Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jahas, taas joku Maire 50v jätti kapulan laittamatta kassahihnalle...

Vierailija
24.06.2022 |

Eipvät ymmärrä että ostokset sekoittuu!

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä voit itse laittaa sen kapulan hihnalle, jos koet tärkeäksi. Maire ei näköjään kokenut.

Vierailija
2/58 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maire ei ole kyllä viiskymppisten nimi vaan paljon vanhempien. Itse asiassa moni Maire taitaa olla jo edesmennyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivätkös Mairet ole 90-vuotiaita?

Vierailija
4/58 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

NYT loppuu se keski- ikäisten naisten haukkuminen!!! T. 50V TÄTI 😠

Vierailija
5/58 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laitan aina kapulan väliin. Joskus laitan muiden puolesta kun eivät osaa laittaa sitä.

N52

Vierailija
6/58 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kapuloita rattaisiin, juu!!!

Vierailija
7/58 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä edes ole tuotu kaikkiin kauppoihin takaisin. Turvaväli on edelleenkin tärkeä asia. 

Vierailija
8/58 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle taas kävi niin, että edessäni jonossa oleva mustatukkainen Maire mätkäisi kapulan hyvin närkästyneen näköisenä (=naama norsunröörillä) hihnalle omien ostostensa perään, kun olin jättänyt about metrin välin omiini ja aloin latoa omia ostoksiani hänen tavaroidensa perään. Oli pokassa pitelemistä.

Vierailija
9/58 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas täällä 25-v. boomerit itkee

Vierailija
10/58 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

50v ikäiset on Tiinoja, Hannoja, Minnoja ja Anneja.

Vierailija
11/58 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle taas kävi niin, että edessäni jonossa oleva mustatukkainen Maire mätkäisi kapulan hyvin närkästyneen näköisenä (=naama norsunröörillä) hihnalle omien ostostensa perään, kun olin jättänyt about metrin välin omiini ja aloin latoa omia ostoksiani hänen tavaroidensa perään. Oli pokassa pitelemistä.

Kassahihna ei ole about metrin pituinen.

Vierailija
12/58 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mummi on Maire, hän on 88v.

Vierailija
13/58 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No anteeksi kauhiasti.

ap

Vierailija
14/58 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kassaneideillä on silmät päässä, mistä uudet ostokset alkaa. Myös itse pystyy normaali-ihminen (ei ehkä digi-natiivi enää) viestimään suullisesti kassalle, että tästä alkaa uusi.

Montako kertaa ostokset teillä sekoittuivat koronan aikaan, kun palikoita ei käytetty? Mulla ei kertaakaan.

En halua saada palikasta korona-virusta tai noro-virusta tai jotain muuta pöpöä. Kuinka moni siihen palikkaan koskee päivän kuluessa? Aika moni. Jokin syy kai oli sille, että palikat poistettiin.

Vierailija
15/58 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauppiaiden pitäisi kehittää myös joku "kapula", jolla pitää sitä 2 metrin rakoa Kassalla takaa hihnalle tunkeviin asiakkaisiin. Jonossa pidetään kohtalaisen hyvin tuo turvaväli. Kun minä olen saanut enimmät ostokseni hihnalle, tunkee takana tuleva jo selkääni kiinni latomaan omia ostoksiaan hihnalle. Pahimmillaan hän kurottelee jopa ohitseni ottamaan hyllystä viimeisiä ostoksiaan tai kapulaa!

Vierailija
16/58 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

maire oli viisas ei koskenut kuppaiseen korona keppiin. en kertaakaan ole nähnyt niitä pestävän pyyhittävän. mitäs änget mairen perseelle

Vierailija
17/58 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No anteeksi kauhiasti.

ap

Kyllä sulla on pienet murheet

Vierailija
18/58 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän niitä ole käytössä enää missään

Vierailija
19/58 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä kapuloillahan voisi aloittaa Star Wars tyyppisen miekkataistelun. Ääniefektit täytyy tehdä itse. "WZZZZ WZZZZZ.... krrrzzzzzzzz Maire! I'm your son!"

Vierailija
20/58 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun elämäni suurin ongelma on että kuka laittaa kapulan ensin ja minne. T: Maire

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kaksi