Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meinasin eilen kuolla tai saada aivovamman terassilla

Vierailija
24.06.2022 |

Yleensä ikinä en missään käy, mutta eilen menin varmaan ensimmäistä kertaa terassille koko kesänä miespuolisen kaverin kanssa.

Istuin terassilla, ja takanani kolme honteloa työntekijää yrittivät asentaa 3m pituista, täyttä metallia olevaa aurinkovarjon runkoa ja yrittivät nostaa sitä betoniseen alustaan.

Yhtäkkiä kauhee rysäys, ja se järkyttävän kokoinen aurinkovarjon runko oli pudonnut pöytäämme, hajottaen samalla pöydän ja tietysti lasimme kaatuivat siinä ja särkyivät siitä pamahdun voimasta. Se ohitti mut ehkä puolella metrillä.

Kaverini sanoi, että jos ois tullu sua päähän, oisit kyllä tosta kuollut tai vähintää aivovamma, sen verran painava tavara ja kun korkealta putosi . Jos oisin istunut kaveriani vastapäätä, nii se ois osunut, mutta istuin ns. pöydän päässä eli kaverini vieressä.

Työntekijät eivät pahoitellut, olivat kyllä tosi nuoria. Sanoivat, että hakekaa uudet juomat kun vanhat näköjään hajosi.

Jotenki jäi silti kauhistuttamaan tuo läheltäpiti-tilanne.

Millaisia läheltäpiti tilanteita teillä on ollut?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se ihan perusjuttuja, että arvioidaan mahdolliset vaarat ennen työn aloitusta.

Vaara-alue olisi pitänyt tyhjentää ja rajata esim. lippusiimalla, jollei koko terassia tyhjennetä ensin.

Mikäli jotsin olisi tapahtunut, kyseessä olisi ollut työturvallisuusrikos.

Vierailija
22/25 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin hukkua, hirvee harmaa aallokko näin aallonpohjassa ollessan filminauhan vilisevän edessäni.

Olen pitäny humpuukina sen filminauhan näkemisen kun on kuolemassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme poikani kanssa terassilla ja poikani sammui pöytään kun oli tehnyt pitkän taksivuoron.

Mutta kyllä minä pojastani huolen pidän!

Vierailija
24/25 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talvella kävin tupakalla pihalla, tupakkapaikka oli naapuritalon lähellä. 6 kerroksisen kerrostalon katolta putosi lähes joka kerta helvetinmoinen määrä jäätä ja lunta kun siitä meni, ihmettelen miten ihmiset pääsivät rappuun sisään kuolematta matkalla.

Meinasi tulla munkin päähän useaan otteeseen vaikka menin aina kauemmaksi.

Vierailija
25/25 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen selvinnyt kaksi kertaa auto-onnettomuudesta ruhjeita, joten en varmaan ainakaan auto-onnettomuuteen kuole.

Kolmas kerta toden sanoo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi neljä