Cbd öljy ruohonjuuri
Onko Ruohonjuuren öljyt siis myös sisäiseen käyttöön, vai ovatko pelkästään ulkoisesti iholle sopivia? Onko joku kokeillut viihdevuosioireisiin?
Kommentit (34)
Sisäinen käyttö on Suomessa laitonta.
Vierailija kirjoitti:
Sisäinen käyttö on Suomessa laitonta.
Eipä taidabolla, jos tuotteessa ei ole THC:tä. Siis käyttö.
Tottakai voi nauttia sisäisesti. Osta Hempaattista, älä sitä My Hemp Treetä.
Eipä mikään estä käyttämästä sisäisesti.
Mutta aika humpuukia oli. Ei sama effekti kuin mitä ulkomailla ostamallani. Siis en nukkunut paremmin ruohonjuuren tipoilla.
En ole huomannut mitään vaikutusta.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai voi nauttia sisäisesti. Osta Hempaattista, älä sitä My Hemp Treetä.
Kiitos vinkistä!
Onko muualla Helsingissä myytävänä laadukkaampia öljyjä, siis suoraan kaupasta eikä postimyynnillä?
Voisin harkita myydä 25%. CBD öljyä tippamuodoossa, sisäisesti sekään ulkoisesti nautittavana.
Täysin safe 100%, CBD on yksinkertaista. "Myrkkyä siitä saa edes tekemällä 🤭(2.5g itse ainetta, CBD sisältävät meidän pudelit)
Samaa nauttivat jenkeissä KOVIMMAT KULUTTAJAT. Ovat siellä tosi edellä suomea joten päätin itse kahden hyvän ystävän kanssa sijoittaa muutaman euron .He ovat aiheesta olleet vuosia erittäin perillä & kiinnostuneita.
Jos kerran osaa mikei tehdä kotona 25% kun vaihtoehtoina ovat ruohonjuuren 15% 85€ lla! Joka ei sano mitään. Hulluutta!
Tätä sit vain 4 tippaa ennen nukkumaanmenoa tai jos päivällä otat olet jokseenkin "väsynyt" sekä rentoutunut. Riippuu mitä oloa haet.
Paljastan sen verran että mixaanmme 15% salaiseen , rakkaudella tehtyyn älyttömän vahvaan CBD öljyvahaan, näin yksinkertaisesti sekä nopeasti kuvailtuna . Voidaan myös %mitata tai saat testata paikanpäällä sitäpaitsi kun otat 5 tippaa alat heti nukahtelee 🤭 toiminta on juuritasolla eikä isoja yrityksiä kelpaa kilpailuttaa. Silti tuotteemme on pullotettua joten saat steriloidun pullon jos vain yhden haluat ei haittaa. Kertatilaus Max 4 plo
Eli prosenttitesteri on mahd,l abr kautta voidaan testauttaa jos olet kiinnostuneemp(sillä testi maksaa)i tai suoranainen sisäinen testi vaikka TAI Ota jopa vaikka kymmenen tippaa mukaasi viisi ennen nukkumaanmenoa ja muutama aamukahviisi. Jos pidät tuotteestamme otat yhteyttä niin voimme keskustella jatkossa hinnasta muuten saatte ilmaiseksi testit. Olemme näin varmoja sillä kukaan ei ole ollut tulematta uudestaan. Pienet on piirit tätä 15% vahvempaa haluaville..
Siinä parit infot! 🤯
Testit taattu.
Olen ihan normaali työssäkäyvä helsinkiläinen.
Viimeiseksi aivan pakko lisätä, tämä on saanut monet elämään taas kerran. Ongelmia mitä se hoitaa on lukemattomia.
Kokeile niin et jää paitsi.
Ruohonjuuri myy laimeeta jopa pienille uniongelmille, 85€ lla. Ilman tuloksia. Tämä on se ratkaisu heille eli ehkäpä teillekin
Terv. Andreas
Törmäsin tähän uuteen CBD-öljymerkkiin "Hempo", öljy on valmistettu Sveitsissä ja heillä on myös paljon positiivisia arvioita. Tietääkö kukaan heistä tai kokeillut heidän tuotteitaan? Verkkosivusto on osoitteessa https://hempo.fi/. Tässä ovat kaikki arvostelut https://hempo.fi/pages/cbd-oljy-kokemuksia
The visitor wrote:
More information is available here: https://hempo.fi/blogs/cbd-blogi/cbd-oljy-vaikutus
Viihdevuosioireisiin kokeile mucuna pruriensia
Tuolta itse tilailen 👍🏼
Tuotteen alla on keskustelu. Ehkä siitä selviää onko joku voidellut ihoa vai laittanut pari tippaa jonnekin. Käyttöohje on erikseen.
Tilaa Mamalta. Tulee viidessä arkipäivässä.
Onko kukaan käyttänyt ginkgo bilobaa? Mitään vaikutusta?
Vierailija kirjoitti:
Itse tilaan Mamakanalta CBD:t 👍🏼
Ihmeen halpa muihin verrattuna. Onko luotettava kauppa?
Kukaan ostanut kannabisöljyä?