Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maksulliset naiset

Vierailija
17.10.2006 |

Olen tapaillut mukavaa, komeaakin, miestä jokusen kuukauden. Hän on noin 30-vuotias.

Eilen sain tietää että on käynyt joskus maksullisissa naisissa. Minulle asia oli järkytys. Maksullisissa? Miksi? Sääli, inho, oksetus, viha koko skaalan kävin läpi. Minäöö en itse hyväksy ihmiskauppaa enkä todellakaan haluaisi että sitä kannustetaan.

Järjellä jos ajattelen : Mitä merkitystä sillä on mitä on tehnyt ennen minua, tärkeintä on se mitä tekee tällä hetkellä.

Tunteella ajatellen: minun sängyssäni huorissa käynyt mies, mitä se kertoo ihmisesta? Mitä se kertoo minusta js sellaisen pidän? Oksetus, tautiriskipelko jne...

Mielipiteitä, please.

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös minun puolestani...

Todella pitää laittaa harkintaan onko kiinnostusta jatkaa juttua yhtään pidemmälle tämän miehen kanssa...

Tämä " yleisyys" kun ei olekaan kovinkaan yleistä kuitenkaan...

-aloittaja-

Vierailija
22/54 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi viihtyä siinä hommassa, mutta joku puuttuu. En rupea sen kummemmin keittiöpsykologiksi, mutta jos asiaa oikein alkaa ajattelemaan, huomaa, että ihmisellä on pakko olla joku " tyhjä kohta" sisällään alkaessaan huoraamaan. Täyttää jotain kohtaa toiminnalla. Tiedän yhden tytön, joka opiskeluaikoina nautti suunnattomasti huoraamisesta (otti siis maksun siitä), koska koki, että saa sillä tavalla miehet valtaansa. Hän kuvasi kerran tilannetta niin, että miehet syövät hänen kädestään, kun hän tekee muutaman tempun ja sitten sillä saa vielä hyvin tienattua vuokrarahat. Mietin monesti, miksi pitäisi saada miehet syömään kädestään ja onko tilanne todella noin. Mitä mies ajattelee? Saan naisen itselleni tunniksi, aivan omaksi, valtaani? Hänkin elää nyt normaalissa parisuhteessa, lapset ja mies. Uskoisin, että nyt on seksikin mukavaa, kun on turvallisuutta ja rakkautta.

Vierailija:

Hän tarjoaa erilaisia seksipalveluja ja roolileikkejä sekä miehille että naisille. Palveluihin ei ilmeisesti ainakaan virallisesti kuulu sukupuoliyhteys, mutta se lienee sivuasia. Tämä naispuolinen ystäväni nauttii työstään, eikä ikinä palkkaisi työntekijäkseen ketään, joka ei myös nauttisi työstään.

Minä en ymmärrä miksi minun pitäisi paheksua häntä, tai hänen asiakkaitaan. Jos kuulisin mieheni käyttäneen heidän palvelujaan ennen kuin tapasi minut, en olisi lainkaan pahoillani.

En toki väitä, että kaikilla maksullisilla naisilla olisivat asiat näin hyvin, mutta mitä laillisempaa ja avoimempaa tällainen toiminta on, sitä helpompi sitä on valvoa ja kaikenlaiselle hyväksikäytölle jää vähemmän tilaa.

Kyllä minuakin oksettaisi, jos kuulisin mieheni harrastaneen salaa jotain epämääräistä kähmintää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin tahdon uskoa avoimuuteen ja rehellisyyteen. Se on arvoasteikollani todella korkealla.

Rehellisesti olleen keskusteltu edellisistä suhteista, mikä niissä meni pieleen jne.

Mielestäni myös ihmisen historia selvittää hyvin pitkälti sen millainen ihminen on nykyään.

Jokainen tekee virheitä. Itsekin yhden pahan virheen olen tehnyt, siitäkin olen avoimesti hänelle kertonut. Erona vain tuntuu olevan se, että minua oma virheeni kaduttaa todella paljon. Muistan sen jokaikinen päivä, vaikka joidenkin, tai itseasiassa varmaan monien mielestä, se on ihan ok juttu, ketään ei satutettu, kummatkin sinkkuja jne. Oma moraalini vain huutaa jotain ihan muuta. Väärä ihminen.

Argh.

Vaikeita juttuja. paperilla muutoin kovin kiva mies, tästä otan vain ongelmaa.

Noh, pysyköön hyllyllä ainakin sen aikaa kunnes saan omat ajatukseni kasaan...Tai ehkäpä pitäisi vain käydä huorissa, jotta tietäisi mitä kritisoi ja arvostelee.

Vierailija
24/54 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

idästä pieneltä maatilalta valheilla hommaan huijattuja teinireppanoita, niin olisi ihan yhtä paha asia.

JA tiedän, ettei suomessa asia aina näin ole, mutta ihan oikeasti varsinkin ne itätytöt ei todellakaan halua olla huoria, mutta ei ole vaihtoehtoja.

Huoran ostaminen on vaan niin törkeää, se on toisen huonomman asian hyväksikäyttölä, ja tekee seksistä valtapeliä, kun sen pitäisi olal jotain ihan muuta.

EN ikinä hyväksyisi lähelleni miestä, joka on käynyt huorissa.

Vierailija
25/54 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä oli eroottinen hieronta, ilman vaatteita, ja suomalainen (mies)hieroja, Suomessa, hieroi minua myös sisältä päin...Yhdyntää ei kuitenkaan ollut.

