Mies sammui savustuspöntön viereen
Vieraat tulossa kohta ja piti syödä kun tulevat. Mistä tiedän onko liha valmista? Mies ei herää, örisee vain jotain ja oksennusta valuu suupielestä.
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Minkälaisia ihmisiä ne oikein ovat, jotka noin vain sammuvat pullollisen viinaa juotuaan? Kyllä ennen vanhaan... :)
Amatöörejä, aloittelijoita, onhan noita. Kyllä ne siitä vuosien myötä marinoivat itsensä ammattilaiseksi.
Itse käytin tänään ensimmäistä kertaa Weberin brigettigrilliä. On uusi grilli. Onnistu kaikki oikein hyvin. Kannattaa ap opetella grillaamaan ja savustamaan. Aina voi maistaa niin tiedät että on kypsää. Meillä mies ei edes halua grillata joten homma jää mulle.
Meillä joku puliukko laulaa parvekkeen alla. Todennäköisesti sammuu siihen
Ei me kaikki suomalaiset miehet olla juoppoja. Grillasin illalla ja keitin uusia perunoita ihan selvinpäin eikä alkoholi kuulu muutenkaan elämääni. T. M40v
Vierailija kirjoitti:
Täällä Lapin maaseudulla on hiljaista. Naapureihin melkein kilometri matkaa niin hyvinkin voi viipottaa pihalla pelkkään pyyhkeeseen kietoutuneena. Veneilijöitä saattaa olla, mutta tuskin kiikarein varustautuneita niin ei väliä.Eilen kuulaassa valoisassa illassa kaikui yksi laukaus. Sen verran olen itsekin ammuntaa harrastanut nuoruudessani, että tunnistin kyllä laukauksen kaiun yössä Koskaan ei voi tietää, oliko kohteena oluttölkki vaiko pihalle eksynyt poro. Asialla ei oikeasti ole edes väliä eikä kuulu mulle, kunhan eivät kohti ammu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä Lapin maaseudulla on hiljaista. Naapureihin melkein kilometri matkaa niin hyvinkin voi viipottaa pihalla pelkkään pyyhkeeseen kietoutuneena. Veneilijöitä saattaa olla, mutta tuskin kiikarein varustautuneita niin ei väliä.Eilen kuulaassa valoisassa illassa kaikui yksi laukaus. Sen verran olen itsekin ammuntaa harrastanut nuoruudessani, että tunnistin kyllä laukauksen kaiun yössä Koskaan ei voi tietää, oliko kohteena oluttölkki vaiko pihalle eksynyt poro. Asialla ei oikeasti ole edes väliä eikä kuulu mulle, kunhan eivät kohti ammu
Kuulostaa mukavalta! Toisaalta näin kaupunkilaisena ahdistuisin ennen pitkää liiasta hiljaisuudesta ja ihmisten puutteesta.
Vierailija kirjoitti:
Ei me kaikki suomalaiset miehet olla juoppoja. Grillasin illalla ja keitin uusia perunoita ihan selvinpäin eikä alkoholi kuulu muutenkaan elämääni. T. M40v
Sinä oletkin miehimys.
Vierailija kirjoitti:
Hyi oikeesti muistan kun mutsin mies mökillä pilkki juhannuspäivänä kaatokännissä siinä rantanotskin äärellä. Jotain ittekseen siinä vielä puhua sammalsi. Ällöä.
Kaipaan tuollaista idylliä jota joskus nuorempana pääsi kokemaan. Oikein kunnon örvellystä. Nykyään kaikki on niin sievää ja siveää. Paitsi ap:n savustuspöntön viereen sammunut mies. Kulttuuriteko! Kulttuuriteko!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voihan tuo olla vaikka villisika, kettu, naapurin vuohi tai verenhimoinen sopulikin. Antaa ihmisten ammuskella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkälaisia ihmisiä ne oikein ovat, jotka noin vain sammuvat pullollisen viinaa juotuaan? Kyllä ennen vanhaan... :)
Amatöörejä, aloittelijoita, onhan noita. Kyllä ne siitä vuosien myötä marinoivat itsensä ammattilaiseksi.
Ei pidä paikkaansa. Olen tuntenut kaverin lapsesta asti. Ensimmäiset kännitkin otettiin yhdessä. No yli nelikymppisinä juhlittiin niin jätkä sammui kolme kertaa. Ensimmäisenä iltana kerran ja toisena päivänä kahdesti. Sitten kuupoilee hereillä kun kaikki muut nukkuu. Jee mikä seuramies nykyään.