Kalasatama valittiin vuoden asuinalueeksi
Vuoden asuinalueen spekseinä vuonna 2022 valittiin ravintolatarjonta, luonnonläheisyys, sijainti ylipäätään, ulkoilu- ja urheilumahdollisuudet ,rauhallisuus, alueen arkkitehtuuri ja asunnot.
Kalasatama sai eniten pisteitä tässä vertailussa. Onneksi olkoon.
Kommentit (15)
Kaupunki omistaa maat. Kallista asumista
Oikeesti!?!ei hyvää paivaa.Näin joskus aika karmee pleissi.
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä joku vitsi?
Olin tulossa sanomaan samaa. Käsitykseni Kalasatamasta ei muutu, vaikka joku pilipalitutkimus olisikin tehty.
Niin, se on vuoden asuinalue, toista vuotta harva siellä haluaa enää olla.
Vierailija kirjoitti:
Kaupunki omistaa maat. Kallista asumista
Palvelut, ruoka- ja kulttuuritarjonta, liikenneyhteydet, merinäkymät, Mustikkamaa jne. Hyvää ei saa halvalla, mutta Kalasatamassa on kyllä paljon myös omistustontteja.
Uukuli kirjoitti:
Kävit siis kerran.......
Uukuli kirjoitti:
Se, että on nähnyt puolivalmiin redin tornin etäältä, ei vielä tarkoita sinun olevan mikään alueasiantuntija.
Kalasatama on mahtava paikka asua!
Tässä oli ilmeisesti mukana vain Helsingin asuinalueet eikä muita Suomen paikkakuntia?
Muussa tapauksessa huutista raadille :D
Siellä on taas valintaraadin henkilöille "mystisesti" ilmaantunut uudet kaasugrillit pihaan :D Kalasatama on ihan järkyttävä paikka asua. Sillan toiselta puolelta olisi löytynyt vaikka heti parempi vaihtoehto, Kulosaari.
Vierailija kirjoitti:
Siellä on taas valintaraadin henkilöille "mystisesti" ilmaantunut uudet kaasugrillit pihaan :D Kalasatama on ihan järkyttävä paikka asua. Sillan toiselta puolelta olisi löytynyt vaikka heti parempi vaihtoehto, Kulosaari.
Kauanko olet siis itse asunut Kalasatamassa, kun sinulla vaikuttaisi olevan kokemusta?
Vierailija kirjoitti:
Ai, minä taas kulosaarelaisena kadehdin kalasatamalaisia, kun heillä on rannat, ravintolat ja palvelut. Täällä ei ole rantaan asiaa kuin parissa paikassa, koska ovat yksityisomistuksessa. On vain yksi Alepa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai, minä taas kulosaarelaisena kadehdin kalasatamalaisia, kun heillä on rannat, ravintolat ja palvelut. Täällä ei ole rantaan asiaa kuin parissa paikassa, koska ovat yksityisomistuksessa. On vain yksi Alepa.
Lauttasaaressa onneksi on rannat pääosin jätetty rakentamatta toisin kuin Kulosaaressa. Kalasatamassa ainakin riittää rantaa kaikille, rantabulevardia riittää kilometritolkulla. Käytiin siellä kanaaleissa melomassa.
Onko tämä joku vitsi?