Onko tervehtiminenkin keski-ikäiseltä naiselta väärin?
Sattuipa tänään rappukäytävässä. Tervehdin vastaantulevaa miestä kuten tervehdin aina naapureita, minä kun olen luullut sen kuuluvan hyviin tapoihin. Mies vastaa halveksivaan sävyyn "Moikka akka." Siis mitä? Mitä minä tein väärin? Näinkö paljon miehet vihaavat keski-ikäisiä naisia, että normaalin tervehdykseen sopii vastata nimittelemällä toista akaksi? Että asia, jota on tavattu pitää normaalina käytöstapana, onkin miestä kohtaan joku hirveä rauhanhäiritseminen ällöttävän keski-ikäisen akan taholta?
Tuntuu, että emme saisi olla edes olemassa. Tämä kyllä tekee tosi epävarmaksi ihan normaalissa arkipäiväisessä kanssakäymisessä. Voisiko joku miespuolinen henkilö valottaa edelläkuvatun käytöksen motiiveja, todellakin kiinnostaisi tietää?
Kommentit (335)
Vierailija kirjoitti:
"Mitä vetoa niin enon ex oli ylipainoinen ja katkera suomiakka joka nalkutti ja pihtasi ja suututti kaikki läheisensä? Tosin eipä enoa näköjään seksi ryhävalasvaimon kanssa kiinnostanu koska vaihtoi naista.
Onkihan muuten suominaisilla joku geeni joka aktivoituu siinä 45-vuotiaana ja sen seurauksena nainen muuttuu ihan kauheaksi koppeloksi?"Hyvin paljon mahdollista ja itselläni on erittäin vahva epäilys, että näitä paremman tieltä syrjäytettyjä naisia parveilee tälläkin palstalla yllättävän paljon, jos ajattelee heidän todella rasistista kielenkäyttöä nuoria naisia kohtaan ja syvää vihaa sekä halveksuntaa niitä miehiä kohtaan, jotka vain haluavat elää onnellisina nuorempien ja kauniimpien naistensa kanssa.
Minä paremman tieltä syrjäytynyt nainen nyt edelleen kysyn, että lähdetkö selvittämään niitä uhkauksia joista minua syytät? Samalla voisit todella sanoa kaikki nämä mielipiteesi minulle ihan kasvokkain, mikä ei varmasti hävettäisi sinua yhtään, koska minähän ansaitsen sen ja tiedät olevasi oikean ja hyvän asialla, minun taas pahan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko tuli vastaus siihen kysymykseen, minne ne keski-ikäistyneet aasialaisnaiset menee?
Aasialaiset naiset ei vanhene.
Sattumoisin tiedän ja tunnen muutaman tämmöisen tapauksen. Esimerkiksi oma enoni erosi viisissäkymmenissä vaimostaan ja avioitui 25-vuotiaan thaimaalaisnaisen kanssa. Olivat yhdessä enon kuolemaan saakka, saivat kaksi lastakin. Eno kuoli 77-vuotiaana, vaimonsa oli silloin hiukan yli viidenkymmenen.
Vaimo asui vielä vuoden enon kuoleman jälkeen Suomessa mutta muutti sitten takaisin synnyinmaahansa. Serkkupuoleni eli heidän lapsensa opiskelivat tuolloin molemmat ulkomailla. Hautajaisissa enon leski kertoi, että monet suomalaisen kanssa avioituneet palaavat Thaimaahan kun liitto päättyy. Leskelle suurin syy oli se, ettei ikinä sopeutunut kunnolla Suomen kylmiin syksyihin ja talviin. Työpaikka hänellä vuosien aikana oli mutta juuri enon kuoleman aikaan hän oli työtön. Sanoi suoraan että yhteisen talon ja muun omaisuuden myynnillä rahoittaa paitsi lasten opiskelua loppuelämänsä Thaimaassa mikä taas ei Suomessa elämisen kalleuden vuoksi onnistuisi. Facebookista luin myöhemmin, että leski on perustanut Thaimaaseen muutettuaan kiinteistöpalveluyhtiön joka on tarkoitettu maahan muuttaneille ulkomaalaisille.
