Mitä ajattelisit työkaverista jonka kahvimukissa on kirosana?
Uudella naispuolisella työntekijällä on muki jossa lukee "no v*ttu hip hei" ei kauhean positiivista kuvaa anna kun pitää v*tutella työkavereille?!
Raija K
Kommentit (22)
Että se tykkää sellaisesta huumorista
En pidä ihmisistä, jotka eivät osaa käyttää pilkkua oikeassa paikassa.
Kunhan työnsä tekee, sama mitä mukissa lukee.
Vierailija kirjoitti:
En pidä ihmisistä, jotka eivät osaa käyttää pilkkua oikeassa paikassa.
Sääli sinua ja huonoa elämääsi.
Minua tuon mukin näkeminen lähinnä piristäisi työpäivän lomassa.
Vierailija kirjoitti:
Mutta tätä hän aloituksessa ei kysytty.
Sama "hauskojen" tekstipaitojen kanssa... Kai se vaan iskee jonkun huumorintajuun (?)
Riippuu paljon, millainen ihminen muuten kyseessä. Joillekin tuo sopisi kuin nenä päähän, toisilla loisi mielenkiintoisen kontrastin.
Monet vievät työpaikalle juuri kaikki ylijäämämukit, ja muutenkaan en usko, että mukilla on mitään syvempiä merkityksiä. Siitä on tarkoitus juoda kahvia, ei sen kummempaa. Itse en kotona edes katsoa, millaisen mukin aamulla otan. Ja tosiaan töihin veisin juuri sen tyhmimmän mukin, jonka hajoamisella ei olisi niin väliä. Moni kuitenkaan ei työpaikalla kunnioita tai varo toisten omaisuutta. Joten voi olla, että hakisin työpaikkamukiksi minkä tahansa Kierrätyskeskuksen ilmaispöydästä löytämäni, etteivät työkaverit pääse aiheuttamaan rahallisia tappioita.
Vierailija kirjoitti:
Minua tuon mukin näkeminen lähinnä piristäisi työpäivän lomassa.
Minua ei. Ei ole normaalisti kehittynyt.
Jaa, riippuu aika paljon myös muusta kontekstista. Onko se asiakastiloissa näkyvillä vaiko taukohuoneessa vain oman porukan silmissä? Jos vain omalle porukalle, niin sitten kertonee rennosta asenteesta, voi kyllä olla pientä huomion hakuakin siinä. Mutta jos asiakkaatkin altistuvat kupin rivoudelle, niin sitten voisi vähän kyllä ojentaa hyvistä tavoista. Tuntemattomille ei kannata heitellä herjaa, siitä voi tulla negatiivista mainetta.
Olen suunnitellut itselleni mukin.
Siihen tulee kiva kissan kuva ja tekstiksi:
PIRS-KATTI.
Rasittaisi lukea joka päivä jonkun aggressiota mukista.
Vierailija kirjoitti:
Rahvas, alaluokkainen, wt.
Sama. Jäänyt jonnekin esiteiniyden mutaan röhkimään, eikä edes yritä kehittää itseään eteenpäin.
Hyh, mitä henkistä laiskuutta.
Vierailija kirjoitti:
Ei vaikuta kovin fiksulta työntekijältä, ei kannata ainakaan toivoa merkittävää urakehitystä. Minusta kiroilu viittaa yleensäkin aggressiiviseen ja huonoon käytökseen, joku haluaa haastaa riitaa.
Pitäisin aika vajaana ja lapsellisena.
Työkaverista en ajattelis kuin korkeintaan että enpä tunne tuota, mukista taas että jaa tommonen.
Löysätkää mammat nutturoitanne, on itselläkin mukavampaa.
Henkisesti murrosikäinen.