Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 30-vuotias nuori?

Vierailija
23.06.2022 |

Tämä tuli mieleen, kun eräs 1981 syntynyt kertoi olevansa nuori!

Kommentit (101)

Vierailija
41/101 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni nuori aikuinen siinä 25-34v, sitä ennen ihan vaan nuori. Sitten 35-44v ihan vaan aikuinen. Keski-ikäinen 45v alkaen ehkäpä 50v asti koska sitten on "viisikymppinen" ja 60v on "kuusikymppinen", näille en osaa sanoa oikein muita kuvailuja. 70v alkaa sitten olla varmaankin iäkäs ja 80v taitaa olla jo vanhus.

Vierailija
42/101 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain Suomessa. Muussa maissa, sivistys-sellaisissa ihminen on aikuinen 20-vuotiaana. Ja ottaa aikuisen vastuun asioista eikä someta ja juokse trendien perässä.

Kyllä, täällä tyhmyri-tubettajat ohjaavat maata karikolle. Tosin esim Italiassahan pojat asuu 30-vuotiaaksi äitinsä luona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/101 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

30 on jo kurppa tai patu jo.

Vierailija
44/101 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysytään Sanna Marinilta, niin jopa 36-vuotias on nuori ja saa käyttäytyä kuten bileprinsessat

Vierailija
45/101 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa, varsinkin maaseudulla asuu semmmoisia 18-vuotiaita paksukaisia, jotka kuvittelevat olevansa nuoria vielä 50-vuotiaana, jos sinne asti elävät.

Vierailija
46/101 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pullea vatsa, karvainen perse, leveät sieraimet, lihava, paksut nakkisormet, latvoista hapsottavat rasvaiset hiukset, litteähkö naama, lihaksikas oikea kyynärvarsi, finnit näkyvät ihon alta. Naisten ilmeet valahtavat inhosta kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytymätön ulkonäkööni olen.

Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja palstailua viikossa. Enkä ole huvin vuoksi palstailut vaan se käy ihan työstä, kuvottava kroppa tulee siinä sivutuotteena.

Ei Herran tähden tuota vanhanpiian katkeruutta.

Vierailija
47/101 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pullea vatsa, karvainen perse, leveät sieraimet, lihava, paksut nakkisormet, latvoista hapsottavat rasvaiset hiukset, litteähkö naama, lihaksikas oikea kyynärvarsi, finnit näkyvät ihon alta. Naisten ilmeet valahtavat inhosta kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytymätön ulkonäkööni olen.

Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja palstailua viikossa. Enkä ole huvin vuoksi palstailut vaan se käy ihan työstä, kuvottava kroppa tulee siinä sivutuotteena.

Ei Herran tähden tuota vanhanpiian katkeruutta.

Kemiin terveisiä!

Vierailija
48/101 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hyvää päivää tätä kasarilla ja ysärillä syntyneiden ikäkriisiä! Ei, ette ole enää nuoria, vaikka Sara Sieppi onkin 14-vuotiaan tasolla! 

Juntit!

Vierailija
49/101 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen syntynyt vuonna 1985 ja olen nuori!

Vierailija
50/101 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen syntynyt vuonna 1985 ja olen nuori!

Et, vaan keski-ikäinen.

Vierailija
51/101 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorisolain mukaan nuorilla tarkoitetaan alle 29-vuotiaita.  

Vierailija
52/101 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kolmekymppisyys on kyllä harmillista ikää. Ei ole enää nuori muttei vielä keski-ikäinenkään. Jotain harmaata aluetta. T 33v

Vierailija
53/101 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin nuori on alle 29-vuotias. 20-29 vuotiaat ovat nuoria aikuisia. Itse olen nyt 32-vuotias, miellän itseni aikuiseksi. 40-50-vuotiaana alkaa keski-ikä.

Vierailija
54/101 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmikymppisillä on usein vaikeuksia ymmärtää ikäänsä, varsinkin miehillä. Kouhottavat urheiluhommissa ja uskottelevat itselleen olevansa vielä lukioikäisiä.

55/101 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

30-vuotias on vielä juuri ja juuri nuori aikuinen mielestäni. Jotkut luokittelevat 35-vuotiaatkin nuoriksi aikuisiksi, mutta minusta silloin on pelkkä aikuinen.

Vierailija
56/101 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eiköhän somesta löydy monta 40-vuotiasta pelleä, jotka kertovat olevansa nuoria. Mm. eks-missejä.

Vierailija
57/101 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vain aikuinen. Itsekin kyllä pidän itseäni nuorena, vaikka en nuorisoon kuulukaan.

Ei tätä tarvii täällä joka päivä ihmetellä.

ja se keski-ikä on edelleen 40-60. 

Vierailija
58/101 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Faith kirjoitti:

30-vuotias on vielä juuri ja juuri nuori aikuinen mielestäni. Jotkut luokittelevat 35-vuotiaatkin nuoriksi aikuisiksi, mutta minusta silloin on pelkkä aikuinen.

Juu, tuo määrittely on jo itsessään aivan naurettavaa. Joku elää 100-vuotiaaksi, toinen kuolee 13-vuotiaana syöpään.

Ja sitten nämä jotkut juntit kertovat, miten NUORIA ovatkaan, 55-vuotiaana. Ketä kiinnostaa?

Vierailija
59/101 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan vain aikuinen. Itsekin kyllä pidän itseäni nuorena, vaikka en nuorisoon kuulukaan.

Ei tätä tarvii täällä joka päivä ihmetellä.

ja se keski-ikä on edelleen 40-60. 

Mutta ehkä joskus tarviI miettiä suomen kielen sääntöjä. Tai eiku... ;)

Vierailija
60/101 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jessus tätä touhua. Kaikki tietää mikä on ihmisen keskimääräinen elinikä.

Jos joku pitää itseään nuorena tai nuorekkaana ei ole keltään pois. Antaa yksinkertaisen kuvan kun kuoro huutaa "Sehän on jo XXv! Eikö se tajua!!! Mitä se luulee olevansa??!! Eikö sitä hävetä tehdä asiaa x, pukeutua asiaan y, olla töissä paikassa Ö!!! Ei oo ikäiselleen sopivaa!"

Ei hitto. :D Live and let live. <3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kolme