Rehellisesti täytyy kyllä myöntää että enon vaimo oli viisissäkymmenissä lähinnä 30-vuotiaan suomalaisnaisen näköinen. Ei oikeastaan rypyn ryppyä. Ite näytän noin sata kerta karmeammalta ja vanhemmalta nyt 40-vuotiaana.Kiitos mukavasta kommentista. Niin se tosiaan menee, että aasialaiset naiset näyttävät paljon nuoremmilta ja vanhenevat arvokkaasti.
Mitä vetoa niin enon ex oli ylipainoinen ja katkera suomiakka joka nalkutti ja pihtasi ja suututti kaikki läheisensä? Tosin eipä enoa näköjään seksi ryhävalasvaimon kanssa kiinnostanu koska vaihtoi naista.
Onkihan muuten suominaisilla joku geeni joka aktivoituu siinä 45-vuotiaana ja sen seurauksena nainen muuttuu ihan kauheaksi koppeloksi?Ihan sama geeni kuin miehilläkin. Eipä ne keski-ikäiset miehetkään mikään ilo silmälle ole.
Miehistä tulee ukkometsoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kolmekymppinen nainen. Teini-ikäisenä ja parikymppisenä tuo tuntemattomien miesten suorittama häirintä oli mm. kourimista tai lääppimistä baarissa. Mutta jo teini-ikäisestä alkaen koin myös tätä, että mies näkee naispuolisen, vaikka minut, julkisella paikalla, ei tykkää ja kokee oikeudekseen kommentoida ulkonäköäni halveksivalla tavalla. Tämä ei ole mikään ulkomaalaisten mukanaan tuoma juttu, vaan ihan miesjuttu.
Tuo on totta. Minullekin on käynyt niin, että tuntematon mies alkaa yhtäkkiä haukkumaan rumaksi keskellä katua tai linja-autossa.
Jep, ja se tuntuu niin kummalliselta, kun on itse vaan ollut normaalisti olemassa siinä. Yhtäkkiä joku haukkuu rumaksi tai harakaksi tai miksi lie. Mulle käynyt joskus näin nuorempana (olin ihan norminäköinen ja hoikka jos sillä on merkitystä) ja olin silloin väsynyt stressin takia. Nää haukkuvat tyypit myös nauttivat siitä, kun näkevät jonkun ns. heikoilla tai väsyneenä ja koittavat lannistaa lisää. Oon itse ainakin huomannut, että jos olin surullinen/ahdistunut/stressaantunut/lannistunut, se on kuin magneetti noille k.usipäille tulla v.ttuilemaan lisää. Eikä tarvinnut kuin pari kokemusta tästä muuttamaan käsitystä miessukupuolesta. Mulla ei oo koskaan tullut mieleenkään kommentoida kenenkään tuntemattoman ulkonäköä tai olemusta ääneen missään.
Ei sekään ole hyvä kun ikäiseni 48 v on hoikka ja lihaksikas. Oon ikäni urheillut ja nykyään harrastan ultrajuiksua ja talvisin hiihtoa. Pari kesää sitten mulle täysin tuntematon arviolta 25-30 v mies sylkäisi uimarannalla kioskijonossa jalkojeni juureen ja sanoi kaverilleen kovaan ääneen: "V..u mikä toikin sellumummo luulee olevansa. Tollanen lättäperse pitäs pitää sisätiloissa. En panis vaikka maksettais." Sit päälle sellainen rahrahrehreh-nauru kaverin kanssa ja kaverit siihen että "jonottaako mummo munaa, vai?"
Ja tää siis kovaan ääneen ihmisjoukossa täysin tuntemattomalle ihmiselle. Kukaan ei sanonu mitään paitsi tietty sanojan kaverit hekotteli ja vitsaili lisää.
Mikä on tämä ihmisten tapa haukkua julkisesti tuntemattomien tai ylipäätään kenenkään habitusta? Toisen ulkonäöstä ei tarvitse pitää mutta ei sitä tarvii julkisesti kailottaa. Miksi ylipäätään välittää tuntemattoman ulkonäöstä?
Jos tähän joku sanoo että sitä saa mitä tilaa niin mitähän tuossa tilasin? En edes huomannut tyyppejä ennenkuin päänaukominen alkoi. Olin uima-asussa kuten kaikki muutkin rannalla joten turha sanoa että mitäs esittelit itteesi tai mitäs menit rannalle. Uimarannalla uidaan ja sitä minäkin tein. En häirinnyt nähdäkseni ketään paitsi noita tuntemattomia miehiä.
