Jahas, taas joku Maire 50v jätti kapulan laittamatta kassahihnalle...
Kommentit (58)
Vierailija kirjoitti:
50v ikäiset on Tiinoja, Hannoja, Minnoja ja Anneja.
Me ollaan kyllä jo 60v.
Siinä koko meidän ekaluokka vuonna -68 tai oli myös Juha ja Jari
Terveisiä vaan muille
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me ollaan kyllä jo 60v.
Siinä koko meidän ekaluokka vuonna -68 tai oli myös Juha ja Jari
Terveisiä vaan muille
Minä olen vasta 40 ja minulla oli tuon nimisiä luokkakavereita. Hannaa ei ollut, mutta kaikki muut löytyy, myös Juha ja Jari.
Olen 50-vuotias.
Ikätovereideni nimiä:
Niina, Anne, Pekka, Mika, Juha, Jari, Tiina, Virpi, Sari, Pasi, Henna, Päivi, Kirsi, Merja, Satu, Tarja...
Tunnen yhden Mairen, tätini.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle taas kävi niin, että edessäni jonossa oleva mustatukkainen Maire mätkäisi kapulan hyvin närkästyneen näköisenä (=naama norsunröörillä) hihnalle omien ostostensa perään, kun olin jättänyt about metrin välin omiini ja aloin latoa omia ostoksiani hänen tavaroidensa perään. Oli pokassa pitelemistä.
Kassahihna ei ole about metrin pituinen.
Mutta kassaneiti on.
Assburger kirjoitti:
Olen 50-vuotias.
Ikätovereideni nimiä:
Niina, Anne, Pekka, Mika, Juha, Jari, Tiina, Virpi, Sari, Pasi, Henna, Päivi, Kirsi, Merja, Satu, Tarja...Tunnen yhden Mairen, tätini.
Olen samanikäinen ja mielestäni Merjat ja Marjat on meitä vanhempia yleensä. Esim. Tiia, Piia, Sanna, Mikko, Susanna, Niko ja Janne on 5-kymppisiä.
No pe8kele tässä on kaksi vuotta jo harjoiteltu kassalla ostosten laittoa ilman niitä kapuloita, eikö millenniaali ole oppinut vieläkään?
Vierailija kirjoitti:
Ei niitä edes ole tuotu kaikkiin kauppoihin takaisin. Turvaväli on edelleenkin tärkeä asia.
Höpö höpö, kaikissa kaupoissa on kapulat. Missään ei tarvitse enää pitää maskia, ei edes sairaalassa. Kotona on jo ohi, voit tulla pois sieltä kellarista jo.
1972 suosituimmat nimet
Minna1094 kpl
Sari1089 kpl
Katja1080 kpl
Nina864 kpl
Pia790 kpl
Satu773 kpl
Kirsi730 kpl
Päivi662 kpl
Tiina635 kpl
Sanna633 kpl
Kyllä Maire oli nyt vastuuton, toivottavasti pääsi kotiin ehjin nahoin. Kapularaivo on kauheaa.
Vierailija kirjoitti:
1972 suosituimmat nimet
Minna1094 kpl
Sari1089 kpl
Katja1080 kpl
Nina864 kpl
Pia790 kpl
Satu773 kpl
Kirsi730 kpl
Päivi662 kpl
Tiina635 kpl
Sanna633 kpl
Huh, justiinsa tällä viikolla kaupassa yksi vanhempi Kaisulipirkko alkoi riehua kaupassa, kun en alkanut häntä passaamaan ja laittanut kapulaa ostosteni perään.
Kaisulipirkko siis pelmahti kassalle vasta silloin kun olin itse latonut tavarat hihnalle jo aikaa sitten ja olin jo menossa maksamaan. Sitten tämä tätsyli huutaa sieltä perältä että laita se kapula. En laittanut.
Kapularaivo on vain ja ainoastaan kapulafanien ongelma. Ei kaupassa ole mitään kapulapakkoa, nämä vaan on itse keksineet sen ja yrittävät vouhkata siitä muille. Se kun lienee heidän päivän kohokohtansa.
Vierailija kirjoitti:
-----
Tiinat ja Annet on kylläkin jo 60-vuotiaita. T. Anne 58
Vierailija kirjoitti:
-----
Tiinat ja Annet on kylläkin jo 60-vuotiaita. T. Anne 58
Ja 52v.
En ikinä käytä kapuloita. Turhia ja paskaisia ovat. Mairet voivat vapaasti vetää herneet nenään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle taas kävi niin, että edessäni jonossa oleva mustatukkainen Maire mätkäisi kapulan hyvin närkästyneen näköisenä (=naama norsunröörillä) hihnalle omien ostostensa perään, kun olin jättänyt about metrin välin omiini ja aloin latoa omia ostoksiani hänen tavaroidensa perään. Oli pokassa pitelemistä.
Kassahihna ei ole about metrin pituinen.
Ei ehkä teillä siellä perähikiällä, mutta suuremmissa marketeissa on.
Kyllä tuolla kassajonoissa Jonne 15-18kin unohtaa kapulat rattaisiin laittaa.Ei ainoastaan tuo Maire 50.. Kalle 90 unohti miten pyyhitäänkin.Martti 34unohti housut kotiin tuli puvuntakilla juhannuskokolle,aamutossuissa..valkeet kalsarit,takana joku ruskee raita..Sattuuhan näitä.
Ok Karen :D