Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helsingin parhaat yökerhot 45-vuotiaalle?

Takaisin Yöelämään
23.06.2022 |

Minulla oli tapana käydä yökerhoissa 10+ vuotta sitten.

Onko mitään paikkoja, joissa 45v mies voi käydä luontevasti. Välillä ottaisin mukaan 45-vuotiaan naispuolisen ystäväni.

En ole kiinnostunut lihatiskeistä, mutta sellainenkin käy.

2000-luvun alussa kävin Losta & Foundissa, Sodassa ja Kermassa, Jonkin verran Tigerissa. Myös Wanhan Club Kajal kuului suosikkeihin, ja DTM oli hyvä. Mutta näitä paikkoja ei enää ole.

Eli mihin mennä, niin että voi tuntua kuulevansas joukkoon? Ehkä joku homoyökerho, joka olisi samanlainen kuin Lost & Found?

Teatteri oli ainakin ennen sopiva kaikenikäisille? Miten nykyään?

Myös Kallessa kävi vähän kaikenikäisiä. Onko sama edelleen?

Mitä muita paikkoja on?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein ymmärrä, mikset vaan mene mummotunneliin? Siellä väki on. Tapasin itse mieheni siellä 42-vuotiaana, joten voin suositella.

Vierailija
22/34 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

47-v hevarina käyn Basessa. Se on ihan passeli minulle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti tähän tulee vielä asiallisisia vastauksia. Itse olen 49 - vuotias mies, enkä todellakaan haluaisi jumittaa missään ihme Räkälöissä. 

Itselleni tulee huomattavan kiusallinen olo ollessani yksin 20 -vuotiaden baarissa.

Olisi luontevampaa käydä yksin ( On frendejä  ) aikuisten baareissa, jossa on hyvää musiikkia.

Tiedän, että miehen on jopa vieläkin sallitumpaa ja helpompaa käydä ja pukeutua baareissa.

Mutta.. aina on tämä ihme ajattelu, että jos mies puhuu naiselle, niin yrittää iskeä. Vastenmielistä.

Istuu pöytään - iskemistä ( vaikka tulisi odottamaan tyttöystäänsä ), juttelee  - iskemistä ( vaikka pyytäisi tulta )

Henk. koht. olen ratkaissut tämän niin, että menen baariin näyttämään söpöltä, odottamaan aloitetta ja istumaan miesten pöytään.

Ei pidä ihan 100% paikkaansa. Menen ulos yksin tavatakseni ihmisiä, ja pidän kun joku juttelee. Kaverin kanssa pitää aina tehdä kompromisseja ja vaikeampi saada kontaktia uusiin ihmisiin.

En ole huomannut että naisella olisi vaikeampaa, pukeutumiseni on kesäinen mutta ei paljastava. Joka kerta on ollut kivaa ja saanut uusia nais- ja miestuttavia.

N 56.

Vierailija
24/34 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oikein ymmärrä, mikset vaan mene mummotunneliin? Siellä väki on. Tapasin itse mieheni siellä 42-vuotiaana, joten voin suositella.[/quote

Menen käymään myös siellä, mutta etsin vaihtelevia paikkoja. Stadissa on varmasti muitakin klubeja kuin Mummotunneli, joihin 45v voi mennä.

AP

Vierailija
25/34 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

47-v hevarina käyn Basessa. Se on ihan passeli minulle. 

Erehdynkö, vai onko Base baari? Ei yökerho?

Olen käynyt viimeisen 10 vuoden aikana silloin tällöin baareissa, ja niissä on kaikenikäisiä. Yökerhot tanssilattian kanssa focusoivat tarkemmin tiettyyn ikäryhmään.

AP

Vierailija
26/34 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teatterissa käy monenikäisiä. On tietenkin painottunut nuorempiin, mutta nelikymmpisiä on mukana. 

Vierailija
27/34 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka vanhoja ihmisiä siellä Mummotunnelissa on? Luulin, että se on joidenkin 50-70 vuotiaiden mesta. Ja eikös siellä ole nuoria somaleita iskemässä vanhempia suomalais-naisia? Näin olen ymmärtänyt.

Vierailija
28/34 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mummotunnelissa mitään talvisin ? Alakerrassa siis vai onko pelkästään karaoke ? Mites ravintoa Kalle ? Minkä ikäistä porukkaa siellä siellä käy. Johonkin pitäisi suunnata missä saisi tanssia. Ei ainakaan Zetoriin.

Vierailija
29/34 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihinkä kesällä 2024 voisi liki 60 v mennä , ehkä myös tanssia Helsinki, Tampere, Kuopio ?

Vierailija
30/34 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö DTM ole homoille? Ootko homo?

Siellä kävi paljon myös hyvännäköisiä hetero-naisia. Wikissä lukee edelleenkin "heteroystävällinen".'