Näköjään jotkut jää ikuisiksi koulukiusaajiksi, eipä sillä järjen kanssa ole mitään tekemistä vaan tavoite on nöyryyttää muita (tod näk koska kokee itse itsensä niin mitättömäksi että haluaa saman kokemuksen muillekin). Arveli kai että ulkonäkö on naisille arka aihe ja siksi tarttui siihen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko tuli vastaus siihen kysymykseen, minne ne keski-ikäistyneet aasialaisnaiset menee?
Eli ne nuoret naiset voivat jatkaa asumista siellä lastensa kanssa ja roudataan mummot tänne ikäistensä miesten puolisoiksi.
Moni mies arvostaa naisen koskemattomuutta ja itsekin valitsin naisen joka oli hyvästä perheestä ja neitsyt.
Eiköhän sieltä löydy ikäneitotätejä teille puolisoiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli ne nuoret naiset voivat jatkaa asumista siellä lastensa kanssa ja roudataan mummot tänne ikäistensä miesten puolisoiksi.
Moni mies arvostaa naisen koskemattomuutta ja itsekin valitsin naisen joka oli hyvästä perheestä ja neitsyt.
Oletko pedofiili? Neitsyys on sinulle tärkeää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kolmekymppinen nainen. Teini-ikäisenä ja parikymppisenä tuo tuntemattomien miesten suorittama häirintä oli mm. kourimista tai lääppimistä baarissa. Mutta jo teini-ikäisestä alkaen koin myös tätä, että mies näkee naispuolisen, vaikka minut, julkisella paikalla, ei tykkää ja kokee oikeudekseen kommentoida ulkonäköäni halveksivalla tavalla. Tämä ei ole mikään ulkomaalaisten mukanaan tuoma juttu, vaan ihan miesjuttu.
Tuo on totta. Minullekin on käynyt niin, että tuntematon mies alkaa yhtäkkiä haukkumaan rumaksi keskellä katua tai linja-autossa.
Jep, ja se tuntuu niin kummalliselta, kun on itse vaan ollut normaalisti olemassa siinä. Yhtäkkiä joku haukkuu rumaksi tai harakaksi tai miksi lie. Mulle käynyt joskus näin nuorempana (olin ihan norminäköinen ja hoikka jos sillä on merkitystä) ja olin silloin väsynyt stressin takia. Nää haukkuvat tyypit myös nauttivat siitä, kun näkevät jonkun ns. heikoilla tai väsyneenä ja koittavat lannistaa lisää. Oon itse ainakin huomannut, että jos olin surullinen/ahdistunut/stressaantunut/lannistunut, se on kuin magneetti noille k.usipäille tulla v.ttuilemaan lisää. Eikä tarvinnut kuin pari kokemusta tästä muuttamaan käsitystä miessukupuolesta. Mulla ei oo koskaan tullut mieleenkään kommentoida kenenkään tuntemattoman ulkonäköä tai olemusta ääneen missään.
Ei sekään ole hyvä kun ikäiseni 48 v on hoikka ja lihaksikas. Oon ikäni urheillut ja nykyään harrastan ultrajuiksua ja talvisin hiihtoa. Pari kesää sitten mulle täysin tuntematon arviolta 25-30 v mies sylkäisi uimarannalla kioskijonossa jalkojeni juureen ja sanoi kaverilleen kovaan ääneen: "V..u mikä toikin sellumummo luulee olevansa. Tollanen lättäperse pitäs pitää sisätiloissa. En panis vaikka maksettais." Sit päälle sellainen rahrahrehreh-nauru kaverin kanssa ja kaverit siihen että "jonottaako mummo munaa, vai?"
Ja tää siis kovaan ääneen ihmisjoukossa täysin tuntemattomalle ihmiselle. Kukaan ei sanonu mitään paitsi tietty sanojan kaverit hekotteli ja vitsaili lisää.
Mikä on tämä ihmisten tapa haukkua julkisesti tuntemattomien tai ylipäätään kenenkään habitusta? Toisen ulkonäöstä ei tarvitse pitää mutta ei sitä tarvii julkisesti kailottaa. Miksi ylipäätään välittää tuntemattoman ulkonäöstä?
