Voivittunyjee. Ensi viikoksi luvataan jopa +32!
Kommentit (22)
Minä en ainakaan. Tällainen 22 ois juuri sopiva mitä nyt täälläkin on.
Mitä järkeä tällasella alotuksella on?
22 astetta on minunkin mieleen, mutta jos menee 10 asteella yli, en valita. Ei näitä helteitä ole viikkotolkulla.
Haluan 10 astetta pakkasta. Taitaa mennä joulukuulle tai tammikuulle ennen kun tuollainen sää on. Oma sietorajana on joku 15 astetta pakkasta ja 18 astetta lämmintä välillä.
Vierailija kirjoitti:
22 astetta on minunkin mieleen, mutta jos menee 10 asteella yli, en valita. Ei näitä helteitä ole viikkotolkulla.
Toivottavasti ei...
En usko, että elän enää viikon päästä. Sydän ja keuhkot kärsivät keväällä koronan takia, en kestä noin kovaa ja pitkää hellettä. En varsinkaan, kun joudun asumaan kerrostaloasunnossa, jossa muina hellekesinä on sisälämpötila ollut pahimmillaan 31.5C vuorokauden ympäri.
HYHH!!!!! Asun 26 neliön yksiössä eikä edes parveketta. tosi kiva.
Vierailija kirjoitti:
Ei näitä helteitä ole viikkotolkulla.
Mistä tiedät?
Vierailija kirjoitti:
En usko, että elän enää viikon päästä. Sydän ja keuhkot kärsivät keväällä koronan takia, en kestä noin kovaa ja pitkää hellettä. En varsinkaan, kun joudun asumaan kerrostaloasunnossa, jossa muina hellekesinä on sisälämpötila ollut pahimmillaan 31.5C vuorokauden ympäri.
Hanki ainakin ns. viilennysalusta sänkyyn.
Mitäpä ruikutatte? Menkää vaikka Argentiinaan tai Chileen, siellä ei nyt hiosta ja voi lasketella ja lauleskella.
Hyvä, jaksaa motivoitua kesäkuntoon pyrkimisessä. Loppikiri juhannuksen yli ja on sitten parempi olo itsestä. Mulla on tasan kaksi kiloa, joista olen halunnut päästä eroon monta vuotta mutta pyllyssä ne vaan hyllyy. Jonkinlainen pakkomielle varmaan se tasankymmen paino, mut nyt lähtee ja viihdyn taas uikkareissa vähän aikaa. Jos lähtee enemmän niin ei haittaa, helposti takas.
Kunnon helteet on tervetullutta vaihtelua ja kunnon kesäsäätä. Kyllähän helteet kesään kuuluu ja sitten on mukava napostella jäätelöä ja juoda mehuja.
Tulkoon. Oon huoneistohotellissa ja on ilmastointi.
Itse tykkään jos tulee lyhyehköksi ajaksi hellettä. Vietän aikaa Stadin saarissa kuten Pihlajasaaressa ja Suomenlinnassa.
Ihanaa!