei muuten unohda. Nuoret käyttävät tunnollisesti kapuloita.

T: Kassatäti

Vierailija
51/58 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauppiaiden pitäisi kehittää myös joku "kapula", jolla pitää sitä 2 metrin rakoa Kassalla takaa hihnalle tunkeviin asiakkaisiin. Jonossa pidetään kohtalaisen hyvin tuo turvaväli. Kun minä olen saanut enimmät ostokseni hihnalle, tunkee takana tuleva jo selkääni kiinni latomaan omia ostoksiaan hihnalle. Pahimmillaan hän kurottelee jopa ohitseni ottamaan hyllystä viimeisiä ostoksiaan tai kapulaa!

Ostoskärry. Sitä voi pitää itsensä edessä tai takana.

Vierailija
52/58 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 70v täti, ja laitan kaikki kapulat joka kerta. Yhden mun ostosten alkuun, toisen niiden loppuun, kolmannen ja neljännen takana liian lähelle änkeneen nokkaan.

Vierailija
53/58 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

mene 11 luokalle kasvamaan kirjoitti:

maire oli viisas ei koskenut kuppaiseen korona keppiin. en kertaakaan ole nähnyt niitä pestävän pyyhittävän. mitäs änget mairen perseelle

Ap oli vielä viisaampi. Hankkii immuniteettia.

Vierailija
54/58 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

MUlla oli jossakin vaiheessa samanalainen kapulakriisi kaupoissa. Purin sitä kautta muita ongelmiani puuttumalla aivan älyttömän pikku juttuihin ja joilla ei mitään merkitystä ruokaostoksilla

Vierailija
55/58 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muurikki 74 kirjoitti:

Ei muuten unohda. Nuoret käyttävät tunnollisesti kapuloita.

T: Kassatäti

Heillä ei ole rahaa maksaa kuin omat pienet ostoksensa.

Vierailija
56/58 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MUlla oli jossakin vaiheessa samanalainen kapulakriisi kaupoissa. Purin sitä kautta muita ongelmiani puuttumalla aivan älyttömän pikku juttuihin ja joilla ei mitään merkitystä ruokaostoksilla

Mä oon taas älyttömän hauska ja rento tyyppi muuten, mutta en hyväksy, ettei yhteisiä sääntöjä noudateta.

Vierailija
57/58 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostelin kerran ostoksiani kassahihnalle niin, että laitoin ensimmäiset tavarat siihen ihan kassan viereen, koska edelläni ei ollut asiakkaita ja ajattelin, että siten kassa saa ne nopeammin käsiinsä, kun ei tarvi odottaa, että liukuhihna tuo ne ensin sinne. Perässäni oleva Pentti alkoi lappaa omia ostoksiaan sieltä hinnan päästä vaikka minulla oli tavaroiden laittaminen vielä kesken ja minun ostoksille ei jäänyt tilaa. Siirsi se sitten ostoksiaan taakse päin ja pyysi anteeksi, kun sanoin, että laitan vielä loputkin ostokseni hihnalle.

Vierailija
58/58 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se olin varmaan minä, Hilkka 52. Voit itse laittaa jos koet tärkeäksi. Omassa vakioruokakaupassani kapuloita ei edelleenkään ole, joten en nykyään läheskään aina viitsi vaivautua tuossa toisessa kaupassakaan sitä laittamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kahdeksan