Jos tähän joku sanoo että sitä saa mitä tilaa niin mitähän tuossa tilasin? En edes huomannut tyyppejä ennenkuin päänaukominen alkoi. Olin uima-asussa kuten kaikki muutkin rannalla joten turha sanoa että mitäs esittelit itteesi tai mitäs menit rannalle. Uimarannalla uidaan ja sitä minäkin tein. En häirinnyt nähdäkseni ketään paitsi noita tuntemattomia miehiä.Vahva epäilys, että pojat ovat erehtyneet lukemaan täältä naisten aitoja ajatuksia.
Tässä siis nähtiin, että Spessun mielestä todella on aivan oikein sylkeä ja solvata naisia jotka eivät muuta ole tehneet kuin menneet julkiselle paikalle. Teetkö itsekin tuollaista? Opetatko poikasi käyttäytymään noin?
Tajuatko, että jollekin tuollainen häpäisy voi olla jopa se viimeinen pisara, että tekee itselleen jotain?
Jos naiset alkaisivat käyttäytyä miehiä kohtaan noin luettuaan esim. täältä miesten aitoja ajatuksia, niin miehet saisivat joka päivä päälleen sylkeä ja solvauksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Spessuhan on puhunut ihaillen siitä, kuinka hänen filippiiniläisen vaimonsa ystävä oli nelikymppisenä neitsyt. Suomalaisia aikuisia kokemattomia naisia hän on pilkannut.
Kaikkein huonoiten menee kuitenkin 27 % 45-59- miehillä, joita huolehtivat pienituloisuuden, työttömyys ja erilaiset sairaushuolet. Meillä on siis aika paljon miehiä, jotka kokevat, että heillä menee huonosti. Tuosta joukosta varmaan löytyvät ne, jotka täällä palstalla haukkuvat ja solvaavat ikäisiään naisia. Saavat nautintoa toisten loukkaamisesta, kun heillä ei ole muuten mitään osaa yhteiskunnassa. Ehkä ei kannata välittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina kannattaa valikoida seuransa missä liikkuu. Oikeassa elämässä minua kunnioitetaan ja kohdellaan hyvin sekä kohteliaasti, mutta aina kun ilmaannun tänne rupulaan, niin naiset alkavat solvaamaan.
Johtuu kielestä. Täällä rupulassa naiset ymmärtävät alatyyliset puheet ja paheksuvat syystäkin.
Tavallaan joo kielestä, mutta varmaan enemmän mielestä ja sen sairaudesta monien naisten kohdalla. Jos mainitsen, että minulla on kaunis ja reilusti nuorempi aasialainen vaimo, niin joidenkin naisten vaurioitunut mieli lisää sinne loppuun mielikuvan, että nyt tuo kuvotus taaaaaaaas haukkui kaikki suomalaiset naiset.
Ei ketään kiinnosta sun aasialainen naises :D Olet niin nolo että et ole saanut naista kuin ostamalla, todennäköisesti sulla ei ole oikeasti sitäkään ja jos on, se häpeää ja inhoaa sua silmät päästään :)
Sinuakin kiinnostaa. *eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näissä maissahan todella on aika monia keski-ikäisiäkin täysin kokemattomia naisia, koska kulttuuri on erilainen ja monet harrastavat seksiä vasta avioliitossa. Jostain syystä nämä eivät kuitenkaan miehiä kiinnosta, vaan pitää olla _nuori_ neitsyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oman vaimoni kotimaasta ainakin löytyy monen ikäistä koskematonta naista. Siellä ei kulttuuriin kuulu lainkaan tätimäisyys, vaan jopa vanhat mummotkin pukeutuvat naisellisesti ja heidän arkivaatetuksensa on usein paljon juhlavampaa kuin meillä täällä Suomessa näkee.
Täti = isän tai äidin sisko. Tädiksi voi sanoa myös isovanhempien siskoja, toki voi käyttää halutessaan termiä isotäti. Jokaisesta suvusta löytyy ainakin yksi, joten he voisivat ihan hyvin muuttaa Suomeen miesten puolisoiksi. Mitä pitempään nainen on neitsyt, niin sitä suurempi hänen luonteenlujuutensa on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole pedofiili ja sinä lapsiraukka et taida tietää mitä koko sana tarkoittaa.
