En pysty enää juoda alkoholia vaikka haluaisin
Olen ollut kohta vuoden ilman humalaa. Kaksi kertaa olen ottanut tuopin baarissa kun menin tapaamaan kaveria. Kotona olisi kiva rentoutua ja fiilistellä, mutta en vaan saa alkoholia enää kurkusta alas. Maistuu niin kauhealta kaikki siiderit, kaljat jne. Maha turpoaa ja lievästä huppelista tulee vain ärtynyt olo. Saati sitten seuraava päivä jos on juonut liikaa.. Sinänsä harmi koska kaipaan juomista.
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
VÄÄRIN!!! En pysty enää JUOMAAN.....
🐞 Pilkut vielä, kun sinä pysyt siellä.
et sä kaipaa alkoholia vaan sitä vapautuneisuutta, jonka avulla tapaa uusia ihmisiä, on säpinää jne. Nyt baariin ja siellä juot alkohoitonta olutta tai siideriä. Kukaan ei huomaa, kaikki luulevat, että olet humalassa ja saat olla vapautunut ja tavata uusia ihmisiä ja on säpinää. Mutta ilman viinaa. Kunhan et paljasta muille, että sun juoma on alkoton, saat kaikki humalan edut edelleen. Hyvää, villiä juhannusta ilman viinaa!
Sama juttu. Keho ei kestä alkoa näin 40-kymppisenä enää. Yrtti on se juttu jos haluan irroitella.
Ihan sama juttu. Oon 41 ja joutunut jättämään miltei kaiken alkoholin pois. Olen vähän jopa kateellinen niille, ketkä pystyy edelleen juomaan. Nuorempana oli ihanaa ottaa muutama lasi viiniä, se kruunasi illan kun illan. Nyt en voi juoda edes sitä yhtä siideriä tai olutta, tulee heti höntti ja huono olo.
VÄÄRIN!!! En pysty enää JUOMAAN.....