Minä nautin tilanteesta, mutta en ole mennyt toista kertaa. Ehkä voisin mennäkin.

En halunnut puhua toisen kanssa, en kertoa itsestäni mitään, en tehdä itse aktiivisesti mitään, halusin vain olla ja rentoutua ja suurin piirtein pitää silmät kiinni. Saatoin keskittyä vain ja ainoastaan omaan nautintooni. Onko se aina syntiä? Sitä itsekkään rentoutumisen tunnetta ehkä moni modernikin mies haluaa, kun " oikean" kumppanin kanssa pitää tietysti ottaa toinenkin huomioon.

En puolusta millään lailla ihmiskauppaa ja tiedän, että nämä ilmiöt liittyvät yleensä yhteen, vaikka yksittäisiä vapaita " ammatinharjoittajia" olisikin.

t. kummallinen nainen

Vierailija
26/54 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

toi nyt on taas niin laput silmillä mielipide kuin olla ja voi.

Vierailija
27/54 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tietää sen olevan puolisolleen tärkeä asia.

Jos minä pieksisin lapsiamme kotona, mutta mies ei tietäisi siitä, olisiko se ok asia siihen asti, kunne s mies saisi tietää, ja vasta sitten huono asia? En olisi huono ihminen, kunhan kukaan ei tietäisi?

Vierailija
28/54 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mielestäni jo se kertoo niin paljon, että menee käymään jonkun itätytön luona, niistä kun ei koskaan tiedä kuka on vapaaehtoinen ja kuka ei. EIkä sitä kukaan tule missään vaiheessa mainostamaan, että hei, nyt hässit ihmiskaupan uhria.

Vierailija
29/54 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kyseessä oli eroottinen hieronta, ilman vaatteita, ja suomalainen (mies)hieroja, Suomessa, hieroi minua myös sisältä päin...Yhdyntää ei kuitenkaan ollut.

Minä nautin tilanteesta, mutta en ole mennyt toista kertaa. Ehkä voisin mennäkin.

En halunnut puhua toisen kanssa, en kertoa itsestäni mitään, en tehdä itse aktiivisesti mitään, halusin vain olla ja rentoutua ja suurin piirtein pitää silmät kiinni. Saatoin keskittyä vain ja ainoastaan omaan nautintooni. Onko se aina syntiä? Sitä itsekkään rentoutumisen tunnetta ehkä moni modernikin mies haluaa, kun " oikean" kumppanin kanssa pitää tietysti ottaa toinenkin huomioon.

En puolusta millään lailla ihmiskauppaa ja tiedän, että nämä ilmiöt liittyvät yleensä yhteen, vaikka yksittäisiä vapaita " ammatinharjoittajia" olisikin.

t. kummallinen nainen

Vierailija
30/54 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Sitä itsekkään rentoutumisen tunnetta ehkä moni modernikin mies haluaa, kun " oikean" kumppanin kanssa pitää tietysti ottaa toinenkin huomioon. "

Vierailija
31/54 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aika todennäköistä että suuri osa miehistä on niiden luona käynyt.

Vierailija
32/54 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

37

Vierailija
33/54 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenpa onnistunut löytämään erikoisen ja melko ainutkertaisen miehen... Mikäli tilastoihin on uskominen. Hyvä minä! \o/

Taito se on kai tämäkin...!

Keräilen kusipäitä ry.

-aloittaja-

Vierailija
34/54 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoista on se että olet saanut tietää asiasta. 99% naisista ei tiedä että mies on joskus käynyt maksullisissa.

Vierailija
35/54 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teitä lohduttaa uskotella itsellenne noin niin ihan hyvä vaan..

Vierailija
36/54 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskotte, että miehenne olisi kertonut tämmöisestä, mutta näin asia ei tod. näk ole. Jonkun mies saattaa käyttää työmatkoillaan tms. polttareissakin on ollut näitä mukana. Todellisuus voi joskus yllättää

Vierailija
37/54 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

luxushuora, niin " kauppatavara" on aivan sama.

Itse en voisi tuollaisen jälkeen enää jatkaa suhdetta. En yksinkertaisesti voisi ajatella tuollaista miestä seurustelukumppanina ja ehkäpä lasteni isänä. Tuollainen kertoo kuitenkin paljon ihmisen kunnioittamisesta.

Ehkäpä nämä kännipäissä polttareissa tehdyt toilailutkin ovat eri asia kuin tarkoituksella tehty teko, jota mies ei edes kadu.

Vierailija
38/54 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on käynyt maksullisissa naisissa joskus, hän hyväksyy siihen liittyvn naisen seineellistämisen ja hyväksikäytön. Se kerto paljon ihmisen luonteest ja asenteista, jotka ovat varsin pysyviä. Ovatko arvomaailmanne liian erilaiset?

Vierailija
39/54 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vielä, hänen mukaansa se on " lähes normaalia" . Onko asia todellakin näin? Olenko jäänyt jossakin kehitysvaiheessa jälkeen, kun _minun_ mielestäni maksullisissa käyvät vain surulliset, säälittävät, aikamiespojat pohjolasta kun eivät muuten saa hetkeä lämpöä paitsi ostamalla? Missä vaiheessa huorissakin käymisestä on tullut " ihan normaali asia?" Minä en todellakaan tajua, vaikka haluaisin...

Vierailija
40/54 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain vikaa on kyllä ukossa joka käy maksullisissa. Ei arvosta naista tasavertaisena kumppanina tai jotain..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kuusi