Ei neitsyys minulle mikään ehdoton vaatimus ole koskaan ollut, mutta tietysti naisen pitää ymmärtää arvonsa ja olla sillä tavalla kunniallinen ja moraalia, sekä itsekunnioitusta omaava, ettei ole ollut kymmenien miesten seksileluna. Oman vaimoni neitsyys oli pelkkä hyvä sattuma ja heidän kulttuurissaan seksiä on vasta avioliitossa.
Vaimosi varmaan arvostaa sinussa sitä, että pidit itsesikin neitsyenä avioliittoon asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole pedofiili ja sinä lapsiraukka et taida tietää mitä koko sana tarkoittaa.
Ei neitsyys minulle mikään ehdoton vaatimus ole koskaan ollut, mutta tietysti naisen pitää ymmärtää arvonsa ja olla sillä tavalla kunniallinen ja moraalia, sekä itsekunnioitusta omaava, ettei ole ollut kymmenien miesten seksileluna. Oman vaimoni neitsyys oli pelkkä hyvä sattuma ja heidän kulttuurissaan seksiä on vasta avioliitossa.
Ainahan ne baaritytöt ovat neitsyitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina kannattaa valikoida seuransa missä liikkuu. Oikeassa elämässä minua kunnioitetaan ja kohdellaan hyvin sekä kohteliaasti, mutta aina kun ilmaannun tänne rupulaan, niin naiset alkavat solvaamaan.
Johtuu kielestä. Täällä rupulassa naiset ymmärtävät alatyyliset puheet ja paheksuvat syystäkin.
Tavallaan joo kielestä, mutta varmaan enemmän mielestä ja sen sairaudesta monien naisten kohdalla. Jos mainitsen, että minulla on kaunis ja reilusti nuorempi aasialainen vaimo, niin joidenkin naisten vaurioitunut mieli lisää sinne loppuun mielikuvan, että nyt tuo kuvotus taaaaaaaas haukkui kaikki suomalaiset naiset.
No niinhän sinä haukutkin. Et osaa kirjoittaa yhtään kommenttia niin, että kehuisit vain vaimoasi.
Ja taas levität valheellista propagandaa.
"Totta ja minä olen huomannut, että suurin osa tuollaisista naisista oikein tahallaan pukeutuvat mahdollisimman rumasti ja epänaisellisesti, sekä yrittävät lihoa entisestään. Pelkääköhän ne, että kaikki miehet, jotka ovat katsoneet parhaimmaksi hommata nuoren ja kauniin aasialaisnaisen vaimokseen, iskevätkin silmänsä vanhaan eltaantuneeseen koppeloon?"
Tällä viestillä aloitit tähänkin keskusteluun osallistumisesi, ja sama on jatkunut koko eilisen ja jatkuu tänään.
Ja sinun raivoamisesiko johtuu nyt siitä, että leikkimielinen kuvaukseni osui aivan liian tarkkaan omaan habitukseesi?
Eli niitä, jotka ovat tietyn näköisiä saa pilkata? Näinhän koulukiusaajatkin toimivat.
Kyllähän sinä sen tiedät, että minä olen ruma, olen sen itsekin monta kertaa sanonut. Kyllä minä tiedän olevani ruma, en ole sitä tahallani enkä sairaan kuvitelmasi mukaan miehiä ärsyttääkseni. Minulla on ihon pilaava sairauskin, joten voit kyllä uskoa, että häpeän itseäni julkisella paikalla. Kiva, että siitä on huvia sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tähän joku sanoo että sitä saa mitä tilaa niin mitähän tuossa tilasin? En edes huomannut tyyppejä ennenkuin päänaukominen alkoi. Olin uima-asussa kuten kaikki muutkin rannalla joten turha sanoa että mitäs esittelit itteesi tai mitäs menit rannalle. Uimarannalla uidaan ja sitä minäkin tein. En häirinnyt nähdäkseni ketään paitsi noita tuntemattomia miehiä.Vahva epäilys, että pojat ovat erehtyneet lukemaan täältä naisten aitoja ajatuksia.