Tällä hetkellä yökerhoa ei ole, ilmeisesti jatkaa taas jossain vaiheessa, uusissa tiloissa.

AP

Olet vaan kuvitellut, että ne heteronnäköiset naiset siellä homoyökerhossa ovat heteroja. Oikeasti ovat lesboja. Miksi kukaan hetero menisi homoyökerhoon? Heteroyökerhoja on satoja tuhansia, miksi kukaan hetero menisi väkisin homoyökerhoon?

Toisekseen Lostari ei ollut homoyökerho vaan hetero/bisseyökerho. Edelleen, miksi heteronnäköinen lesbo menisi hetero/bisseyökerhoon kun on olemassa myös homoyökerho? Homous ja lesbous ei ole ulkonäkötyyli vaan seksuaalinen suuntaus.

Vierailija
31/34 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihinkä kesällä 2024 voisi liki 60 v mennä , ehkä myös tanssia Helsinki, Tampere, Kuopio ?

Heteroäijänä tuskin saat seuraa heteronnäköisistä lesboista. Olet ymmärtånyt lesbouden väärin. Naiset ei ole lesboja sen takia, että saisivat huomiota miehiltä sillä naiset saavat huomiota miehiltä muutenkin. Olet myös ymmärtänyt homouden ja lesbouden väärin. Se ei ole ulkonäkötrendi vaan seksuaalinen suuntautuminen.

En ymmärrä miksi heteromies haluaisi mielummin heteronnäköisen lesbon kuin heteronnäköisen heteron. Tuskin lesbo ainakaan parempi on sängyssä kun ette te heteromiehet sinne sänkyyn lesbon kanssa pääse. Saat kiksejä siitä, että heteronnäköinen lesbo torjuu sinut hetromiehen? Mitä lahnempi niin parempi? Vai luuletko, että lesbo on jotenkin kiltimpi ja puhtaampi ja hänet pitää ns. liata? Tai jos luulet niin niin olet varmaan ymmärtänyt lesbouden edelleen väärin. Lesbo ei ole sama kuin prost i tu oitu. 

Vierailija
32/34 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haikala69 kirjoitti:

Kuinka vanhoja ihmisiä siellä Mummotunnelissa on? Luulin, että se on joidenkin 50-70 vuotiaiden mesta. Ja eikös siellä ole nuoria somaleita iskemässä vanhempia suomalais-naisia? Näin olen ymmärtänyt.

Ei ne somalit mitään iske vaan yrittävät raijata akkoja taksiin, kuljettavat jonnekin ja yrittävät parittaa. Mitä yhteistä muka parikymppisellä kaksmetrisellå somalilla on jonkun kuuskymppisen tanakan lyhyen akan kanssa, ei mitään!

Vierailija
33/34 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyy kysyä, että löytyykö stadista "trendikästä" paikkaa, jossa keski-ikäinen voi käydä?

Tarkoitan tällä jotain Sodan tai Kerman kaltaista klubia, joissa kävin aikoinaan paljon. Noiden entiset omistajathan pitävät edelleen yllä toimintaansa. Olikohan niin, että Kalliossa oleva "Kaiku" oli heidän?

Kaiku kiinnostaa, mutta voi olla vaivaannuttavaa olla 20-30 vuotiaiden paikassa, jos siellä ei koskaan ole muita 40+ vuotiaita.

AP

Ei löydy! Eikä pidäkään löytyä! Ollaan nyt vaan köyhiä ihan kaikki eikä käydä missään! Ei osteta yhtään mitään! Näin saadaan Suomi nousuun!

Vierailija
34/34 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö DTM ole homoille? Ootko homo?

Siellä kävi paljon myös hyvännäköisiä hetero-naisia. Wikissä lukee edelleenkin "heteroystävällinen".'

Tällä hetkellä yökerhoa ei ole, ilmeisesti jatkaa taas jossain vaiheessa, uusissa tiloissa.

AP

Olet vaan kuvitellut, että ne heteronnäköiset naiset siellä homoyökerhossa ovat heteroja. Oikeasti ovat lesboja. Miksi kukaan hetero menisi homoyökerhoon? Heteroyökerhoja on satoja tuhansia, miksi kukaan hetero menisi väkisin homoyökerhoon?

Toisekseen Lostari ei ollut homoyökerho vaan hetero/bisseyökerho. Edelleen, miksi heteronnäköinen lesbo menisi hetero/bisseyökerhoon kun on olemassa myös homoyökerho? Homous ja lesbous ei ole ulkonäkötyyli vaan seksuaalinen suuntaus.

Musiikki ja tunnelma voivat olla hauskempia. Jos pintaliitoyökerhossa käy Belorfeja, homobaarissa tai heteroystävällisessä voi käydä vaihtelevampaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi