Ostin talvella alennuksesta viilennyslaitteet ja nyt on 18 astetta sisällä, kun ulkona on 26 astetta. Mites te muut?
Helteestä kärsiminen on aika lailla oma valinta. Talvisin tulee myyntiin tarjoushintaisia viilennyslaitteita.
itsellä meni vain 500 euroa ja sain jokaiseen talon huoneeseen viilennyslaiteen, siis jokaiseen.
Enkä puhu nyt ilmaa kierrättävistä ilmastointilaitteista vaan sellaisista putkilaitteista, jotka poistavat lämmintä huoneilmaa ja korvaavat sitä viileällä.
Kommentit (46)
Äiti ja isä osti mulle viilennyslaitteen <3 Se tulee ensi viikolla. Tällä hetkellä kämpässä on +27, mutta toisin kuin yleensä, en hikoile koska oon kipeenä. Tuuletin riittää. Odotan kyllä et saan sen laitteen pahimpiin helteisiin!
Ilman mitään laitteita sisällä 21, ulkona 27. Onni on asunto, joka ei koskaan ole suorassa paahteessa.
18 on kyl jo aika viilee, +20 sopiva sisätiloihin.
Vierailija kirjoitti:
Kateeksi käy. Asun kaupungin vuokra-asunnossa, eli tuskin saisi lupaa.
Ei siirrettävään viilennyslaitteeseen lupaa tarvita sen enempää kuin telkkariin tai muuhunkaan sähkölaitteeseen.
Mulla oli viime kesänä sähkölasku n. 500 euroa, kun pidin ilmastointilaitetta päällä lähes koko ajan. Ajattelin, että toi oli mun kesätoimiston vuokra, kun tein töitä kotoa. Samalla hinnalla olisin voinut vuokrata ilmastoidun työpisteen, jos kotona olisi ollut liian tukalat oltavat työskentelyyn.
Kateeksi käy. Asun kaupungin vuokra-asunnossa, eli tuskin saisi lupaa.