Tässä siis nähtiin, että Spessun mielestä todella on aivan oikein sylkeä ja solvata naisia jotka eivät muuta ole tehneet kuin menneet julkiselle paikalle. Teetkö itsekin tuollaista? Opetatko poikasi käyttäytymään noin?
Tajuatko, että jollekin tuollainen häpäisy voi olla jopa se viimeinen pisara, että tekee itselleen jotain?
Jos naiset alkaisivat käyttäytyä miehiä kohtaan noin luettuaan esim. täältä miesten aitoja ajatuksia, niin miehet saisivat joka päivä päälleen sylkeä ja solvauksia.
Rauhoituhan nyt.
Tarkoitin sitä, että osa teistä naisista käyttää niin törkeää kieltä meitä miehiä kohtaan, että moni mies ajattelee sen kuuluvan asiaan ja myös naisille voi puhua törkeästi.
Itse pyrin välttämään kanssakäymistä keski-ikäisten naisten kanssa juuri siksi, kun olen vuosikaudet saanut opiskeltua esim. tältä palstalta, millaisia ajatuksia keski-ikäisten naisten päässä liikkuu, kun he saavat esiintyä anonyymeinä. En siis solvaa julkisesti enkä yksityisesti minkään ikäisiä naisia. Olen herrasmies. Omille lapsilleni olen valmistautunut opettamaan myös varomaan keski-ikäisiä naisia. Tyttäreni esim. on niin kaunis, että takuulla saa kokea aikanaan keski-ikäisten naisten vihaa pelkän kauniin ulkonäkönsä takia.
Poika kun opetteli piirtämään, niin eka piirrustus oli koppelo paskalla. Mistähän lie saanut inspiraation. Silloin ei vielä osannut tietääkseni lukea, eikä tunnustanut kun kysyin, että onko käynyt tällä palstalla.
Mitäs kun tyttärestäsikin tulee keski-ikäinen?
Vierailija kirjoitti:
Tervehdit kevyemmin seuraavalla kerralla.
Huonosti käyttäytyvä mies, ei muuta.
Voihan se loukata, kun ihan sivusta tulee.
Älä ota itseesi, hänellä on ongelmaa.Kaikkialla Suomessa ei muuten ole tapana tervehtiä, jollei tunneta, voidaan pitää tungettelevana. Tapoja ja niiden vivahteita on erilaisia. Tässä tapauksessa mies oli kumminkin törppö.
Näytä keskaria ens kerralla!
Nuorista naisista keski-ikäisen miehen huomio tuntuu ikävältä, niin miksei sitten nuoren miehen mielestä keski-ikäisen naisen huomio saisi tuntua ikävältä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rauhoituhan nyt.
Tarkoitin sitä, että osa teistä naisista käyttää niin törkeää kieltä meitä miehiä kohtaan, että moni mies ajattelee sen kuuluvan asiaan ja myös naisille voi puhua törkeästi.
Itse pyrin välttämään kanssakäymistä keski-ikäisten naisten kanssa juuri siksi, kun olen vuosikaudet saanut opiskeltua esim. tältä palstalta, millaisia ajatuksia keski-ikäisten naisten päässä liikkuu, kun he saavat esiintyä anonyymeinä. En siis solvaa julkisesti enkä yksityisesti minkään ikäisiä naisia. Olen herrasmies. Omille lapsilleni olen valmistautunut opettamaan myös varomaan keski-ikäisiä naisia. Tyttäreni esim. on niin kaunis, että takuulla saa kokea aikanaan keski-ikäisten naisten vihaa pelkän kauniin ulkonäkönsä takia.
Poika kun opetteli piirtämään, niin eka piirrustus oli koppelo paskalla. Mistähän lie saanut inspiraation. Silloin ei vielä osannut tietääkseni lukea, eikä tunnustanut kun kysyin, että onko käynyt tällä palstalla.
Eilen ilmoitin toisesta keskustelusta asiattomiksi useita miesten viestejä aloittajalle, joka kertoi miehensä uhanneen hakata hänen päänsä mäsäksi. Mieskirjoittajien mielestä mies teki oikein ja näytti naiselle tämän paikan. Samanlaista tekstiä saa lukea päivittäin. Tämä on vissiin sitä parempaa vihapuhetta sitten? Miksi et ole huolissasi tästä?
Ja joku saisi kyllä tehdä teidän perheestänne lastensuojeluilmoituksen jos todella syötät lapsillesikin tätä alapään- ja pissakakkajuttujen höystämää vihapropagandaa. Ja mitä ne lapsesi tekevät jos vaikka koulussa on keski-ikäinen nainen opettajana (ja hyvin usein on)?
Muikkeli kirjoitti:
Mulla on kumma tilanne erään naapurini kanssa. Mä oon yli 60 eukko, hän jotain 40 mieshenkilö.
Talo valmistui talvella, joten uusia ollaan kumpikin. En ollut tavannut aiempaan häntä.
Mulla tapana käydä kävelylenkillä. Kerran näin siis uppo-oudon miehen (kyseinen hlö), joka piilotteli tosi sööttiä koiranpentua takkinsa sisällä. Ihastelin, käveltiin eteenpäin. Oltiin ihan talon lähellä.
Ilmeni, että ollaankin naapureita, samassa rapussa samassa kerroksessa vielä.
Moikkasin siitä lähtien, kyselin koirasta. En tiedä nimeään enkä mä esitellyt itseäni. Kerran talvella lapioi lunta rapun edessä ja pysähdyin kysymään että ootko aloittanut talkkarin hommat. Puhuttiin jotain muutakin ja huomattiin eräs sama piirre kummankin luonteessa. Sitten yhtäkkiä kuulin hänen sanovan, että ei meidän tarvitse pitää toisistamme, vaikka asumme lähekkäin! Mitä???? Jatkoin vain koska en ymmärtänyt mitä tarkoitti. Tämän jälkeen osuttiin hissiin samaan aikaan ja hän puhui taas koirastaan.
Sitten huomasin että välttelee minua. En ole muuta kuin moikannut siitä lähtien ja viimeksi kun jonkun kanssa lastasivat autoa rapun edessä, hiihtelin ohi kuin en näkisikään.
Minkä mä voin sille, että ollaan samoihin aikoihin liikkeellä! Tällä miehellä on poikaystävä, enkä muutenkaan ole todellakaan kiinnostunut.
Ajattelin, että tästä lähtien sanon vain moimoi enkä muuta. Jos hän alkaa höpistä muuta niin vastailen vain niinniin joojoo.
Musta tää oli outo juttu. Mä näköjään tunkeilin, kun juttelin normaalisti ja hänen piti tyrmätä tämä kun ehkä luuli mun hakevan jotain kahviseuraa tms. Yök! En todellakaan! En välitä tuntea täältä ketään. Asuin rivitalossa aiemmin ja kärsin siitä tuntemisesta ja yhteisöasumisesta, halusinkin yksityisyyttä.
En ole niitä vanhoja eukkoja, jotka seurailevat ja hakevat juttuseuraa vaikka kivensilmästä, mutta puhun tietty jos joku haluaa mulle jutella.
Nyt on vähän sellainen olo uloslähtiessä, että toivottavasti mies ei ole ulkoiluttamassa koiraansa samaan aikaan. Vähän tavallaan hirvittää. Mä en aio kysyä mitä tarkoitti niillä pitämisjutuillaan. Että käsittikö väärin mut. Ei mun tarvii oikaista sellaista, mihin en edes syyllistynyt.
Ymmärrän sua hyvin! Olen perheellinen, ahkerasti salilla käyvä nainen. Kun sitten eräs nuorempi mies oli usein viereisessä laitteessa, erehdyin pari kertaa moikkaamaan. Tästä seurasi, että mies alkoi katsella seinille minut nähdessään ja vältellä laitteita lähietäisyydellä. Tuli olo, että olen sex häiriköivä puuma ;) Pitää ottaa lapset ja mies ensi kerralla mukaan, ettei poikaparan tarvitse lopettaa saliharrastusta.
Minulle kävi kerran noin kun nousin bussiin. Pari kaksikymppistä miestä alkoivat haukkumaan rumaksi jne kovaan ääneen. Kukaan ei sanonut mitään. Ikävä kyllä tuollaiset tapaukset ovat vaikuttaneet itsetuntuuni ja mieskuvaani aika paljon. Tuntuu että miehet ovat inhottavia ja ilkeitä.